AndroidHealthClinic

Acht jaar en tbs geeist voor moord op pedofiel

De staat, of mss het fonds dat opkomt voor Pedofielen. :D

Ik bedoel maar dat die haat en wraak tegen pedofielen gewoon immoreel en zinloos is, en dat moord op een pedofiel nog stukken erger is dan pedofilistische daden. Dat pedofielen soms een te zwakke straf krijgen geeft je nog niet het recht hen te doden. Het zijn zieke mensen die psychiatrische hulp, therapie en begeleiding nodig hebben. Als je een pedofiel vermoord uit wraak heb je een veel grotere misdaad begaan dan die pedofiel, want: moordenaar = moord uit wraak, pedofiel = mishandelt door perverse lust. Mishandeling door perverse lust is nog een heel stuk minder negatief dan moord uit wraak, omdat lust normaal iets positiefs is en het leven ten goede komt, en wraak nooit iets positiefs kan zijn omdat het alleen maar tegen het leven inwerkt en het teniet doet.

zo is het maar net, andere mensen die hier de held uit lopen hangen zijn of dom of denken stoer te zijn. Of ze zijn het beiden, dat kan natuurlijk ook

Ja idd, is maar normaal en logisch.. Iemand vermoorden is nog altijd erger dan een kind misbruiken.

normaal en logisch? dude zoek hulp aub. een pedo vermoorden is minder erg, wat heeft de maatschappij aan een pedo, een kind wat misbruikt is zal levenslang trauma's hebben :mad:

ik heb het even niet over dit geval in het artikel, maar dus iemand die echt iemand heeft misbruikt.

---------- Toegevoegd om 08:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:23 ----------

zo is het maar net, andere mensen die hier de held uit lopen hangen zijn of dom of denken stoer te zijn. Of ze zijn het beiden, dat kan natuurlijk ook

haha je geeft em gelijk met zijn "lust is iets goeds" ??? wtf voor de pedo ja, denk eens aan het slachtoffer.

ik vind een pedo die uit de maatschappij is verwijderd iets goeds, iemand die dus echt pedo handelingen heeft verricht. dat is een stuk vuil weg. maar blijkbaar vinden sommige linkse hier een kind musbruiken minder erg.. :rolleyes: tot het je eigen kind is..

:roflol: Iedereen die niet meent dat pedofielen de kogel verdienen is gelijk een extreem-linkse volgens Cutler.

Pim Fortuyn was zeker ook links dan. Fortuyn probeerde meerdere malen begrip te kweken voor pedocoïtus :

In de jaren zestig en zeventig kreeg Brongersma langzaam maar zeker voet aan
de grond. Na de uitvinding van de pil was er de bevrijding van de coïtus. Homocoïtus
werd geaccepteerd, en waarom zou dan - onder de strikte voorwaarde dat het kind
het wil en dat het niet wordt gedwongen - pedocoïtus niet zijn toegestaan?
Dit
verlichte standpunt is inmiddels verlaten en onder invloed van de gogen is het
kind neergezet als geheel en al vrij van coïtusuele lusten, in elk geval tegenover
volwassenen.

We zijn ver verwijderd van het begrip dat Brongersma trachtte te kweken, overigens
tot schade van onszelf, want alles wat bespreekbaar is, is in beginsel ook beheersbaar, moet u maar denken!

[Link niet meer beschikbaar]

Extreemlinkse hond was die Fortuyn toch ook!!!

Ziek in ieder geval wel, pedocoïtus verdedigen komt op mij aardig ziek over. Bespreekbaar en beheersbaar, fl**ker toch op.

:roflol: Iedereen die niet meent dat pedofielen de kogel verdienen is gelijk een extreem-linkse volgens Cutler.

Pim Fortuyn was zeker ook links dan. Fortuyn probeerde meerdere malen begrip te kweken voor pedocoïtus :

Extreemlinkse hond was die Fortuyn toch ook!!!

Ziek in ieder geval wel, pedocoïtus verdedigen komt op mij aardig ziek over. Bespreekbaar en beheersbaar, fl**ker toch op.
hehehe dan ben ik toch blij dat die Pim een kogel heeft gekregen :thumbup:

titel klopt niet.
prima dat ie is opgepakt. als iedereen random mensen ging vermoorden zou het een chaos worden.

Jij zegt dus als justitie hem gestraft heeft dan is dat wel genoeg?

Het is bewezen dat bijna alle pedo's na hun veroordeling gewoon weer de fout in gaan, En zelfs als taakstraf bv. op een kinderboerderij moeten werken!

