MuscleMeat

Adidas Powerlift 2.0 of Reebok Crossfit Lifter 2.0 Plus

• Topic Starter Topic Starter
2 bestellen, eentje terugsturen?
reebok doet dat altijd zeer netjes iig.

Dan moet je volgens mij verzendkosten van retourneren wel betalen, of ik heb het verkeerd begrepen

Edit: Het retourneren van producten geschiedt voor rekening en risico van adidas. http://www.adidas.nl/help-topics-terms_and_conditions.html

Maar:
Ja, wij vergoeden je verzendkosten mits je de volledige bestelling retourneert en de geretourneerde artikelen voldoen aan de voorwaarden van ons http://www.adidas.nl/help/retourneren.html

Het retourneren houdt in terugsturen naar adidas, en de verzendkosten van adidas naar je huis worden pas vergoed na volledige retournering dus, if not correct me

Het retourneren van producten geschiedt voor rekening en risico van adidas. De producten, niet gebruikt en compleet, inclusief hun originele verpakking voor zover dat redelijkerwijs mogelijk is, dienen te worden geretourneerd aan:
adidas International Trading B.V.
CDC Rieste
Hildesheimer Strasse 4-10
49597 Rieste
Duitsland
Bij geldige retournering in overeenstemming met deze Verkoopvoorwaarden vergoedt adidas het van u ontvangen aankoopbedrag en de leveringskosten (in geval van compleet geretourneerde bestellingen) binnen veertien dagen na ontvangst van het product of herroeping van de koopovereenkomst. Dit echter onder het voorbehoud dat adidas alleen verplicht is de kosten te vergoeden na ontvangst van de geretourneerde producten.

http://www.adidas.nl/help-topics-terms_and_conditions.html

Als je er 2 besteld en je stuurt er 1 terug kan dat inderdaad prima. Hoef je maar 1x verzendkosten te betalen en ik geloof dat terugsturen gratis is. Stel je besteld een en die zijn niet goed, moet je nog een keer vezendkosten betalen :p

Als je er 2 besteld en je stuurt er 1 terug kan dat inderdaad prima. Hoef je maar 1x verzendkosten te betalen en ik geloof dat terugsturen gratis is. Stel je besteld een en die zijn niet goed, moet je nog een keer vezendkosten betalen :p

Uiteindelijk betaal je sowieso maar 1 x verzendkosten:

- Je koopt meerdere paren en houdt er 1, stuurt de rest terug via gratis retournering

- Je koopt een paar (of meer) en stuurt alles terug, je krijgt alles terug (gratis retournering en verzendkosten) maar moet nog een keer bestellen wil je wel het goede paar kopen

Heb zojuist 2 paar adidas powerlift besteld, maat 44 en maat 44 2/3. Eentje retourneren en dan profiteren van het feit dat ik geen verzendkosten heb hoeven betalen omdat bestellen meer dan 150 eu was :)

Vandaag de powerlift 2.0 van adidas binnengekregen, maat 44 2/3e zat lekkerder dan maat 44 (paste beide maar de 2/3e zat wat breder en gezien mijn brede voeten waren deze fijner dus. Nog niet op getraind maar ben benieuwd, voelt iig heel solide aan

Vandaag de powerlift 2.0 van adidas binnengekregen, maat 44 2/3e zat lekkerder dan maat 44 (paste beide maar de 2/3e zat wat breder en gezien mijn brede voeten waren deze fijner dus. Nog niet op getraind maar ben benieuwd, voelt iig heel solide aan

al op getrained? Wil ze ook aanschaffen namelijk

Powerlift 2.0 vallen erg klein, dus zeker een maat groter aanschaffen.
Heb zelf voor de reebok crossfit 2.0 plus gekozen aangezien deze me wat steviger lijken.

al op getrained? Wil ze ook aanschaffen namelijk

Voelen zeer fijn, ben zeker tevreden :)

Powerlift 2.0 vallen erg klein, dus zeker een maat groter aanschaffen.
Heb zelf voor de reebok crossfit 2.0 plus gekozen aangezien deze me wat steviger lijken.

Heb normaal 43 of 44 en nu 44 2/3 en zit gewoon goed strak. Ze vallen wel klein dus (zeker als je brede vroet + hoge wreef hebt)

Wat is nou het voordeel met deze schoenen bij het squaten/deadliften dan?

Wat is nou het voordeel met deze schoenen bij het squaten/deadliften dan?

De zolen zijn plat. Hardloopschoenen zijn bijvoorbeeld zacht. Hierdoor kun je verzwikken en vallen of een blessure oplopen.
Je kan ook gewoon neppe converse halen van 9€. Scheelt enorm veel geld en zijn perfect.

De zolen zijn plat. Hardloopschoenen zijn bijvoorbeeld zacht. Hierdoor kun je verzwikken en vallen of een blessure oplopen.
Je kan ook gewoon neppe converse halen van 9€. Scheelt enorm veel geld en zijn perfect.

zolen zijn hard maar niet plat, er zit een lichte verhoging in de hak waardoor de knieen iets verder naar voren kunnen gaan.
verder heb je er meer grip mee en sta je veel stabieler dan op gewone schoenen.

neppe converse zijn geen slechte schoenen om op te squatten maar kun je niet vergelijken met oly's

zolen zijn hard maar niet plat, er zit een lichte verhoging in de hak waardoor de knieen iets verder naar voren kunnen gaan.
verder heb je er meer grip mee en sta je veel stabieler dan op gewone schoenen.

neppe converse zijn geen slechte schoenen om op te squatten maar kun je niet vergelijken met oly's

Klopt volgens mij zit er zelfs hout in de zool toch? Of zijn dat weer andere? Ik raad altijd aan mensen neppe converse aan als ze net beginnen of niet professioneel liften.
De schoenen in dit topic zijn nu niet zo duur ik ga er zelf ook even naar kijken. Normaal zijn de prijzen toch wel rond de 200-260€ :( vandaar paar 9€ schoentjes haha.

Waarschijnlijk beetje stomme vraag, maar oly lifter schoenen zijn hetzelfde als powerlift schoenen?

Zelf train ik voor sterkste man, zie soms ook mensen op wedstrijden hier mee log pressen, stones en dergelijke voldoen de adidas powerlift 2.0 dan ook? Of toch beter de reebok?

Laatst bewerkt:

Nee het voordeel is de verhoogde hak en het niet/nauwelijks meeveren van de zool voor meer stabiliteit. Dat ook je gewrichten weer ten goede komt

Nee het voordeel is de verhoogde hak en het niet/nauwelijks meeveren van de zool voor meer stabiliteit. Dat ook je gewrichten weer ten goede komt

Klopt inderdaad sorry. Maar met het zachte van Hardloopschoenen had ik gelukkig gelijk :D

Klopt volgens mij zit er zelfs hout in de zool toch? Of zijn dat weer andere? Ik raad altijd aan mensen neppe converse aan als ze net beginnen of niet professioneel liften.
De schoenen in dit topic zijn nu niet zo duur ik ga er zelf ook even naar kijken. Normaal zijn de prijzen toch wel rond de 200-260€ :( vandaar paar 9€ schoentjes haha.

Ik heb trouwens even zelf opgezocht omdat ik toch interesse heb in de schoenen. Kwam dit artikel tegen dat ik interessant vond. Benieuwd wat jullie denken.
Als ik naar mijn squat type kijk zit ik met de converse juist goed.

http://www.t-nation.com/training/olympic-shoes-or-chucks-for-squats

Terug
Naar boven