MuscleMeat

Aderverkalking

revange

Dutch Bodybuilder
Waardering
31
Lengte
1m78
Massa
75kg
Vetpercentage
10%
Hallo allemaal.

Ik ben 26 jaar en heb een te hoge bovendruk. 160-80, mijn onderdruk is dus goed. 7 jaar geleden heb ik anabolen misbruikt (test - winstrol) wist niet wat ik aan het doen was en het was stomme periode. Ook heb ik erbij drugs gebruikt.

Heb tijdje geleden mijn verhaal gepost in een ander topic .

Binnenkort krijg ik 24 uurs meting voor bloeddruk en dan weet ik meer.

Mijn vraag is of ik al aderverkalking kan hebben? Omdat daarom alleen bovendruk verhoogt is.

Ik sport nog 4x in de week. Doe er geen cardio bij. Ga dit wel weer doen.

Kan stress ook leiden tot een verhoogde bovendruk?

Alleen serieuze reacties aub, want maak me echt zorgen.

De kans dat je aderverkalking of iets anders ernstigs hebt is gigantisch klein, maar de dokter zal je uitsluitsel geven. Tot die tijd:chill.

En als je veel stress ervaart moet je dat rustig gaan analyseren en aanpakken. Begin met 2x per dag een kwartiertje in een stille omgeving te zitten en je alleen te concentreren op je ademhaling.

Verklaar anabolen 'misbruikt' eens.

Kan je aderverkalking hebben? Sure. Kan het van dat kuurtje zijn, mss een beetje ja. Zal dat ene kuurtje er voor gezorgd hebben dat je met ernstige aderverkalking zit? Not likely denk ik.

Ik heb ooit ook extreme bloeddrukmetingen gehad in het ziekenhuis, liet toen ook een 24uur test doen en die kwam uit op 120/62. Dus ja, stress is imo dé nr 1 oorzaak van een hoge bloeddruk

Nee, waarschijnlijk heb je geen aderverkalking.

Maar even een check-up kan geen kwaad. Dus even je volledig cholesterol laten prikken (HDL, LDL en triglyceriden).

Nogmaals: de kans is echt heel erg klein dat je op jouw leeftijd aderverkalking hebt. Heel klein!!

Welkom terug :)

Je kan ook altijd zo heerlijk overdrijven he, dat beetje wat jij gebruikt hebt jaren geleden....

Voor de rest vd lezers, zijn verhaal staat al in een ouder topic van hem.

Je kan ook altijd zo heerlijk overdrijven he, dat beetje wat jij gebruikt hebt jaren geleden....

Hij heeft last van hypochondrie.

• Topic Starter Topic Starter
De kans dat je aderverkalking of iets anders ernstigs hebt is gigantisch klein, maar de dokter zal je uitsluitsel geven. Tot die tijd:chill.

En als je veel stress ervaart moet je dat rustig gaan analyseren en aanpakken. Begin met 2x per dag een kwartiertje in een stille omgeving te zitten en je alleen te concentreren op je ademhaling.

Bedankt voor je reactie. Ik probeer dat wel eens, maar zodra ik rustig probeer te worden dan word de onrust alleen maar erger.

Verklaar anabolen 'misbruikt' eens.

Kan je aderverkalking hebben? Sure. Kan het van dat kuurtje zijn, mss een beetje ja. Zal dat ene kuurtje er voor gezorgd hebben dat je met ernstige aderverkalking zit? Not likely denk ik.

Ik heb ooit ook extreme bloeddrukmetingen gehad in het ziekenhuis, liet toen ook een 24uur test doen en die kwam uit op 120/62. Dus ja, stress is imo dé nr 1 oorzaak van een hoge bloeddruk

Ook bedankt voor je reactie. Met misbruikt bedoel ik:

Toen ik 19 was dianabol gedaan voor 6 weken en op week 6 sust erbij gezet voor 5 weken. Op de 5de week paniek/angstaanval gehad en achter in de tuin plat neergevallen. Maar ben verslavend gevoellig en was verkocht aan het snelle gainen. Als ik er nu over na denk ik voel ik me zo stom en achterlijk. Maargoed. Paar maanden later heb ik test 500 en winstrol 50mg pd en dat denk ik voor maximaal 5 weken ook en ook niet afgemaakt. Door psychische redenen telkens gestopt en verder teruggevallen dan ik eerst was. Toen ik me weer beetje oke voelde toch weer winstrol en test gedaan. Maar ook weer deze niet afgemaakt. Dit heb ik in 1 jaar gedaan. Toen heb ik een drugs periode gehad omdat dit de enige tijd was dat ik me lekker voelde. Heb toen 5 maanden lang elk weekeind pillen en meuk gebruikt.

Schandalig eigenlijk. Vind het echt zo stom.. en leef nu nog steeds in onzekerheid over mijn gezondheid. Ben 100x bij huisarts geweest maar die lijkt me niet echt verder te helpen en zegt dat het allemaal tussen de oren zit. Slik ook anti depressiva en was weer aan t afbouwen omdat de bijwerking hoge bloeddruk kan zijn.

Ik had gelezen op internet, dat als je bovendruk verhoogd is en je onderdruk niet dat je aorta is verklakt.

