- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Valt het ergens te lezen of is het nog steeds gewoon algemeen geweten?

Laatst bewerkt door een moderator:
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Testocaps geen aas? Vertel waarom niet?
Tevens ga je door test toe te dienen niet helpen je eigen produktie weer op te starten.
Deze arts zal de problemen hiermee eerder uitstellen dan verbeteren, ts zal nu een beter libido en algemeen welbehagen ervaren. Maar stoppen met de testocaps brengt hem weer terug naar waar hij ermee begon.
---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------
Idd ja.![]()
Dag mensen! Hartelijk dank voor alle reacties zo ver...
Ik zit dus met dat zelfde idee in mijn hoofd ... De doc gaf ook al aan dat hij "het niet voor jaren" voor kon en ging schrijven.... dus ik ga hem morgen toch nog maar eens even bellen... want ik vind het ook al vaag...
Ik zat ook al te denken... ik kan net zo goed zelf 50 mg in de week gaan zetten ofzo...
Zijn er middelen om je eigen productie aan de gang te kreigen? nu is het zo dat ik denk dat heel mijn leven mijn test productie inder de maat is geweest omdat ik altijd pafferig was tot mijn 20e pas toen ik echt ging trainen werd dat minder... al stop ik een week en ik eet een koekje dan vliegt het vet en vocht er weer bij me aan.. en ik eet gezond.. ik moet wel anders was ik nu obees denk ik .. haha
Pregnyl heb ik aan het eind van mijn kuur gebruikt.. is dat niet een idee? of zeg ik nu wat stoms?
Ik hoor graag van u!
Aangezien je een kuurverleden hebt misschien fijn om eens langs te gaan bij de anabolenpoli(zie topic). Krieltje liep daar volgens mij ook ivm problemen met testniveaus. Het is natuurlijk niet zeker of je kuurverleden de rede is van je zeer lage test, maar het kan iig geen kwaad om daar eens langs te gaan. Blijft het een issue kun je altijd later je nog laten doorverwijzen of afspraak maken met een endocrinoloog.
Heb eht nog gebruikt tja heb et tijdje op 15caps genomen en kreeg het ook van de huisarts... Stelde niet zoveel voor....

mijn advies anabolenpoli amsterdam
je hebt klachten dat staat dus wel vast, en wij kunnen je antwoorden op jouw vragen geven vanuit onze ervaringen.
maar jij en dus wij weten nog steeds niet wat de oorzaak is en dat kan alleen door onderzoek aan het licht komen, dus als je toch een afspaak met je huisarts maakt leg dan die optie van de anabolenpoli voor, en kijk wat hij ervan vindt?
ik kon binnen 2 dagen langskomen, zeer te spreken over de arts die daar het spreekuur doet.