MuscleMeat

Abtronic X2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Als je een blokjes buik wilt zou ik hem weggooien

• Topic Starter Topic Starter
hoezo? Daar ga ik niet mee vooruit lol

Ben vandaag naar sport school geweest, best hard getrained. Zal morgen wel spierpijn hebben, maar dan kan je toch beter rusten als nog keer gaan trainen zeggen jullie?

PS: Klopt dit?
De oefening is heel erg simpel:
trek je navel in en beeld je in dat je navel tot tegen je ruggengraat komt.
Hou die positie gedurende 10 tot 20 seconden aan.
Haal eerst diep adem.
Adem dan uit en trek je navel naar binnen.
Probeer je navel zo ver mogelijk in te trekken, naar je ruggengraat toe.
Hou het dan 10-20 seconden vast.
Herhaal 10 maal na elkaar.
Doe dit iedere dag 4 tot 5 maal, en al na enkele dagen zal je een merkbaar verschil zien in je buikje.
Je verbrandt er GEEN lichaamsvet mee, maar het versterkt wel je dieperliggende buikspieren en verbetert je algemene lichaamshouding.

Laatst bewerkt:
Kijk weet je. Ik denk dat jullie niet begrijpen. Jullie zullen waarschijnlijk allemaal zeer gespierd zijn. Maar dat is niet mijn doel.

Mijn doel is om gewoon redelijk iets.
Kijk, nu als ik normaal sta, dan zie je mij blokjes niet. Alleen als ik er kracht op zet. Mijn doel is dus, dat je ze ook ziet als ik geen kracht zet.

En dat wil ik bereiken, en ik denk dat zo'n resultaat wel haalbaar moet zijn met de Abtronic X2. Duurt misschien langer als normaal sporten, maar heb een paar maanden de tijd.

Snap je wat ik bedoel?
En denk je dat dat haalbaar is?

Ik denk dat jij het niet begrijpt. Serieus, een 19-jarige die nog in sprookjes gelooft??

Oh ja, de kerstman, sinterklaas en de paashaas bestaan trouwens ook niet!!

Blokjes-buik :roflol:

!!!!!!!!!!

Ik las de titel en maakte al een facepalm. Wat denk je nou, dat ding is gemaakt voor huisvrouwen die ****ing dik zijn en voor de tv zitten en denken hee met dat ding wordt ik super slank en kan ik alle gespierde mannen nken.

Wat denk je nou zelf man. Moet je is 30 minuten met 0.5kilo dumbbells gaan lopen curlen wat denk je nou dat je biceps krijgt van 50cm?

Maar leuk hoor zo een blokjes buik.

www.dutchfitness.com

Bumb
hoezo? Daar ga ik niet mee vooruit lol

Ben vandaag naar sport school geweest, best hard getrained. Zal morgen wel spierpijn hebben, maar dan kan je toch beter rusten als nog keer gaan trainen zeggen jullie?

PS: Klopt dit?
Code:
De oefening is heel erg simpel: 
trek je navel in en beeld je in dat je navel tot tegen je ruggengraat komt.
Hou die positie gedurende 10 tot 20 seconden aan. 
 Haal eerst diep adem.
Adem dan uit en trek je navel naar binnen.
Probeer je navel zo ver mogelijk in te trekken, naar je ruggengraat toe.
Hou het dan 10-20 seconden vast.
Herhaal 10 maal na elkaar.
 Doe dit iedere dag 4 tot 5 maal, en al na enkele dagen zal je een merkbaar verschil zien in je buikje. 
Je verbrandt er GEEN lichaamsvet mee, maar het versterkt wel je dieperliggende buikspieren en verbetert je algemene lichaamshouding.

Bumb = Bumben. Zodat er misschien op beantwoord wordt.

En ik vind het dom, dat mensen meteen in de aanval gaan omdat ze geen vertrouwen hebben in de Abtronic X2.

Oke, is goed Dan werkt het niet, maar daar stel ik toch ook geen vragen meer over?

Het heet Bump , niet bumb lol.

Ik antwoord toch net. Als je echt blokjes wil moet je squats gaan doen. Kan je de eerste 2 weken niet meer lopen.

misschien kan je hem ook om je hoofd doen, groeien je hersens misschien:)

:roflol:!

Vriend, die shit werkt NIET. Als je dan zonodig alleen maar een paar blokjes wilt hebben ga je gewoon normaal 3x in de week setjes van 12 situps doen en voldoende cardio om je vetpercentage omlaag te krijgen zodat ze ook daadwerkelijk zichtbaar zijn.

