AndroidHealthClinic

acne: kleine enquête

duc26

Advanced Bodybuilder
Waardering
1
Lengte
1m86
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
heb nu al redelijk veel zitten lezen en search-functie gebruikt. Er is heel wat geschreven over acne, oorzaken en hulpmiddeltjes. Dat het vooral persoonsgebonden is, dat het risico groter is bij de middelen die omzetten in DHT, dat het dosisafhankelijk is etc
zouden jullie echter eens op volgende vraagjes een antwoord kunnen geven, dat kan misschien voor AAS-groentjes handig zijn als ze met vragen zitten over AAS en acne

1) welke AS veroorzaken bij mij acne?tijdens kuur zelf of in de nakuur?
2) hoofd, borst, schouders,rug ?
3) welke middelen veroorzaken bij mij zeker geen acne?
4) heb je zelf veel last gehad van acne vroeger?
5) welke middelen helpen bij mij?

ja sorry, je mag dit onderwerp verhuizen naar de gewone anabolen sectie hoor, was effe vergeten dat ik nog in het logboekgedeelte zat

Laatst bewerkt:
je kan er lang of kort over discussiëren, het is gewoon heel simpel;

als je kuurt, met welke middelen dan ook, heb je een vergroot risico op acne.
Mensen die vroeger, of nu nog steeds, last van acne hebben gehad, kunnen er vrijwel zeker van zijn dat ze tijdens of na hun kuur last krijgen van acne. Maar ook mensen die nooit last hebben gehad van acne kunnen er last van krijgen.

Er is nog geen middel uitgevonden die acne geneest. Het enige wat in de buurt komt is roaccutane, met alle bijwerkingen van dien.

Over DHT; je kunt wel met middelen gaan kuren die niet of nauwelijks in DHT omzetten (deca bv.), of middelen gebruiken die de omzetting naar DHT voorkomen, maar dit is nog geen garantie tegen acne.
Immers, meer dan de helft van de kuurders krijgt pas na de kuur last van acne. Dit heeft te maken met de hormoonspiegelingen na je kuur. Zie het als de pubertijd, in deze tijd schommelt je hormoonspiegel ook.
Vergeet ook niet dat testosteron niet alleen de boosdoener is van acne, oestrogeen veroorzaakt ook acne. (denk bijvoorbeeld aan meisjes in de pubertijd).

Ik heb alleen maar 1 advies;

Als je erg bang bent voor acne, omdat je hier bijvoorbeeld al ernstig last van heb (gehad), dan zou ik nog maar ff goed nadenken of die paar kilo's extra spiermassa het wel waard zijn om weer enkele maanden onder de puisten te zitten. Het is altijd een afweging die je maakt. Je kunt geluk hebben en nauwelijks last hebben, maar er worden hier ook regelmatig topics geopend van mensen die erg last hebben van acne. Vergeet ook niet dat veel bb'ers aan de roaccutane zitten.....
Ik persoonlijk zou echt niet kuren als de kans groot is dat m'n hele borst, rug, en erger nog gezicht onder komt te zitten.
Ik ken namelijk geen meisje die zegt "nou, je zit wel helemaal onder de puisten, maar ik wil toch met je nken want je hebt wel grote biceps en schouders"

edit; verplaatsen dit topic, hoort niet in het logboek maar in de gewone sectie, als topic #625 over acne

Ik ken namelijk geen meisje die zegt "nou, je zit wel helemaal onder de puisten, maar ik wil toch met je nken want je hebt wel grote biceps en schouders"

edit; verplaatsen dit topic, hoort niet in het logboek maar in de gewone sectie, als topic #625 over acne

:roflol:

erg vreemd maar anavar gaf mij de meeste acne...trenbolone/mast/winny/test zo goed als niks...maaar...
heb een roa kuurtje paar jaar geleden gedaan en sinds dien is het nooit meer uit de hand gelopen qua acne...vond het destijds echt vrij geniaal spul....
bijwerkingen zijn alleen wat droge lippen/huid wat ik ervaren heb, nam ook wel vrij lichte dosis (20mg)

Ik gebruik zelf geen anabolen, maar wat ik altijd gebruikte tegen acne is Echinaforce Druppels
je doet dan wat druppels op een watteschijfje en wrijft dit over je acne.

• Topic Starter Topic Starter
erg vreemd maar anavar gaf mij de meeste acne...trenbolone/mast/winny/test zo goed als niks...maaar...
heb een roa kuurtje paar jaar geleden gedaan en sinds dien is het nooit meer uit de hand gelopen qua acne...vond het destijds echt vrij geniaal spul....
bijwerkingen zijn alleen wat droge lippen/huid wat ik ervaren heb, nam ook wel vrij lichte dosis (20mg)

jz verdorie, en ik wou na mn dboll een keertje met anavar beginnen omdat daar zo weinig sides mee zijn, zeker wat acne betreft dacht ik

heb vroeger ook aan de roa gezeten dus hoop ik er ook definitief van af te zijn

jz verdorie, en ik wou na mn dboll een keertje met anavar beginnen omdat daar zo weinig sides mee zijn, zeker wat acne betreft dacht ik

heb vroeger ook aan de roa gezeten dus hoop ik er ook definitief van af te zijn

Vriend van me had ook vrij veel last met het gebruiken van Anavar qua acne.

