AndroidHealthClinic

Adidas Powerlift 2.0 of Reebok Crossfit Lifter 2.0 Plus

Heb zelf die adidas en ben er erg blij mee voor tijdens mijn squats

• Topic Starter Topic Starter
Hoor veel mensen die tevreden zijn met de adidas ja, hoor niet zoveel over de reebok's, en aangezien ze normaal 2 keer zo duur zijn en nu dus een gelijke prijs hebben lijkt het me dat de schoen beter is... :rolleyes:

Er staat wel crossfit op de achterkant, of je dat nou moet willen :p

De Reebok lijkt me wel fijner aangezien die 2 klittenbandjes heeft. Heb zelf geen van beide gehad, maar wel de Adipower 2012, maar ik denk dat buiten de hoogte en hardheid van de hiel, er niet veel verschil tussen de meeste powerlift/CF schoenen zit.

Er staat wel crossfit op de achterkant, of je dat nou moet willen :p

True :roflol:

Hoe hoog is de hak bij de reebok?

Staat er niet bij, de lifter plus 1.0 hebben 9 mm afloop van hak tot teen

De Reebok lijkt me wel fijner aangezien die 2 klittenbandjes heeft. Heb zelf geen van beide gehad, maar wel de Adipower 2012, maar ik denk dat buiten de hoogte en hardheid van de hiel, er niet veel verschil tussen de meeste powerlift/CF schoenen zit.

Zag een review waarin ze de hardheid van de hiel lieten zien en die was goed hard

Als je jezelf aanmeldt voor de adidas nieuwsbrief krijg je 15% korting. Dus komen ze op 76.50 uit.
Wil ze zelf ook gaan halen.

Als je jezelf aanmeldt voor de adidas nieuwsbrief krijg je 15% korting. Dus komen ze op 76.50 uit.
Wil ze zelf ook gaan halen.

Oh nice!

Ben ook beetje skeptisch over de U form van de reebok's.

Verder heb ik best brede voeten, en heb normaal maat 43/44, zou maat 44 goed zijn van de powerlifts?

heb je een hoge wreef? dan zou ik in ieder geval niet voor de u-form gaan ;)

De reebok is volgens mij wel een goede schoen, zeker voor de prijs nu. Maar ga zelf toch eerder voor de adidas.
En vind t gewoon nadeel dat er Crossfit over de hele schoen staat :')

beide gewoon prima schoenen. zelf heb ik de adidas en zou die ook verkiezen omdat ik zelf niet verward wil worden met een crosfitter, maar aangezien jij de schoen post zal je er geen problemen mee hebben.

is gewoon wat het fijnste zit en wat voor hak hoogte je prefereerd. denk dat de hardheid van de zool niet zo grote invloed zal hebben. (zal denk ik alleen invloed hebben bij hele hoge gewichten)

Ga de adidas gewoon bestellen in maatje 44, heb een hoge wreef dus de u-form valt af (volgens nicky :o)

Bedankt iedereen!

Laat me weten hoe ze bevallen, dan kan ik ze ook halen. In dezelfde maat :p

Ga de adidas gewoon bestellen in maatje 44, heb een hoge wreef dus de u-form valt af (volgens nicky :o)

Bedankt iedereen!

Ik heb normaal maat 44 of 44 1/2. Had in eerste instantie ook 44 besteld maar die waren te klein, maat 44 2/3 zat me perfect.
Zelf heb ik ook brede voeten dus 1 maatje groter kan prima.

Ik heb normaal maat 44 of 44 1/2. Had in eerste instantie ook 44 besteld maar die waren te klein, maat 44 2/3 zat me perfect.
Zelf heb ik ook brede voeten dus 1 maatje groter kan prima.

En heb je brede voeten? Voetbalschoenen bijvoorbeeld krijg ik onmogelijk aan :o

Ik zie je ninjaedit, dat wordt of 44 of 44 2/3 bestellen, maar beter 44 2/3 en dat ze iets te groot zijn dan dat ze krap zitten toch? Ouders hebben geen zin in terugzenden etc...

En heb je brede voeten? Voetbalschoenen bijvoorbeeld krijg ik onmogelijk aan :o

Ik zie je ninjaedit, dat wordt of 44 of 44 2/3 bestellen, maar beter 44 2/3 en dat ze iets te groot zijn dan dat ze krap zitten toch? Ouders hebben geen zin in terugzenden etc...
Te groot is ook niet fijn natuurlijk. Als je normaal maat 43/44 hebt (dus 43 1/2?) zou ik gewoon 44 bestellen. Als je meestal 44 hebt maat 44 2/3.
Zou trouwens eens kijken want als je je abonneert op hun nieuwsbrief ontvang je eenmalig 20% korting ofzoiets.

Te groot is ook niet fijn natuurlijk. Als je normaal maat 43/44 hebt (dus 43 1/2?) zou ik gewoon 44 bestellen. Als je meestal 44 hebt maat 44 2/3.
Zou trouwens eens kijken want als je je abonneert op hun nieuwsbrief ontvang je eenmalig 20% korting ofzoiets.

Kortingscode had LeonM al opgemerkt ;)

Van 8 paar schoenen heb ik er 4 die 44 zijn, 1 die 44,5 is en 3 die 43 zijn :roflol:

Kunnen deze schoenen nergens gepast worden? Zijn er winkels die ze verkopen?

Kortingscode had LeonM al opgemerkt ;)

Van 8 paar schoenen heb ik er 4 die 44 zijn, 1 die 44,5 is en 3 die 43 zijn :roflol:

Kunnen deze schoenen nergens gepast worden? Zijn er winkels die ze verkopen?

ik zou zelf gewoon 44 pakken, deze schoenen horen vrij strak te zitten.
heb zelf normale schoenen 46-47 en deze op maat 46 en zit goed.

2 bestellen, eentje terugsturen?
reebok doet dat altijd zeer netjes iig.

Terug
Naar boven