virusje
Huge Freak
- Waardering
- 961
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Joden zijn toch echt een ras kerel, sterker nog, je kunt niet eens Jood worden al zou je het willen. Alleen vrouwen kunnen dat geloof ik, maar dan alsnog zijn al je voorvaderen dus van hetzelfde volk.Ik ben eens een discussie aangegaan met een jood. Ik ben ervan overtuigd dat joden als ras niet bestaan, hoogstens als religie.
Nou die man ging uit zijn plaat, niet normaal meer. Hoogtepunt was wel dat ik voor anti-semiet werd uitgemaakt.
Ik ben benieuwd hoe de auteur van dit citaat dit precies ziet.''There is no necessary conflict between science and religion if the nature of religion is properly understood. ''
Joden zijn toch echt een ras kerel, sterker nog, je kunt niet eens Jood worden al zou je het willen. Alleen vrouwen kunnen dat geloof ik, maar dan alsnog zijn al je voorvaderen dus van hetzelfde volk.

Ik ben benieuwd hoe de auteur van dit citaat dit precies ziet.
Als hij/zij bedoelde dat religie kan gezien worden als een wetenschappelijk verklaarbaar fenomeen en als deel van de mensheid, dan eens.
Als hij/zij bedoelde dat er geen conflict is tussen wetenschappelijke methoden of bevindingen en religieuze doctrines, dan is het natuurlijk onzin.
"wat bepaalt of een bepaald gedrag moreel goed is is 'intentie', maar wij hebben geen toegang tot informatie over de intentie van dieren en kunnen we dus niet zeggen dat dieren beschikken over een primitief moreel vermogen"
****ing nerd, dan kan je ook niet zeggen dat ze NIET beschikken over een primitief moreel vermogen
OMFG zijn achterlijkheid kent geen grenzen. Hij haalt aan dat in de bijbel staat dat als je een slaaf dood je zelf gedood moet worden als "verzachtende factor" dat het christelijk geloof beter maakt dan de islam
protip:
"When a man strikes his male or female slave with a rod so hard that the slave dies under his hand, he shall be punished. If, however, the slave survives for a day or two, he is not to be punished, since the slave is his own property." (Exodus 21:20-21 NAB)
Hier nog een interessante quote van dezelfde persoon.
"Science without religion is lame. Religion without science is blind."

Wat een bullcrap
Waarschijnlijk zo'n gelovige wetenschapper die denkt dat wetenschap niet gebruikt kan worden om ethische keuzes te maken.
+1
opvallend dat zo'n debatten voornamelijk in de VS en Nederland, worden gehouden. Bible belt enzo. In Belgie is zoiets echt achterhaald binnen intellecuele kringen.
''There is no necessary conflict between science and religion if the nature of religion is properly understood. ''
"Science without religion is lame. Religion without science is blind."