rinokettlebell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De oefening is heel erg simpel:
trek je navel in en beeld je in dat je navel tot tegen je ruggengraat komt.
Hou die positie gedurende 10 tot 20 seconden aan.
Haal eerst diep adem.
Adem dan uit en trek je navel naar binnen.
Probeer je navel zo ver mogelijk in te trekken, naar je ruggengraat toe.
Hou het dan 10-20 seconden vast.
Herhaal 10 maal na elkaar.
Doe dit iedere dag 4 tot 5 maal, en al na enkele dagen zal je een merkbaar verschil zien in je buikje.
Je verbrandt er GEEN lichaamsvet mee, maar het versterkt wel je dieperliggende buikspieren en verbetert je algemene lichaamshouding.
Kijk weet je. Ik denk dat jullie niet begrijpen. Jullie zullen waarschijnlijk allemaal zeer gespierd zijn. Maar dat is niet mijn doel.
Mijn doel is om gewoon redelijk iets.
Kijk, nu als ik normaal sta, dan zie je mij blokjes niet. Alleen als ik er kracht op zet. Mijn doel is dus, dat je ze ook ziet als ik geen kracht zet.
En dat wil ik bereiken, en ik denk dat zo'n resultaat wel haalbaar moet zijn met de Abtronic X2. Duurt misschien langer als normaal sporten, maar heb een paar maanden de tijd.
Snap je wat ik bedoel?
En denk je dat dat haalbaar is?

hoezo? Daar ga ik niet mee vooruit lol
Ben vandaag naar sport school geweest, best hard getrained. Zal morgen wel spierpijn hebben, maar dan kan je toch beter rusten als nog keer gaan trainen zeggen jullie?
PS: Klopt dit?
Code:De oefening is heel erg simpel: trek je navel in en beeld je in dat je navel tot tegen je ruggengraat komt. Hou die positie gedurende 10 tot 20 seconden aan. Haal eerst diep adem. Adem dan uit en trek je navel naar binnen. Probeer je navel zo ver mogelijk in te trekken, naar je ruggengraat toe. Hou het dan 10-20 seconden vast. Herhaal 10 maal na elkaar. Doe dit iedere dag 4 tot 5 maal, en al na enkele dagen zal je een merkbaar verschil zien in je buikje. Je verbrandt er GEEN lichaamsvet mee, maar het versterkt wel je dieperliggende buikspieren en verbetert je algemene lichaamshouding.
misschien kan je hem ook om je hoofd doen, groeien je hersens misschien![]()
!Ha-Ha
Wat een held, je kan niet eens lezen wat ik zeg.
!
Vriend, die shit werkt NIET. Als je dan zonodig alleen maar een paar blokjes wilt hebben ga je gewoon normaal 3x in de week setjes van 12 situps doen en voldoende cardio om je vetpercentage omlaag te krijgen zodat ze ook daadwerkelijk zichtbaar zijn.
Het heet Bump , niet bumb lol.
Ik antwoord toch net. Als je echt blokjes wil moet je squats gaan doen. Kan je de eerste 2 weken niet meer lopen.
Me vet percentage is 6,9%
En is 3x in de week 12 situps niet erg weinig? Ik doe er voor het slapen gaan meestal 30.
Op sportschool doe ik 40KG en dan 50x achter elkaar, maar zie alsnog vrij weinig resultaat.
---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------
Bump / Bumb
Is niet veel verscheel, op een ander forum gebruikte iedereen Bumb (Was in het engels)
Squats, werkt goed vertel je me? Dan zal ik is kijken wat dat inhoud
Me vet percentage is 6,9%
En is 3x in de week 12 situps niet erg weinig? Ik doe er voor het slapen gaan meestal 30.
Op sportschool doe ik 40KG en dan 50x achter elkaar, maar zie alsnog vrij weinig resultaat.
---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------
Bump / Bumb
Is niet veel verscheel, op een ander forum gebruikte iedereen Bumb (Was in het engels)
Squats, werkt goed vertel je me? Dan zal ik is kijken wat dat inhoud

Je doet er veels te veel, je abs zijn net zoals alle andere spieren in je lichaam en hebben tijd nodig om te herstellen na een zware inspanning, als jij ze iedere dag gaan zitten trainen gaat dat niet en kom je ook nergens.
En je vetpercentage is geen 6,9%, maakt niet uit wat de elektrische weegschaal zegt.
Alleen met een huidplooimeter kan je daadwerkelijk accuraat je vetpercentage meten, 15 euro heb ik ervoor neergelegd.
Nogmaals, 3x in de week 3 sets van 10-20 situps met lichaamsgewicht is meer dan voldoende.
Gecombineerd met cardio om het overtollige vet te verliezen die je abs bedekken.
Als je geen blokjes hebt bij een VP van 6,9 % kun je beter helemaal maar stoppen met bewegen voordat je afbreekt!