Fitness Seller

ader ontwikkeling door AS

hardbody

Advanced Bodybuilder
Waardering
4
Lengte
1m79
Massa
101kg
Vetpercentage
7%
Ik zit nu midden in mn deca+winstrol kuur(week5)en heb gemerkt dat ik steeds meer aders op mn benen en armen aan het ontwikelen ben,mijn bf is %7 maar zoveel aders heb ik nog nooit op mn lichaaam gezien.Is dit normaal?Men zegt dat het door de winstrol komt,en het lijkt wel of ik nog droger ben geworden.Kan je lichaam extra aders aanmaken door AS?Vooral sochtends zie opgezwollen dikke aders op mn benen.

• Topic Starter Topic Starter
Hmmm,verdikte bloed,komt dat omdat je extra bloed aanmaakt,of wordt je bloed stroperiger door deca?Extra bloed vind ik wel Ok maar stroperiger...Lijkt me niet echt gezond.

Winny zorgt voor een verhoogde boeddruk en aanmaak van rode bloedcellen.

Wat denk je waarom er wordt gewaarschuwd voor AAS en hartinfacten? :D

Stropiger bloed loopt moeilijker door de aderen.
Ik zeg altijd: Een aspirientje, 1 of 2 a day, keeps the heartattack away! :D

Je maakt geen extra aderen aan, je aderen komen iets aan de oppervlakte te liggen door een droger fysiek.

Toch even een kanttekening; steeds vaker zie ik Deca/Winstrol kuurtjes voorbij komen.
Raar eigenlijk; Deca alléén werkt maar voor 40% van z'n kunnen, en gecombineerd met Winstrol stack je een massa (vocht/vet-maker) met een cutting-drug.
Die twee zullen elkaar luek vinden! :thumbd:

Niet dat je er problemen mee krijgt, alleen zou je véél betere resultaten kunnen bereiken en voor een eerste of tweede kuur benut je je 'virginity-receptors' dus niet 100% en da's doodzonde van jezelf, je Deca en je vorderingen.

Mass & cuttingsdrugs samen= tegenstrijdig bouwen!

Even een vraag .
Is het dan eigenlijk aan te raden als je kuurt met DEca ofzo , dat je dagelijks een aspirientje neemt ?
Of raden jullie dit af ?

Ik baseer dit gehéél op mijn eigen ervaring en overtuiging hoor maar:

Ja, ik vind van wel.

dit omwille om dik bloed te vermijden

DBC01 zei:
.............
Toch even een kanttekening; steeds vaker zie ik Deca/Winstrol kuurtjes voorbij komen.
Raar eigenlijk; Deca alléén werkt maar voor 40% van z'n kunnen, en gecombineerd met Winstrol stack je een massa (vocht/vet-maker) met een cutting-drug.
Die twee zullen elkaar luek vinden! :thumbd:
.......................
[/B]

Ha, het valt meer mensen op. :)

Ook opvallend dat de argumentatie vaak is dat je op die manier minder vocht vast houdt (en kans op gyno ed)...
Ten eerste: Waarom gebruik je dan Deca?
Ten tweede: Er bestaat een theorie dat Deca hoe dan ook omzet in oestrogenen ongeacht of je probeert het aromatase-enzym te binden aan Winstrol/Proviron.

Precies. Dus aan de ene kant willen ze Deca en aan de andere kant proberen ze met Winstrol minder vocht vast te houden maar daar is Winny niet voor bedoeld zeg! :mad:

Winstrol heeft prachtige kwaliteiten die je uiitsluitend in een deftige cuttingskuur mag zetten. Vind ik. :)

Terug
Naar boven