MuscleMeat

Acer Predator G3120 computer

PrinceVegetta

Ripped Bodybuilder
Waardering
103
Lengte
1m87
Massa
127kg
Acer sowieso al No go

Voor dat geld kan je ook een hele leuke computer samenstellen.

Ik heb zelf 6 maanden geleden de Acer Aspire 3970 gekocht. Ik wou in eerste instantie wel een pc samenstellen, maar deze kon ik goedkoop scoren via Wehkamp en had al diverse upgrades thuis liggen (OCZ Vertex 3 SSD, Zalmann CPU koeler, andere videokaart etc) Had in het verleden wel slechte ervaringen met Acer notebooks, maar tot nu toe houd deze het nog prima vol. Enige pijnlijke waar ik achter ben gekomen is dat Acer je erg beperkt met upgrades. Toen ik de CPU koeler wou upgraden kwam ik er achter dat de CPU met een speciale type schroef (driehoek) vast, dus voor de normale thuisgebruiker onmogelijk te demonteren. Dus al zou je ooit willen upgraden, moet je of ergens zo'n schroevendraaier zien te vinden, of je moederbord+processor tegelijk vervangen.

Ik zou gewoon lekker zelf een pc samenstellen. Die pc van jouw link is zeker niet het geld waard, en zelf samenstellen zou je voor die prijs een hele dikke pc kunnen bouwen :) Die videokaart die erin zit is van de vorige generatie, denk dat voor Diablo een AMD 78xx serie of een van de (komende) nieuwe Nvidia modellen veel interessanter zijn, hangt natuurlijk een beetje af van je budget en kwaliteitseisen.

Hier staan ook wat voorbeelden van pc's: http://tweakers.net/reviews/2512/tweakers-punt-net-best-buy-guide-editie-maart-2012.html

DiabloIII zal niet zoveel eisen van je graka, een 5850 zal al meer dan voldoende zijn.

Owja, ik zie het nu ook. Met alles vanaf 57xx of 67xx schijn je het op high settings te kunnen spelen.. Dat scheelt weer wat geld :)

Terug
Naar boven