XXL Nutrition

Acht jaar en tbs geeist voor moord op pedofiel

Het valt me op dat Corleone pedo's altijd sterk verdedigt. Zelf ook wat vreemde gedachten, kerel?

Het valt me op dat Corleone pedo's altijd sterk verdedigt. Zelf ook wat vreemde gedachten, kerel?

idd gewoon een extreem linkse pedo. hij vindt het volgens mij erger als een pedo wordt vermoord dan dat een pedo een klein kind misbruikt :roflol:

veel mensen schijnen het verschil niet te weten tussen een pedofiel en een pedoseksueel. die laatst genoemde is al in overtreding omdat ie zich schuldig heeft gemaakt een strafbaar feit. een pedofiel valt alleen op jonge kinderen...maar hoeft er niet dienovereenkomstig naar te handelen.

veel mensen schijnen het verschil niet te weten tussen een pedofiel en een pedoseksueel. die laatst genoemde is al in overtreding omdat ie zich schuldig heeft gemaakt een strafbaar feit. een pedofiel valt alleen op jonge kinderen...maar hoeft er niet dienovereenkomstig naar te handelen.
de ene verdient behandeling de andere bestraffing.

De staat, of mss het fonds dat opkomt voor Pedofielen. :D

Ik bedoel maar dat die haat en wraak tegen pedofielen gewoon immoreel en zinloos is, en dat moord op een pedofiel nog stukken erger is dan pedofilistische daden. Dat pedofielen soms een te zwakke straf krijgen geeft je nog niet het recht hen te doden. Het zijn zieke mensen die psychiatrische hulp, therapie en begeleiding nodig hebben. Als je een pedofiel vermoord uit wraak heb je een veel grotere misdaad begaan dan die pedofiel, want: moordenaar = moord uit wraak, pedofiel = mishandelt door perverse lust. Mishandeling door perverse lust is nog een heel stuk minder negatief dan moord uit wraak, omdat lust normaal iets positiefs is en het leven ten goede komt, en wraak nooit iets positiefs kan zijn omdat het alleen maar tegen het leven inwerkt en het teniet doet.

Stel; Een pedofiel verkracht jou dochtertje van 4, jij ziet dit gebeuren en het eerste wat je doet is die man ze`n nek omdraaien.

Wie heeft moreel beter gehandeld?
Wie heeft een grotere misdaad begaan?

2 vragen die voor mij simpel te beantwoorden zijn.

idd gewoon een extreem linkse pedo. hij vindt het volgens mij erger als een pedo wordt vermoord dan dat een pedo een klein kind misbruikt :roflol:

Ja idd, is maar normaal en logisch.. Iemand vermoorden is nog altijd erger dan een kind misbruiken.

Stel; Een pedofiel verkracht jou dochtertje van 4, jij ziet dit gebeuren en het eerste wat je doet is die man ze`n nek omdraaien.

Wie heeft moreel beter gehandeld?
Wie heeft een grotere misdaad begaan?

2 vragen die voor mij simpel te beantwoorden zijn.

In die situatie heb je jezelf natuurlijk niet echt onder controle en kan je hem gemakkelijk uit woede vermoorden. Maar als de feiten al gebeurd zijn, de dader al opgepakt is, zijn straf heeft uitgezeten.. Hem dan nog opzoeken en nog die gekoesterde wraak uitoefenen en hem vermoorden, dat is gewoon zinloos.. dan ben je volgens mij gewoon even negatief als die pedofiel of zelfs nog erger, zelfs als het je eigen dochter is. Moest het met mijn eigen dochter gebeuren zou ik die pedo in eerste instantie graag willen vermoorden, en hoogstwss ook lange tijd wraakgevoelens hebben.. Maar ik word nog liever aan een paal vastgebonden dan dat ik die gast ga vermoorden, dat lost gewoon niets op..

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Vreemde gedachten heeft iedereen.. De ene misschien wat vreemdere dan de andere, maar zolang het bij gedachten blijft is er toch niets aan de hand?.. Dat wil niet zeggen dat ikzelf gedachten heb over seksueelgenot met minderjarigen ofzo (maakt in feite niets uit), ik bedoel maar dat gedachten alleen, zolang je ze niet uitvoert, in feite onschuldig zijn.

Ik ben eigenlijk gewoon tegen de haat en wraakhandelingen tegen pedofielen die hier als enorm goed worden beschouwt, dat een pedofiel zomaar mag worden vermoord.. Pedofielen zijn zieke mensen, maar behoren nog altijd tot de categorie mens, daarom alleen al is het fout om die persoon te doden als je de keuze hebt.