Ik heb dit soort dingen van dichtbij mee gemaakt.......
Ik heb ook een tijdje vast gezeten en zelfs binnen werden pedo's beschermd door justitie en daar komt bij dat ze altijd licht gestraft worden voor hun daden.....

1 voorbeeld. dezelfde rechter die mij een forse straf gaf moest na mij een pedo veroordelen de pedo werkte op een kinderdagverblijf en heeft meerdere kinderen misbruikt! en hij vertelde de rechter dat hij verliefd was op een meisje van 3!! the sick ****!! weet je wat voor straf hij kreeg?

18 maand waarvan 6 maand voorwaardelijk!!! dat komt neer op dat hij kort na zijn voorarrest al weer vrij man was!!!

Dus ik heb zoiets dat als justitie of de rechters pedo's niet hard genoeg straffen omdat ze vinden dat ze geestelijk ziek zijn, ik er geen medelijden mee heb dat burgers het recht zelf in handen nemen.

Kom op een serie moordenaar geef je toch ook geen korte straf omdat hij geestelijk niet in orde is!

Gewoon keihard onderuit zeisen!!!!

Dat is idd te weinig als straf, daarom moeten die straffen ook veranderen. Maar het recht in eigen handen nemen en hem vermoorden kan volgens mij nooit de juiste oplossing zijn.

Ik vind Fortuyn eig wel enorm ruimdenkend.

Coïtusuele handelingen tegen iemand zijn wil kunnen natuurlijk nooit goedgekeurd worden, en dienen daarom bestraft te worden. Alleen homo's werden in de jaren 1300 ofzo ook opgehangen en gehaat.. Nu is het volledig maatschappelijk geaccepteerd.. Het zou me dus gewoon niet verwonderen dat pedofilie binnen x aantal jaar ook maatschappelijk geaccepteerd geraakt, gewoon om die reden dat het net als homofilie in de genen zit. Kinderen moeten natuurlijk beschermd worden en daarom zal pedocoïtus hoogstwss nooit worden toegestaan, wat maar goed is ook. Maar waarom zou pedofilie ziek zijn en homofilie niet? Dit denken is gewoon hypocriet en bekrompen.

Ik heb persoonlijk niets tegen pedo's, net zoals ik niets tegen homo's heb, op voorwaarde dat de pedo's hun gedachten niet omzetten in fysische daden.

Fortuyn ging zo ver dat hij pedocoïtus wilde toestaan, dan heb je gewoon een kronkel in de kop. Dat hij het prettig vond dat hij betast werd door de 1 of andere legersergeant toen hij nog kind was maakt het nog niet acceptabel om coïtusuele omgang met kinderen te hebben. Kinderen kunnen geen oordeel vellen over bepaalde handelingen en worden niet voor niks beschermd door de wet.

this sounded like a job for the BOONDOCK SAINTS:D

Dat is idd te weinig als straf, daarom moeten die straffen ook veranderen. Maar het recht in eigen handen nemen en hem vermoorden kan volgens mij nooit de juiste oplossing zijn.

Ik vind Fortuyn eig wel enorm ruimdenkend.

Coïtusuele handelingen tegen iemand zijn wil kunnen natuurlijk nooit goedgekeurd worden, en dienen daarom bestraft te worden. Alleen homo's werden in de jaren 1300 ofzo ook opgehangen en gehaat.. Nu is het volledig maatschappelijk geaccepteerd.. Het zou me dus gewoon niet verwonderen dat pedofilie binnen x aantal jaar ook maatschappelijk geaccepteerd geraakt, gewoon om die reden dat het net als homofilie in de genen zit. Kinderen moeten natuurlijk beschermd worden en daarom zal pedocoïtus hoogstwss nooit worden toegestaan, wat maar goed is ook. Maar waarom zou pedofilie ziek zijn en homofilie niet? Dit denken is gewoon hypocriet en bekrompen.

Ik heb persoonlijk niets tegen pedo's, net zoals ik niets tegen homo's heb, op voorwaarde dat de pedo's hun gedachten niet omzetten in fysische daden.

Pedocoïtusualiteit gelijk trekken met homocoïtusualiteit vind ik erg ver gaan.

Het klopt dat de menselijke coïtusualiteit in principe voortkomt vanuit het voortplantingsgedrag. Echter naast het voortplanten en dus natuurlijke lustgevoelens is er bij mensen doorgaans ook een zogehete emotionele band aanwezig. Hoewel homocoïtusualiteit qua voortplantingsgedrag (biologische gezien) inderdaad afwijkend is het nog wel gestoeld op het uitgangspunt van een gelijkwaardige emotionele band en wordt het door psychologen nog binnen het 'normale' spectrum van menselijke coïtusualiteit gezien (bedenk ook dat veel mensen nooit exclusief hetero of homoseksueelzijn).