Bedankt voor je reactie. Ik probeer dat wel eens, maar zodra ik rustig probeer te worden dan word de onrust alleen maar erger.

Ook bedankt voor je reactie. Met misbruikt bedoel ik:

Toen ik 19 was dianabol gedaan voor 6 weken en op week 6 sust erbij gezet voor 5 weken. Op de 5de week paniek/angstaanval gehad en achter in de tuin plat neergevallen. Maar ben verslavend gevoellig en was verkocht aan het snelle gainen. Als ik er nu over na denk ik voel ik me zo stom en achterlijk. Maargoed. Paar maanden later heb ik test 500 en winstrol 50mg pd en dat denk ik voor maximaal 5 weken ook en ook niet afgemaakt. Door psychische redenen telkens gestopt en verder teruggevallen dan ik eerst was. Toen ik me weer beetje oke voelde toch weer winstrol en test gedaan. Maar ook weer deze niet afgemaakt. Dit heb ik in 1 jaar gedaan. Toen heb ik een drugs periode gehad omdat dit de enige tijd was dat ik me lekker voelde. Heb toen 5 maanden lang elk weekeind pillen en meuk gebruikt.

Schandalig eigenlijk. Vind het echt zo stom.. en leef nu nog steeds in onzekerheid over mijn gezondheid. Ben 100x bij huisarts geweest maar die lijkt me niet echt verder te helpen en zegt dat het allemaal tussen de oren zit. Slik ook anti depressiva en was weer aan t afbouwen omdat de bijwerking hoge bloeddruk kan zijn.

Ik had gelezen op internet, dat als je bovendruk verhoogd is en je onderdruk niet dat je aorta is verklakt.

Ook wij gaan jouw onderzekerheid ook echt niet afnemen hoor. Ik denk dat de huisarts ook een beetje gek van je word.

Ik denk dat het beter is dat je een psycholoog gaat bezoeken.

En zeker niet gaan Googlen.

Dus conclusie: (waarschijnlijnlijk) zo gezond als een vis, dus ga naar een psycholoog. Je maakt jezelf alleen maar gek.

Als ik symptomen van een verkoudheid Google heb ik longkanker met uitzaaiing naar m'n keel :P wacht die 24u test nou maar eerst af, een psycholoog mss om van je angst (aanvallen) af te helpen? Ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal maar je gaat nu eenmaal niet zo snel dood

Als ik symptomen van een verkoudheid Google heb ik longkanker met uitzaaiing naar m'n keel :P wacht die 24u test nou maar eerst af, een psycholoog mss om van je angst (aanvallen) af te helpen? Ik herken mezelf wel een beetje in je verhaal maar je gaat nu eenmaal niet zo snel dood

Je moet nooit symptomen Googlen.

Wanneer een dokter aangeeft dat het tussen je oren zit dan is het natuurlijk wel fijn dat je aan dbb een second opinion kunt vragen.

Wanneer een dokter aangeeft dat het tussen je oren zit dan is het natuurlijk wel fijn dat je aan dbb een second opinion kunt vragen.

De beste man is psychisch niet in orde. Als je daar niks aan doet, kun je een heel moeilijk leven gaan krijgen.

De beste man is psychisch niet in orde. Als je daar niks aan doet, kun je een heel moeilijk leven gaan krijgen.

Hij geeft zelf ook aan dat hij een hypogonder is... beter steekt hij zijn energie in een behandeling of whatever...snap niet wat hij hier komt doen met zijn probleem

Het zit waarschijnlijk in je hoofd! Luister naar je dokter.

Nee denk het niet. Slagaderverkalking zou wel kunnen.

Bedankt! Haha. Ja overdrijven is een vak. Maar heb weinig kennis, dus weet ook niet echt hoe of wat.

Ook wij gaan jouw onderzekerheid ook echt niet afnemen hoor. Ik denk dat de huisarts ook een beetje gek van je word.

Ik denk dat het beter is dat je een psycholoog gaat bezoeken.

En zeker niet gaan Googlen.

Dus conclusie: (waarschijnlijnlijk) zo gezond als een vis, dus ga naar een psycholoog. Je maakt jezelf alleen maar gek.

Ja de huisarts zal ook wel lichtelijk gestoord worden van me ja, maar als ze me telkens wegstuurd en ik heb het gevoel dat ik niet serieus word genomen dan schiet t niet op natuurlijk.

Wil geen second opinion, maar de huisarts heeft 0 verstand van anabolen enzo en als ik sommige leden hier berichten zie posten alsof ze hart chirurg zijn, dan dacht ik dat ik het even kon vragen. Ook al is het maar om een beestje gerust gesteld te kunnen worden.

Nee denk het niet. Slagaderverkalking zou wel kunnen.

Dat dacht ik dus ook. Eet al paar jaar gezond en drink en rook niet en nog steeds hoge bovendruk. Mijn broer drink en rookt 1 zak zware shag per 2 dagen en eet elke dag ongezond en zijn bloeddruk is 127/78 haha en ik leef als een monnik en stijg bijna op.

Kan het niet komen omdat ik geen cardio erbij doe? Ik doe alleen elke dag cardio als ik ga cutten.

Terug
Naar boven