MuscleMeat

Breaking News Adipowers €100

Ik heb maat 43 1/3 en maat 45 1/3 gekocht..

Als die 43 1/3 te klein zijn wil ik ze je wel verkopen ipv retourzenden.

Zou chill zijn. Ik zit zelf in Amsterdam. Tja mocht ik ze nou zelf ook weer niet passen dan mag jij het zeggen. Je kan ze terug hebben, of ik zet ze online oid. Wat jij relaxed vind. Wanneer verwacht jij je schoenen binnen te hebben?

Ik wilde net de powerlift 2.0 gaan kopen. Ik heb in schoenen ongeveer een maatje 43 maar ook wel eens 44 maar dan schuif ik er een zooltje in. Dus stond op punt om vandaag te bestellen tot ik dit topic zag.

Ik squat op heden meestal gewoon op mijn all-startjes. Maar paar degelijke schoenen is ook wel eens leuk.

• Topic Starter Topic Starter
Zou chill zijn. Ik zit zelf in Amsterdam. Tja mocht ik ze nou zelf ook weer niet passen dan mag jij het zeggen. Je kan ze terug hebben, of ik zet ze online oid. Wat jij relaxed vind. Wanneer verwacht jij je schoenen binnen te hebben?

Ik wilde net de powerlift 2.0 gaan kopen. Ik heb in schoenen ongeveer een maatje 43 maar ook wel eens 44 maar dan schuif ik er een zooltje in. Dus stond op punt om vandaag te bestellen tot ik dit topic zag.

Ik squat op heden meestal gewoon op mijn all-startjes. Maar paar degelijke schoenen is ook wel eens leuk.

Ik heb zelf maat 44 Power Perfect II tijdje terug gekocht, en die zitten precies goed zelfde maat als mijn adidas casuals. En anders eens kijken in de chart..

Misschien dat de gegevens voor het terugstorten van geld ook aangepast kan worden bij Adidas? Dat jij gewoon mij €100,-- doet + verzendkosten (mits ze niet goed zijn voor mij) en je ze zelf terug stuurt naar Adidas als ze niet goed zijn?

Kom zelf uit Enschede dus heen en weer is ook geen optie :p

Denk dat ik ze zaterdag in huis heb, zal ze dan gelijk passen en dan hoor je het wel als je met bovenstaande akkoord gaat.

Momenteel squat ik met 1.25 schijfjes onder mijn hakken ivm gelimiteerde enkelmobiliteit, maar ik zit er aan te denken een paar powerlift schoenen aan te schaffen. Is dit model geschikt, of kunnen jullie mij evt. een ander model, met een hoge hak, aanraden?

de powerlift 2.0 heeft lagere hakken, adipower/nike romaleo wat hoger en de nieuwste adidas leistung zijn nog een klein stukje hoger

Misschien moet ik deze maar ook eens proberen aangezien ik nu de universele max van mijn PL 2.0 heb gesquat.

:trollface:

Welke maat valt mij aan te raden? 46 2/3, 47 1/3 of 48
Ik heb normaliter maat 46

Momenteel squat ik met 1.25 schijfjes onder mijn hakken ivm gelimiteerde enkelmobiliteit, maar ik zit er aan te denken een paar powerlift schoenen aan te schaffen. Is dit model geschikt, of kunnen jullie mij evt. een ander model, met een hoge hak, aanraden?

Power perfect 2.0

Bohh 43 1/3 binnen en weet niet of ik ze houden moet..

Op dit moment zit het allemaal redelijk strak en heb ik maar paar milimeter ruimte bij de tenen.

Gaat dit nog wat uitlopen of haast niks?

Mij werd aangeraden om in de lokale sportwinkel hardloopschoenen van Adidas te passen. De maat die goed zit moet je dan ook hebben voor deze schoenen.

Die van mij zitten als gegoten :)

Kunt ook voor de Powerlift 2.0 gaan die er ook op staan, voor €90,-- dacht ik.

Die hiel is wel heel iets lager dan die anderen, zal niet heelveel schelen..
Morgen krijg ik ze thuis, ben benieuwd. Kan je met deze schoenen eigenlijk ook gewoon (comfortabel) wandelen/lopen of is het echt gym only? Niet dat ik ze veel zal dragen buiten de gym, maar is handig als je niet voor de training moet omkleden.

als die powerlift 2.0 een beetje hetzelfde is adipower, dan is het gym only. Kan je wel op lopen maar is niet handig.

Bohh 43 1/3 binnen en weet niet of ik ze houden moet..

Op dit moment zit het allemaal redelijk strak en heb ik maar paar milimeter ruimte bij de tenen.

Gaat dit nog wat uitlopen of haast niks?

Gaat denk ik uitlopen. Ik heb normaal 41, en mijn adipower zijn 40 2/3. Eerste keer aan voelde mijn tenen tegen de voorkant bij het lopen, en waren ze te klein eigenlijk, bij stilstaan (zoals bij squat) merkte ik niks. Maar nu zijn ze wat uitgelopen en ook als ik loop merk ik niks, gewoon goed strak maar niet te klein.

Morgen krijg ik ze thuis, ben benieuwd. Kan je met deze schoenen eigenlijk ook gewoon (comfortabel) wandelen/lopen of is het echt gym only? Niet dat ik ze veel zal dragen buiten de gym, maar is handig als je niet voor de training moet omkleden.

Heb op dit moment ook Power Perfect II liggen, en krijg zelf vaak last aan de binnenkant van mijn voet als ik ze echt lang aan heb maar dat ligt denk ik gewoon aan mijzelf.

Soms heb ik nergens last van en voelen ze gewoon het zelfde als normale schoenen aan en kan ik ze gewoon comfortabel dragen. In het begin was het wel even wennen met pijnlijke tenen maar dat is wel over nu.

als die powerlift 2.0 een beetje hetzelfde is adipower, dan is het gym only. Kan je wel op lopen maar is niet handig.

Gaat denk ik uitlopen. Ik heb normaal 41, en mijn adipower zijn 40 2/3. Eerste keer aan voelde mijn tenen tegen de voorkant bij het lopen, en waren ze te klein eigenlijk, bij stilstaan (zoals bij squat) merkte ik niks. Maar nu zijn ze wat uitgelopen en ook als ik loop merk ik niks, gewoon goed strak maar niet te klein.

Ja weet ook niet meer hoe het met de Power Perfect II ging, de AdiPowers voelen iig wel steviger aan.

Wacht denk ik nog even af aangezien woensdag nog een maatje 45 1/3 binnen komt :p denk alleen dat die iets te groot zijn..

Terug
Naar boven