Pedocoïtusualiteit wordt echter gezien als een daadwerkelijk seksueelpsychologische afwijking die gestoeld is op (machts)misbruik.
Kijk hier bijvoorbeeld deze definitie:
"Pedophilia: A word that better may replaced by pedocoïtusuality, because what offenders do with children is contrary to what most people understand as love. Pedophilia is not on the same level as homophilia or heterophilia, because pedophilia is not a preference but a choice." (Hag 2004)'

Pedocoïtusualiteit wordt daarom ook gezien als paraphilia. Interessant is echter wel dat enkele psychologen pedocoïtusualiteit NIET als mentale afwijking zien. Kortom pedocoïtusuelen kunnen voor de rest verder 'normaal' zijn. Daar staan echter ook veel andere psychologen tegenover gekant.

Feit blijft echter dat kinderen niet in staat zijn een weloverwogen beslissing te maken, zeker wanneer het om coïtus gaat. Veel onderzoek wijst daarnaast ook uit dat pedofilie ernstige schade aan kinderen toebrengt. In die zin is pedofilie gewoon verkrachting en het moedwillig schade toebrengen aan andere mensen: kortom een sociopaat.

Ik ben het echter met je eens dat op biologische gronden homocoïtusualiteit even 'fout' is als pedocoïtusualiteit. Sowieso is de hele kwestie over pedofilie en de juridische/morele bezwaren daartegen een zeer moeilijk dat geef ik toe.

OT: Moord is Moord

In de Dsm was vroeger homofilie opgenomen, en dit is weggehaald omdat er daarvoor een te grote druk tegenover stond. De druk om pedofilie weg te nemen is er ook, maar niet zo groot als bij homofilie. It's politics. Jammer genoeg voor de pedofielen staan weinig mensen achter hen. Corleone maakt een goed punt.

Feit blijft echter dat kinderen niet in staat zijn een weloverwogen beslissing te maken, zeker wanneer het om coïtus gaat. Veel onderzoek wijst daarnaast ook uit dat pedofilie ernstige schade aan kinderen toebrengt. In die zin is pedofilie gewoon verkrachting en het moedwillig schade toebrengen aan andere mensen: kortom een sociopaat.
Alle onderzoeken houden geen rekening over de kwestie wat normatief is en wat afwijkend, waardoor resultaten altijd biased zijn. Is de schade door de verkrachting zelf of gebeurt de schade doordat de 'slachtoffers' geloven dat ze een slachtoffer zijn ?

Laatst bewerkt:

this sounded like a job for the BOONDOCK SAINTS:D

And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee, and teeming with souls shall it ever be.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

:shoot:

In de Dsm was vroeger homofilie opgenomen, en dit is weggehaald omdat er daarvoor een te grote druk tegenover stond. De druk om pedofilie weg te nemen is er ook, maar niet zo groot als bij homofilie. It's politics. Jammer genoeg voor de pedofielen staan weinig mensen achter hen. Corleone maakt een goed punt.

Alle onderzoeken houden geen rekening over de kwestie wat normatief is en wat afwijkend, waardoor resultaten altijd biased zijn. Is de schade door de verkrachting zelf of gebeurt de schade doordat de 'slachtoffers' geloven dat ze een slachtoffer zijn ?

Klopt, ik zei ook dat het een moeilijke kwestie was. Het is echter nog steeds dat een homocoïtusuele relatie gebaseerd is op een bepaalde mate van gelijkwaardigheid, en er is ook daadwerkelijk sprake is van een emotionele band (althans de mogelijkheid daartoe). Bij pedofilie is daar geen sprake van, het blijft altijd een soort van fetish. Zijn pedofielen (of althans mensen die seksueelopgewonden raken van kinderen) per definitie mentaal ziek: nee. Maar ik vind de coïtusuele afwijking van een andere orde dan bij homocoïtusualiteit.

Er zijn ergere dingen als pedofielie, zeker als er geen bewijzen zijn dat de man ooit een kind misbruikt heeft, dierenmoordenaars mogen van mij levenslang krijgen, schandalig dat hier een simpel taakstrafje voor wordt gegeven terwijl dieren net als ons wezens der aarde zijn en voor mijn part gelijk moeten worden behandeld.

Maar goed, daar hoor je zelden iemand over.

wat als iemand nu een onvolwassen dier verkracht?:D

And shepherds we shall be, for Thee, my Lord, for Thee. Power hath descended forth from Thy hand, that our feet may swiftly carry out Thy command. So we shall flow a river forth to Thee, and teeming with souls shall it ever be.

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti

:shoot:

FTW..

binnekort weer kijken :D

Terug
Naar boven