AndroidHealthClinic

Breaking News Adipowers €100

Morgen krijg ik ze thuis, ben benieuwd. Kan je met deze schoenen eigenlijk ook gewoon (comfortabel) wandelen/lopen of is het echt gym only? Niet dat ik ze veel zal dragen buiten de gym, maar is handig als je niet voor de training moet omkleden.
De keer dat ik ging semi hardlopen op adipowers had ik maanden last van chin splits.

De keer dat ik ging semi hardlopen op adipowers had ik maanden last van chin splits.
Jammer, zou handig zijn als je je cardio na de KT er ook mee kon doen, hometrainer/crosstrainer zal wel lukken neem ik aan, loopband dus niet.

Jammer, zou handig zijn als je je cardio na de KT er ook mee kon doen, hometrainer/crosstrainer zal wel lukken neem ik aan, loopband dus niet.
Bij mijn schoenen in ieder geval (reebok crossfit lifter plus) is de schoen vanaf de bal van je voet naar achteren van één hard stuk gemaakt, je kan er wel op lopen maar je stampt een beetje. Ik zou er in ieder geval een grote afstanden mee lopen.

Was van plan om Powerlift 2.0 te halen, zijn dit betere schoenen mijn maat is er nog zie ik.
Of maakt het niet veel verschil behalve de originele prijs?

• Topic Starter Topic Starter
Was van plan om Powerlift 2.0 te halen, zijn dit betere schoenen mijn maat is er nog zie ik.
Of maakt het niet veel verschil behalve de originele prijs?

Powerlift 2.0 heeft iets lagere hak dan de Adipowers. Persoonlijke voorkeurdenk ik..

Duurder = beter. Adipower = duurder, dus beter.

Bohh 43 1/3 binnen en weet niet of ik ze houden moet..

Op dit moment zit het allemaal redelijk strak en heb ik maar paar milimeter ruimte bij de tenen.

Gaat dit nog wat uitlopen of haast niks?

Verstuur ze naar een ander, maak een mens blij. Iedere keer als je die krappe schoenen voelt denk je weer aan Rob G die op zijn all stars miet squatten ;) Haha, denk er even goed over na kerel, hoor graag van je!

Verstuur ze naar een ander, maak een mens blij. Iedere keer als je die krappe schoenen voelt denk je weer aan Rob G die op zijn all stars miet squatten ;) Haha, denk er even goed over na kerel, hoor graag van je!

Morgen komt de andere maat binnen! Laat je het dan weten :thumb:

Omg, dus ik bestel de PLII in 44 en 44 2/3, om zeker te zijn dat ze niet te klein zijn. Zit ik nog met grote teen tegen de neus aan :headbang:

Schoenen vallen nog kleiner dan Nike waar de 44 ok was. Deze moet je echt passen of anders 3 maten bestellen. Kan ze gratis terugsturen maar weet niet of ik de korting dan nog hou. Verder wel prima pl schoenen, zitten goed als je een normale breedte voet hebt en hoge kwaliteit voor de prijs.

Omg, dus ik bestel de PLII in 44 en 44 2/3, om zeker te zijn dat ze niet te klein zijn. Zit ik nog met grote teen tegen de neus aan :headbang:

Schoenen vallen nog kleiner dan Nike waar de 44 ok was. Deze moet je echt passen of anders 3 maten bestellen. Kan ze gratis terugsturen maar weet niet of ik de korting dan nog hou. Verder wel prima pl schoenen, zitten goed als je een normale breedte voet hebt en hoge kwaliteit voor de prijs.

Ik wil ze wel van je kopen kerel!

Ik wil ze wel van je kopen kerel!
Bedankt voor het aanbod maar met de gratis retour en hopelijk inruilen is het handiger als ik dat doe. Bij je eerste bestelling krijg je trouwens 15% korting, dus ik raad je aan om daar gebruik van te maken als dit je eerste aankoop is.

Bedankt voor het aanbod maar met de gratis retour en hopelijk inruilen is het handiger als ik dat doe. Bij je eerste bestelling krijg je trouwens 15% korting, dus ik raad je aan om daar gebruik van te maken als dit je eerste aankoop is.

Die korting zou je in principe altijd gebruiken kunnen.. telkens een nieuw email adres aanmaken en je krijgt telkens een nieuwe code. :thumb:

Ik heb ze binne'n!

Mooie schoenen. Heel anders dan de ivov8 fastlifts. Veel stuggere en smallere schoen (voor mij ideaal want ik heb hele smalle voeten).

Maat 40 3/4 is wel wat krap. Het past, maar teen drukt wel echt tegen de voorkant (heb normaal maat 41).

Ik heb ze gisteren ook besteld, had eerst de Powerlift 2.0 besteld maar 46 2/3 waren te klein. Toen zag ik dit topic en alleen maat 48 was over dus kwam goed uit, benieuwd of ze passen:cool:

Ik heb ze binne'n!

Mooie schoenen. Heel anders dan de ivov8 fastlifts. Veel stuggere en smallere schoen (voor mij ideaal want ik heb hele smalle voeten).

Maat 40 3/4 is wel wat krap. Het past, maar teen drukt wel echt tegen de voorkant (heb normaal maat 41).

Als het geen pijn doet ofzo lijkt me het geen probleem toch?

Mijn grote teen zit ook tegen de voorkant aan, heel lichtelijk dus doet geen pijn:D

Goeie reminder ook om teennagels te knippen :o

Als het geen pijn doet ofzo lijkt me het geen probleem toch?

Mijn grote teen zit ook tegen de voorkant aan, heel lichtelijk dus doet geen pijn:D

Goeie reminder ook om teennagels te knippen :o

Met squaten geen last gehad maar na uur met bench erbij was ik blij dat ik m'n iets te ruime adidasjes weer aan kon doen:)

Terug
Naar boven