Ha-Ha

Wat een held, je kan niet eens lezen wat ik zeg.

ik dacht dit een geintje was
dude de jongens reageren misschien niet zoals je wilt.
het zal moeilijk zijn hier iemand op het forum te vinden die net als jij een beetje in dat din gelooft.
(mijn mams had er ooit ook 1 en ja ik heb dat ding ook eens omgedaan toen ik 17 was ofzo) de prijzen gingen ooit van 60 gulden en meer ...een half jaar later kocht je ze voor 15 gulden en alleen SOMMIGE huisvrouwen kochten zoon ding

:roflol:!

Vriend, die shit werkt NIET. Als je dan zonodig alleen maar een paar blokjes wilt hebben ga je gewoon normaal 3x in de week setjes van 12 situps doen en voldoende cardio om je vetpercentage omlaag te krijgen zodat ze ook daadwerkelijk zichtbaar zijn.

Me vet percentage is 6,9%

En is 3x in de week 12 situps niet erg weinig? Ik doe er voor het slapen gaan meestal 30.
Op sportschool doe ik 40KG en dan 50x achter elkaar, maar zie alsnog vrij weinig resultaat.

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Het heet Bump , niet bumb lol.

Ik antwoord toch net. Als je echt blokjes wil moet je squats gaan doen. Kan je de eerste 2 weken niet meer lopen.

Bump / Bumb
Is niet veel verscheel, op een ander forum gebruikte iedereen Bumb (Was in het engels)

Squats, werkt goed vertel je me? Dan zal ik is kijken wat dat inhoud

AbtroNIKS

Lees de stickies op het forum.

En is 3x in de week 12 situps niet erg weinig? Ik doe er voor het slapen gaan meestal 30.
Op sportschool doe ik 40KG en dan 50x achter elkaar, maar zie alsnog vrij weinig resultaat.

---------- Toegevoegd om 00:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:55 ----------

Bump / Bumb
Is niet veel verscheel, op een ander forum gebruikte iedereen Bumb (Was in het engels)

Je doet er veels te veel, je abs zijn net zoals alle andere spieren in je lichaam en hebben tijd nodig om te herstellen na een zware inspanning, als jij ze iedere dag gaan zitten trainen gaat dat niet en kom je ook nergens.

En je vetpercentage is geen 6,9%, maakt niet uit wat de elektrische weegschaal zegt.

Alleen met een huidplooimeter kan je daadwerkelijk accuraat je vetpercentage meten, 15 euro heb ik ervoor neergelegd.

Nogmaals, 3x in de week 3 sets van 10-20 situps met lichaamsgewicht is meer dan voldoende.
Gecombineerd met cardio om het overtollige vet te verliezen die je abs bedekken.

Bump / Bumb

even mijn nerd kennis tentoonstellen

BUMP = BRING UP MY POST
bumb = bring up my boobs ?:o

Je doet er veels te veel, je abs zijn net zoals alle andere spieren in je lichaam en hebben tijd nodig om te herstellen na een zware inspanning, als jij ze iedere dag gaan zitten trainen gaat dat niet en kom je ook nergens.

En je vetpercentage is geen 6,9%, maakt niet uit wat de elektrische weegschaal zegt.

Alleen met een huidplooimeter kan je daadwerkelijk accuraat je vetpercentage meten, 15 euro heb ik ervoor neergelegd.

Nogmaals, 3x in de week 3 sets van 10-20 situps met lichaamsgewicht is meer dan voldoende.
Gecombineerd met cardio om het overtollige vet te verliezen die je abs bedekken.

Oke, dus het beste kan ik dan dit doen:
Dinsdag, 3 maal daags. 15x situps
Donderdag, sport school van alles en nog wat doen tot je niet meer kan xD?
Vrijdag, 3 maal daags 15x Situp
Zondag, 3 maal daags 15x situps

Of niet?
Want ik deed nu
Elke dag voor het slapen gaan 25 situps~
Ook al is dat niet super zwaar 0,o

Maar dat is dus niet goed?

Haha, wat een mong**l ben jij zeg. :roflol: Ga trainen met gewicht gek!

Oke, dus het beste kan ik dan dit doen:
Dinsdag, 3 maal daags. 15x situps
Donderdag, sport school van alles en nog wat doen tot je niet meer kan xD?
Vrijdag, 3 maal daags 15x Situp
Zondag, 3 maal daags 15x situps

Of niet?
Want ik deed nu
Elke dag voor het slapen gaan 25 situps~
Ook al is dat niet super zwaar 0,o

Maar dat is dus niet goed?

Elke dag minimaal 200 sit-ups, anders heb je zeker geen spiergroei. Buikspieren zijn namelijk magische spieren die alleen met high reps werken! En je bent te dik, dan zie je die blokjes dus nooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven