MuscleMeat

Acnebehandeling na roa bij nieuwe kuur

Ik word er niet echt bleek van. Zinnen wordt inderdaad wel afgeraden ivm snel verbranden door dunne huid.

Misschien kun je melanotan prikken?
Dacht ook aan melanotan maar heeft wel nasty sides hoe lager je bodyfat hoe minder je het kon verdragen dacht ik

• Topic Starter Topic Starter
Maar jullie blijven dan gewoon roa nemen dus? Want het komt dan toch nog terug met tren (lijkt me ook)

En waarom 20mg eod en niet 10 ed dan?

Maar jullie blijven dan gewoon roa nemen dus? Want het komt dan toch nog terug met tren (lijkt me ook)

En waarom 20mg eod en niet 10 ed dan?

Ik ga gewoon geen tren meer nemen.

Ze nemen 20mg EOD omdat via de zwarte markt alleen 20mg caps te krijgen zijn.

Via dermatoloog krijg ik nu ook 10 Mg caps maar die vind je niet via de zwarte markt.

ik zou zelf geen roa meer nemen van de rugpijn droge neus en mijn ogen waren ontstoken van mij mag lag het gewoon aan het merk van mijn gear ik deed test dna vol zippers 5 maanden later het merk malay niks van gemerkt grtz

ik zou zelf geen roa meer nemen van de rugpijn droge neus en mijn ogen waren ontstoken van mij mag lag het gewoon aan het merk van mijn gear ik deed test dna vol zippers 5 maanden later het merk malay niks van gemerkt grtz

Als je die bijwerkingen had met roa dan was je dosis te hoog.

Was het met malay niet gewoon zo dat je nergens last van had omdat je net roa kuur achter gedaan had?

Ik krijg standaard acne op winstrol. Sindsdien smeer ik volledige kuur benzoylperoxide en heb ik nergens last van. Vrij verkrijgbaar bij de apotheek.

Stel dat je gewoon af en toe wat puisten hebt, maar dit na een kuur met tren extreem is geworden, waardoor je een aantal maanden (zeg 3/4) roa hebt gepakt (zeg 60mg per dag) en hierdoor je acne weg is.

Wat als je nu weer een kuur met tren zou willen doen? Zou je dan minder acne krijgen, of net zoveel? Hoe zouden jullie dit aanpakken, roa op lage dosis (bv 10mg) mee laten lopen oid?
Wat mij opvalt bij ex-roa-gebruikers is dat zij over het algemeen tijdens het kuren minder acne krijgen.

Wat mij opvalt bij ex-roa-gebruikers is dat zij over het algemeen tijdens het kuren minder acne krijgen.

De reden hiervan zal dan zijn omdat de huid (talgkliertjes) dermate aangepakt is door de roa dat ze niet veel talg meer aanmaken.

Dit effect is overigens niet blijvend. Elke kuur triggert je talgklieren en uiteindelijk zal er toch weer acne komen als Je blijft kuren.

Bij mij als voorbeeld: had ernstige jeugd acne (gezicht, borst, rug)op latere leeftijd (18-19 jaar)en 2x roa kuur gehad. Daarna 4 jaar acne vrij ondanks ph kuurtje. Daarna een AAS kuur en toen kreeg ik weer heftige acne (borst rug) Weer flinke Roa kuur. Daarna jaren niet meer gekuurd. Afgelopen jaar weer een kuur: eerst test -primo + cruise, nergens last van, daarna test tren en ja hoor weer dikke acne (borst rug en beetje gezicht). Nu zit ik weer aan de roa via dermatoloog

De reden hiervan zal dan zijn omdat de huid (talgkliertjes) dermate aangepakt is door de roa dat ze niet veel talg meer aanmaken.

Dit effect is overigens niet blijvend. Elke kuur triggert je talgklieren en uiteindelijk zal er toch weer acne komen als Je blijft kuren.

Bij mij als voorbeeld: had ernstige jeugd acne op latere leeftijd (18-19 jaar)en 2x roa kuur gehad. Daarna 3 jaar acne vrij ondanks ph kuurtje. Daarna een AAS kuur en toen kreeg ik weer heftige acne. Weer flinke Roa kuur. Daarna jaren niet meer gekuurd. Afgelopen jaar weer een kuur: eerst test -primo + cruise, nergens last van, daarna test tren en ja hoor weet dikke acne. Nu zit ik weer aan de roa via dermatoloog
Balen, roa is echt geen pretje om te slikken.

Ik denk inderdaad ook aan zoiets, al ken ik wel enkele personen waarbij na meerdere kuren de acne nog steeds (bijna) volledig wegbleef. Zal wel weer persoonlijk per persoon zijn ofzo.

Balen, roa is echt geen pretje om te slikken.

Ik denk inderdaad ook aan zoiets, al ken ik wel enkele personen waarbij na meerdere kuren de acne nog steeds (bijna) volledig wegbleef. Zal wel weer persoonlijk per persoon zijn ofzo.

Ik zit nu op 40mg HG en gaat goed. Heb het langzaam opgebouwd vanaf 10mg en bijna geen droge lippen. Wel gezicht insmeren met crème elke dag tegen droog gezicht. Verder geen bijwerkingen.

Vorige kuren hingen de vellen wel aan mijn lippen en bloedneuzen. Maar dan is je dosis gewoon te hoog. Dan moet je een lagere dosis nemen en accepteren dat het langer gaat duren

Blistex Med Plus doet ook goed zijn werk

Ik zit nu op 40mg HG en gaat goed. Heb het langzaam opgebouwd vanaf 10mg en bijna geen droge lippen. Wel gezicht insmeren met crème elke dag tegen droog gezicht. Verder geen bijwerkingen.

Vorige kuren hingen de vellen wel aan mijn lippen en bloedneuzen. Maar dan is je dosis gewoon te hoog. Dan moet je een lagere dosis nemen en accepteren dat het langer gaat duren

Ben zelf destijds begonnen op 40 mg en opgebouwd naar 100 mg per dag. Had in principe alleen droge lippen en en droge huid. Eerste maand wel paar bloedneuzen, maar die heb ik later niet meer gehad gelukkig.

Als je die bijwerkingen had met roa dan was je dosis te hoog.

Was het met malay niet gewoon zo dat je nerherriner ast van had omdat je net roa kuur achter gedaan had?
achter mijn malay heb ik niks genomen van roa gewoon pct gedaan ik denk gewoon dat het aan die dna gear lag mischien is de pil voor vrouwen een optie ik herriner mij nog dat een vriend van ik die moest nemen tegen zijn acne maar weet ook niet hoe dat juist zit grtz

Ben zelf destijds begonnen op 40 mg en opgebouwd naar 100 mg per dag. Had in principe alleen droge lippen en en droge huid. Eerste maand wel paar bloedneuzen, maar die heb ik later niet meer gehad gelukkig.

100mg is wel veel haha. Maar ja als het nodig is en je kunt het hebben qua sides prima toch :)

Ik ga ook iets verhogen weer naar 50mg. Ik merk nu na 2 maanden al stuk verbetering. Acne op gezicht is weg, alleen rug nog een paar dikke en hier en daar komt er soms een nieuwe bij

Waar kopen jullie je roa?

Kan ik met ug roa gelijk starten op 20 mg perdag? De werking schijnt wat minder te zijn,iemand die dat kan bevestigen?

Bedankt

mijn jeugd = altijd wel wat puistjes, geen erge acne
kuur = dikke acne op mijn rug en schouders, gezicht bleef hetzelfde
nu roa = 0 puisten nergens meer.

2e kuur nog niet begonnen, maar is het verstandig om dan gewoon 20mg eod te slikken?

iemand tip tegen de bleke huid, ben afgelopen 7 jaar nog nooit zo blank geweest.
Ook kleine wondjes en sneetjes duren een eeuwigheid om te herstellen.

2 maanden nu 30mg per dag en ik had echt junkie lips in de eerste maand. Maand 2 blistex medplus scheelt een hoop, maar kan niet wachten tot ik er vanaf ben...

De tabs van ig zijn 10 mg.

Terug
Naar boven