LangeMan
Huge Freak
- Waardering
- 24
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 127kg
- Vetpercentage
- 15%
Ericr zei:Ik noemde gezonder voedsel, ze zullen niet direct overstappen op echt gezonde voeding maar gewoon een subsituut zoeken voor hun junkfood verslaving. Zoals al eerder gezegd, de scheidslijn tussen goed/slecht is te moeilijk te leggen. Fabrikanten zijn ook niet dom, die passen dan gewoon hun ingredienten zo aan dat er geen accijns over de voeding wordt geheven maar het blijft dan nog wel niet al te gezonde voeding.
Snacks duurder maken is ook niet de oplossing, dat zorgt aan de andere kant weer voor slechtere omstandigheden in de horeca en op den duur minder werkgelegenheid. Waarbij het nog steeds zo is dat velen wel verstandig kunnen omgaan met hun consumptie van snacks.
Op persoonlijke titel, wat mij betreft sluiten morgen alle snackbars, McDonalds en wordt alle echte rommel uit de handel gehaald, maar dan beredeneer ik vanuit de manier van leven zoals ik die aanhang en verwacht dus niet dat anderen dat ook gaan doen.
McDonalds mag van mij ook sluiten, laatst nog oming ziek geworden
van die smerige troep van ze.
Komt gewoon omdat ze alles door koters laten doen en die kijken niet zo nou.
Maar af en toe effe snacken moet kunnen hoor !

Accijns op voeding vind ik zoiezo een beetje erg ver gaan.
Als iemand lekker ze hele leven wilt snacken dan mag dat van mij
ik heb geen hekel aan dikke mensen.
Ik vind trouwens dat we ons al blauw betalen aan verzekering,
elke maand 40 euro weggegooit want ik heb nooit wat.
En als er wat is valt het weer net niet onder me verzekering
en mag ik het alsnog zelf betalen.
Als er accijns op snack shit komt betaal ik gewoon de ouwe prijs
en als ze dat niet bevallen dan mogen ze kijken of ze er wat aan kunnen doen.

ze moeten de prijzen switchen.. een pak koek vol met suiker en kh is 80 cent oid mensen eten pakken van die dingen en chips stelt allemaal geen fl**ker voor maar als je een gezond snack als alternatief wilt dan moet je toch dieper in je portemenee kijken dus de prijs speelt volgens mij wel degelijk een rol.