MuscleMeat

Aburaihan 250mg test e

Androgenic

Dutch Bodybuilder
Waardering
28
Massa
122kg
Vetpercentage
5%
Heren,

heb wat test e van Aburaihan gekregen,
twijfel over de echtheid, daar de prijs zeer gering was.
ook vind ik er geen hele ml in terug, iedere spuit is zo'n 0.85-0.9ml. en nee, dan neem ik niet dat kleine tuutje van de spuit niet mee,

kunnen jullie deze?
esornr.jpg

Zowel het IQ van de meeste mensen alswel het niveau van het forum is flink gedaald de laatste jaren heb ik in de gaten..

jammer

Ok even ontopic:

Ik denk niet dat je 1 dag na het zetten van je test kan zeggen of de test origineel is ja of de nee..
Wat betrefd de inhoud
Neem eens een testonon van Zafa als je deze opzuigt dan trek je 0.7 of 0.8 ml op waarbij men zou denken VAAG.
Slaat men deze zelfde amp af en laat men deze een nacht rechtopstaan dan zuigt men wel 1ml op..

Ra ra hoe kan dat ?

Ok even ontopic:

Ik denk niet dat je 1 dag na het zetten van je test kan zeggen of de test origineel is ja of de nee..
Wat betrefd de inhoud
Neem eens een testonon van Zafa als je deze opzuigt dan trek je 0.7 of 0.8 ml op waarbij men zou denken VAAG.
Slaat men deze zelfde amp af en laat men deze een nacht rechtopstaan dan zuigt men wel 1ml op..

Ra ra hoe kan dat ?

Omdat er olie zit aan het stukje dat je afbreekt en aan de bovenwanden van de ampul;)

Ok even ontopic:

Wat betrefd de inhoud

Ra ra hoe kan dat ?

uhuh, er zit zonder dat je het kan zien 0.3ml verstopt, tegen de wand aangeplakt aan de bovenkant van de ampul, ZONDER DAT HET TE ZIEN IS, en het heeft een nacht nodig op naar beneden te glijden.

Je had het zeker over jezelf met dat dalende IQ?

Als jij je vails leeg trekt, laat je ze zeker ook nog een nacht staan, om vervolgens de volgende ochtend nog een keer 0,2ml in je leeg gezogen vails te vinden?

lijken mij fake heb een keer 2 week gedaan en niks.

nu altijd ug, behalve tren :P

Een bekende in de sportschool gebruikt 500mg per week test Only met deze ABUS batch.
Zit in zijn 5de week, en weegschaal geeft 3.5 kilo aan.
Wat mij betreft wel Real dan.
Aan het doosje of ampul mankeert in iedergeval niks.

• Topic Starter Topic Starter
Ok even ontopic:

Wat betrefd de inhoud

Ra ra hoe kan dat ?

bro, ga je mij nou tegenspreken?
die shit is zo nep als wat. gelul met je 0.8ml, alsof ik die dingen niet rechtop laat staan.
heb in totaal 60 amps gebruikt, en het WERKTE NIET, dus kom jij maar even met je affiniteit en je hoge iq uitleggen waarom.....

• Topic Starter Topic Starter
hij doet op AP denk ik. amps tren base... wel lekkah! wel ED injecten.

ja het rare,

ik heb alsmede een ug vialletje nog liggen,
en hier een 2 ml uit gehad, meteen de volgende dagen bijna me derde beenoos er afgetrokken.
en gister weer 2ml abu gezet, en heb totaal niks. dus vind t beetje vaag.
hou wel veel vocht vast in mn gezicht, duid wel op goede test,
alleen met ug ben ik uber geil de hele dag,
en met deze abu's merk ik geen fl**ker.

Wacht even hoor, je hebt UG gezet en een paar dagen erna trek je je derde been eraf? Het duurt minstens 10,5 voordat een depot in je bloed komt. Dus dat kan geeneens :roflol:

Wacht even hoor, je hebt UG gezet en een paar dagen erna trek je je derde been eraf? Het duurt minstens 10,5 voordat een depot in je bloed komt. Dus dat kan geeneens :roflol:

Uhuh, na 10 EN een halve dag beland t pas in je bloed!?!

Hahahaha dude, lees jij de donald duck ofzo?

Wat een afgang!

Om me aan te sluiten bij Andro,
Ging in week 4 over op deze amps, uit de apotheek gehaald in Iran.
Libido zakte na 5 dagen weg, gains stopte, na 2 volle weken ff 1ml UG gezet, en kwam meteen weer een kilo aan, en was mega geil weer.
Sinds dien verder gegaan op ug en elke week 2kg aangekomen tot week 9

Uhuh, na 10 EN een halve dag beland t pas in je bloed!?!

Hahahaha dude, lees jij de donald duck ofzo?

Wat een afgang!

Om me aan te sluiten bij Andro,
Ging in week 4 over op deze amps, uit de apotheek gehaald in Iran.
Libido zakte na 5 dagen weg, gains stopte, na 2 volle weken ff 1ml UG gezet, en kwam meteen weer een kilo aan, en was mega geil weer.
Sinds dien verder gegaan op ug en elke week 2kg aangekomen tot week 9

Neem dit topic is door zou ik zeggen. Dat is waar ik het vandaan heb

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/frontloaden-halfwaardetijd-bloedwaarden-39440/

derde grafiek.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 22:04 ----------

Oh wacht misschien heb ik het verkeerd begrepen :roflol:

Terug
Naar boven