Deheer
Cool Novice
- Waardering
- 1
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mijn apotheek maakt een speciaal productje gebasseerd op een alcohol en is nogal paarsachtig. Moet je elke dag deppen op je acne dan is die na een paar dagen al verdwenen.
Misschien een goed idee om eens rond te kijken bij de apotheek.

Zijn dit niet gewoon "zweetpuistjes" ? Ik heb dit soms ook op armen, vrijwel enkel in de zomermaanden... Ik zelf heb het enkel op mijn rug, maar meer zoiets als adhoc. Ik ben nu een aantal weken bezig met tea tree olie, en moet zeggen, werkt echt goed! Na de 2de keer wassen, was er zelf al sprake van een verbetering, verkleuring werd minder, en er is ook niets nieuws bijgekomen. Ik laat water in het bad lopen, doe er 5 pompjes in, laat het intrekken in het water. Erna was ik mij zorgvuldig (ook met die tea tree), rug schrob ik hard met zo een badborstel (ook omdat mijn rug gewoon te breed is en ik er gewoon niet aankan lol). Erna alles goed afspoelen. Ben er erg tevreden over, eerst dacht ik dat het door melk en een hoge eiwit inname kwam, maar ik heb niets gewijzigd, enkel die tea tree beginnen gebruiken, en het is echt een groot verschil. Vond het echt een vervelend probleem, bv deze zomer altijd gewoon mijn t-shirt aangehouden, niet gaan zwemmen etc, gewoon omdat ik niet wou dat iemand het zag.Dag AdHoc, ik hoop dat je nog op dit topic zal reageren. Sinds enige tijd heb ik ook last van acne op mijn huid. Dit begon onschuldig rond mijn bovenbenen; volgens mij twee jaar geleden. Sinds juni dit jaar heb ik nu ook uitslag op mijn onderarmen gekregen, zie foto's. Herken jij dit? In je openingspost liet je weten dat jij last had van een "geel kopje" op de pukkels, zelf ervaar ik dit gelukkig niet, maar blijft het bij een rood plekje. Persoonlijk vermoed ik een allergische reactie of een tekort aan zonlicht (kantoorbaan) of bepaalde vitaminen? Dit laatste lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat ik dagelijks multivitamine inneem en sinds kort ook extra calcium & magnesium tabletten. Mijn onderarmen en bovenbenen zijn voornamelijk de plekken waar deze pukkeltjes zijn terug te vinden. Mijn rug en borst hebben hier geen last van. De macro's uit mijn voedingsschema zijn: eiwit: ~ 230 gram koolhydraten: ~ 940 gram vet: ~ 80 gram Ik maak geen gebruik van AAS.
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/96460-tea-tree-oil-waarvoor-te-gebruiken.htmlZijn dit niet gewoon "zweetpuistjes" ? Ik heb dit soms ook op armen, vrijwel enkel in de zomermaanden... Ik zelf heb het enkel op mijn rug, maar meer zoiets als adhoc. Ik ben nu een aantal weken bezig met tea tree olie, en moet zeggen, werkt echt goed! Na de 2de keer wassen, was er zelf al sprake van een verbetering, verkleuring werd minder, en er is ook niets nieuws bijgekomen. Ik laat water in het bad lopen, doe er 5 pompjes in, laat het intrekken in het water. Erna was ik mij zorgvuldig (ook met die tea tree), rug schrob ik hard met zo een badborstel (ook omdat mijn rug gewoon te breed is en ik er gewoon niet aankan lol). Erna alles goed afspoelen. Ben er erg tevreden over, eerst dacht ik dat het door melk en een hoge eiwit inname kwam, maar ik heb niets gewijzigd, enkel die tea tree beginnen gebruiken, en het is echt een groot verschil. Vond het echt een vervelend probleem, bv deze zomer altijd gewoon mijn t-shirt aangehouden, niet gaan zwemmen etc, gewoon omdat ik niet wou dat iemand het zag.http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/96460-tea-tree-oil-waarvoor-te-gebruiken.html

Is toch gewoon de kern die je ziet...?weet iemand wat het donkere kleur is in een litteken van een uitgeprikte puist? Ik had een puistje ben met zon onsteriele naald er in gaan prikken. Lukte niet echt en heb ik paar x ingeprikt ook nog een beetje zijkant enz. kwam beetje bloed uit enz. Hoort allemaal niet en was natuurlijk stom omdat 1x prikken goed genoeg is maar hij was na 1e nog wit. Maar goed nu heb ik dus rood vlek met daarin een soort donkerrood inzitten, kan het strae zijn het lijkt wel of er een bovenste laagje ontbreekt? weekje oud Iemand weet wat ik bedoel, bio olie maar op smeren?
Perfect! Bedankt voor deze info Seppuku. Door warmte neemt de hoeveelheid "zweetpuistjes" ook echt toe! Het zou dus prima hetzelfde kunnen zijn als wat jij zegt, ik ga het artikel lezen. Bedankt, en karma!![]()

Hoe bedoel je precies? Heb wel flink in lopen prikken met een niet steriele kleding naaldMij is het ook warmtebultjes maar ze zijn nooit weggegaan, heb ze sinds 1 augustus. Komt door zon maar ook zweten. Had clearasil gekocht maar meteen meegestopt na 3 smeren toen ik las dat het slecht spul was(agressief spul). Het werd al minder rood hierdoor. Smeer sinds 2 dagen green tea olie van de kruidvat(2 euro, groeneverpakking), laat nog horen hoe het gaat.

Nu bijna jaar later lijkt het probleem vrijwel over te zijn.
Schade: hele rug en schouders vol met littekens, bij kou worden deze plekken snel blauw paars. Gebied tussen borstspieren is één en al littekens met rode verkleuring en vol met "deukjes" van de ontstekingen die er geweest zijn.
Nu nog op 40mg p/d roa en dat waarschijnlijk nog aanhouden tot eind dit jaar.
Behandelwijze die succes heeft gebracht:
Korte tijd (2 maanden) 80mg roa per dag (teveel last van bijwerkingen)
Dosis verlaagd daarna naar 60mg p/d
Terra cortril (oogzalf) dagelijks smeren op open onstekingen / open plekken
Dagelijks met betadine schoonmaken tijdens douchen (en na douchen droog deppen en insmeren met terra cortril)
Op wat normale acne na geen ernstige ontstekingen meer, wat hopelijk zo blijft![]()