Laatst bewerkt:
Die gasten moeten gewoon uit de maatschappij worden verwijderd. Lukt het niet goedschiks, dan maar kwaadschiks.

iemand haalt een "grapje" met je uit door je met foto en gegevens op een anti-pedowebsite te plaatsen, vervolgens komt 1 of andere mong**l je vermoorden :thumbup:

Levenslang krijgen, hoe kan hij in godsnaam weten of het wel echt een pedofiel was als ie het op een website heeft gelezen :rolleyes:
DBB moet eens leren nadenken.

8 jaar lijkt me nog wat kort. Gelukkig zit er ook TBS bij, want deze heeft echt een steekje los zitten, lijkt me.

Er zijn ergere dingen als pedofielie, zeker als er geen bewijzen zijn dat de man ooit een kind misbruikt heeft, dierenmoordenaars mogen van mij levenslang krijgen, schandalig dat hier een simpel taakstrafje voor wordt gegeven terwijl dieren net als ons wezens der aarde zijn en voor mijn part gelijk moeten worden behandeld.

Maar goed, daar hoor je zelden iemand over.

WTF? Zeggen dat er ergere dingen zijn als pedofilie, en dan aankomen met dierenmoordenaars maar wel zelf elke dag je stukje vlees eten. Ja, je bent een echte "realist". :rolleyes:

In die situatie heb je jezelf natuurlijk niet echt onder controle en kan je hem gemakkelijk uit woede vermoorden. Maar als de feiten al gebeurd zijn, de dader al opgepakt is, zijn straf heeft uitgezeten.. Hem dan nog opzoeken en nog die gekoesterde wraak uitoefenen en hem vermoorden, dat is gewoon zinloos.. dan ben je volgens mij gewoon even negatief als die pedofiel of zelfs nog erger, zelfs als het je eigen dochter is. Moest het met mijn eigen dochter gebeuren zou ik die pedo in eerste instantie graag willen vermoorden, en hoogstwss ook lange tijd wraakgevoelens hebben.. Maar ik word nog liever aan een paal vastgebonden dan dat ik die gast ga vermoorden, dat lost gewoon niets op..

---------- Toegevoegd om 00:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:58 ----------

Vreemde gedachten heeft iedereen.. De ene misschien wat vreemdere dan de andere, maar zolang het bij gedachten blijft is er toch niets aan de hand?.. Dat wil niet zeggen dat ikzelf gedachten heb over seksueelgenot met minderjarigen ofzo (maakt in feite niets uit), ik bedoel maar dat gedachten alleen, zolang je ze niet uitvoert, in feite onschuldig zijn.

Ik ben eigenlijk gewoon tegen de haat en wraakhandelingen tegen pedofielen die hier als enorm goed worden beschouwt, dat een pedofiel zomaar mag worden vermoord.. Pedofielen zijn zieke mensen, maar behoren nog altijd tot de categorie mens, daarom alleen al is het fout om die persoon te doden als je de keuze hebt.

Jij zegt dus als justitie hem gestraft heeft dan is dat wel genoeg?

Het is bewezen dat bijna alle pedo's na hun veroordeling gewoon weer de fout in gaan, En zelfs als taakstraf bv. op een kinderboerderij moeten werken!

Ik heb dit soort dingen van dichtbij mee gemaakt.......
Ik heb ook een tijdje vast gezeten en zelfs binnen werden pedo's beschermd door justitie en daar komt bij dat ze altijd licht gestraft worden voor hun daden.....

1 voorbeeld. dezelfde rechter die mij een forse straf gaf moest na mij een pedo veroordelen de pedo werkte op een kinderdagverblijf en heeft meerdere kinderen misbruikt! en hij vertelde de rechter dat hij verliefd was op een meisje van 3!! the sick ****!! weet je wat voor straf hij kreeg?

18 maand waarvan 6 maand voorwaardelijk!!! dat komt neer op dat hij kort na zijn voorarrest al weer vrij man was!!!

Dus ik heb zoiets dat als justitie of de rechters pedo's niet hard genoeg straffen omdat ze vinden dat ze geestelijk ziek zijn, ik er geen medelijden mee heb dat burgers het recht zelf in handen nemen.

Kom op een serie moordenaar geef je toch ook geen korte straf omdat hij geestelijk niet in orde is!

Gewoon keihard onderuit zeisen!!!!

Laatst bewerkt:
Als die vent geen pedo was wat moest die dan op de website martijn?

Terug
Naar boven