Ieder lichaam reageert anders.

Sommige mensen krijgen acne van Boldenone, ik heb hier helemaal geen last van gehad.

Deca veroorzaakte bij mij wel een beetje acne op men schouders, zo zie je maar dat het lichaamsgebonden producten zijn.

Moved.

Winstrol en Masteron veroorzaken bij mij acne, DHT dus. Tijdens me kuur heb ik er helemaal geen last van maar in me nakuur komt het altijd, vooral bij me schouders en gezicht. Het hoort erbij, je zult het moeten accepteren.

Hier blijkt toch ook weer, ieder mens reageerd er anders op.

Ik heb geen last van acne bij winstrol en had het afgelopen x wel bij boldenone.
Niet echt in extreme vorm, maar soms wel van die hele vieze dikke :(, alleen op me rug/schouders.
Toen ik gestopt was verdween het kalm aan.

Ik gebruik er niks bij, drink veel water, dat is het enige wat bij mij helpt denk ik.
En soms een zonnebankje.

Laatst bewerkt:
Van boldenone en testosterone krijg ik puisten,van winstrol niet...
Hoe zou dat dan komen ?
Iemand een mooi gefundeerde uitleg?

Ik heb niet veel last van puisten tijdens het kuren of erna maar de puisten die komen zijn op mijn rug en groter als anders...

Gelukkig weinig aanleg voor acne, boldenone bleek ik toch wel gevoelig voor te zijn vreemd genoeg.
Maar nu ik HGH erbij neem, heb ik bijna geen last van acne.

ik heb met alle soorten van producten last van acné,maar ik heb er altijd al we last van gehad.ik ga gewoon 1x per week zonnebanken en na de kuur ga ik 2à3 maal per week en dan ben ik er op een maandje weer vanaf.

Niet te zien aan je avatar:) ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gelukkig weinig aanleg voor acne, boldenone bleek ik toch wel gevoelig voor te zijn vreemd genoeg.
Maar nu ik HGH erbij neem, heb ik bijna geen last van acne.

ervaren de anderen dat ook, die een combi Aas met HGH hebben gedaan? want HGH zou idd oa een verbetering van de huid moeten teweegbrengen?

Immers, meer dan de helft van de kuurders krijgt pas na de kuur last van acne. Dit heeft te maken met de hormoonspiegelingen na je kuur. Zie het als de pubertijd, in deze tijd schommelt je hormoonspiegel ook.
Vergeet ook niet dat testosteron niet alleen de boosdoener is van acne, oestrogeen veroorzaakt ook acne. (denk bijvoorbeeld aan meisjes in de pubertijd).

Betekent dit dan ook dat je met korte esters meer kans op acne hebt omdat je hormoonwaardes sneller stijgen en dalen? Of juist bij lange esters omdat de schommeling absoluut gezien groter is? (ik denk het eerste voor zover er iets zinnigs over te zeggen valt).

Als je erg bang bent voor acne, omdat je hier bijvoorbeeld al ernstig last van heb (gehad), dan zou ik nog maar ff goed nadenken of die paar kilo's extra spiermassa het wel waard zijn om weer enkele maanden onder de puisten te zitten. Het is altijd een afweging die je maakt. Je kunt geluk hebben en nauwelijks last hebben, maar er worden hier ook regelmatig topics geopend van mensen die erg last hebben van acne. Vergeet ook niet dat veel bb'ers aan de roaccutane zitten.....
Ik persoonlijk zou echt niet kuren als de kans groot is dat m'n hele borst, rug, en erger nog gezicht onder komt te zitten.

Mee eens. Ik heb er nu zo'n 6 maanden later nog steeds een beetje last van. Als ik stop met trainen wordt mijn rug pas brandschoon, maar zodra ik train en mijn zweterige shirt langs mijn rug schuurt speelt de hele bende weer op.

Van alles geprobeerd en wat het best lijkt te helpen is dus niet trainen. En verder scrubben van de huid en biergist tabletten.

Altijd last van acne gehad, na een kuur is het echt 'out of control' bij mij.. Hals, schouders, armen, rug moeten het bij mij flink ontzien. Dankzij roa nu al bijna 3 maanden zonder acne..

hier idem vooral schouders veel acne
gebruikte tretinoin creme, heftig spul maar werkt wel zeer goed.

Terug
Naar boven