AndroidHealthClinic

Breaking News Adipowers €100

Zorg er gewoon voor dat je geen support of klantenservice nodig hebt. Had een vraag die ik wilde stellen... ze hebben geen telefoon nr voor support, live chat is dood (krijg geen reactie) en e-mailsupport werkte niet want neemt geen Belgisch ordernummer aan (buggy). Uiteindelijk toch e-mail kunnen sturen zonder ordernr. Benieuwd wanneer ik antwoord krijg. Een dikke 0/10 voor support dus.

Kijkt die korting niet naar je straatadres dan? Ook niet erg secure.

Bohh 43 1/3 binnen en weet niet of ik ze houden moet..

Op dit moment zit het allemaal redelijk strak en heb ik maar paar milimeter ruimte bij de tenen.

Gaat dit nog wat uitlopen of haast niks?
Heb precies dezelfde maat en had geen ruimte over maar loopt wel los

Zorg er gewoon voor dat je geen support of klantenservice nodig hebt. Had een vraag die ik wilde stellen... ze hebben geen telefoon nr voor support, live chat is dood (krijg geen reactie) en e-mailsupport werkte niet want neemt geen Belgisch ordernummer aan (buggy). Uiteindelijk toch e-mail kunnen sturen zonder ordernr. Benieuwd wanneer ik antwoord krijg. Een dikke 0/10 voor support dus.

Kijkt die korting niet naar je straatadres dan? Ook niet erg secure.
Ik neem mijn woorden terug, ging ergens wat mis met communicatie, maar kreeg net een mail:

Wat u deed was perfect, als u op het retourformulier vermeld welke artikelen u retourneert dan is dat voldoende voor ons.

Graag willen wij onze excuses aanbieden voor het ongemak van de broek, daarvoor gaan wij u tegemoetkomen met een 20% kortingscode. Dan kunt u een nieuwe bestelling plaatsen voor een scherpe prijs.
Kortingscode:
Nog beter, een training suit en de schoenen met 20% korting, powerlift II voor 72e ipv 90e :)

• Topic Starter Topic Starter
Zijn weer wat maten beschikbaar ;)

Voor de mensen die nog opzoek zijn, ook bij adidas zelf zijn verkrijgbaar voor EUR 93,50 met gratis verzending naar Nederland en retourzending.

Schoenen kosten EUR 110, maar als je je aanmeld voor de nieuwsbrief ontvang je korting van 15%.

Zelf 3 maten besteld, en de juiste maat gehouden en de overige twee kosteloos terug gestuurd :cool:

Voor de mensen die nog opzoek zijn, ook bij adidas zelf zijn verkrijgbaar voor EUR 93,50 met gratis verzending naar Nederland en retourzending.

Schoenen kosten EUR 110, maar als je je aanmeld voor de nieuwsbrief ontvang je korting van 15%.

Zelf 3 maten besteld, en de juiste maat gehouden en de overige twee kosteloos terug gestuurd :cool:

Adipowers? Zie ze zo niet, link?

powerlift 2.0 schoenen zijn nu 62,95 ipv 90 euro [Link niet meer beschikbaar]

Hebben mijn maat niet, behalve de witte maar die zijn niet in de aanbieding :treuren:

OPGELET: voor het verkopen en kopen van trainingsschoenen, gelieve je advertentie in daarvoor bestemde subforum onder 'Trainingsmateriaal' te plaatsen
-+- Edit moderator 4/6/16 -+-

Terug
Naar boven