XXL Nutrition

Adriol testocaps wie heeft er ervaring mee??

• Topic Starter Topic Starter
Testocaps geen aas? Vertel waarom niet?

Tevens ga je door test toe te dienen niet helpen je eigen produktie weer op te starten.

Deze arts zal de problemen hiermee eerder uitstellen dan verbeteren, ts zal nu een beter libido en algemeen welbehagen ervaren. Maar stoppen met de testocaps brengt hem weer terug naar waar hij ermee begon.

---------- Toegevoegd om 20:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:24 ----------

Idd ja. ;)

Dag mensen! Hartelijk dank voor alle reacties zo ver...
Ik zit dus met dat zelfde idee in mijn hoofd ... De doc gaf ook al aan dat hij "het niet voor jaren" voor kon en ging schrijven.... dus ik ga hem morgen toch nog maar eens even bellen... want ik vind het ook al vaag...

Ik zat ook al te denken... ik kan net zo goed zelf 50 mg in de week gaan zetten ofzo...

Zijn er middelen om je eigen productie aan de gang te krijgen? nu is het zo dat ik denk dat heel mijn leven mijn test productie inder de maat is geweest omdat ik altijd pafferig was tot mijn 20e pas toen ik echt ging trainen werd dat minder... al stop ik een week en ik eet een koekje dan vliegt het vet en vocht er weer bij me aan.. en ik eet gezond.. ik moet wel anders was ik nu obees denk ik .. haha

Pregnyl heb ik aan het eind van mijn kuur gebruikt.. is dat niet een idee? of zeg ik nu wat stoms?
Ik hoor graag van u!

Laatst bewerkt:
Dag mensen! Hartelijk dank voor alle reacties zo ver...
Ik zit dus met dat zelfde idee in mijn hoofd ... De doc gaf ook al aan dat hij "het niet voor jaren" voor kon en ging schrijven.... dus ik ga hem morgen toch nog maar eens even bellen... want ik vind het ook al vaag...

Ik zat ook al te denken... ik kan net zo goed zelf 50 mg in de week gaan zetten ofzo...

Zijn er middelen om je eigen productie aan de gang te kreigen? nu is het zo dat ik denk dat heel mijn leven mijn test productie inder de maat is geweest omdat ik altijd pafferig was tot mijn 20e pas toen ik echt ging trainen werd dat minder... al stop ik een week en ik eet een koekje dan vliegt het vet en vocht er weer bij me aan.. en ik eet gezond.. ik moet wel anders was ik nu obees denk ik .. haha

Pregnyl heb ik aan het eind van mijn kuur gebruikt.. is dat niet een idee? of zeg ik nu wat stoms?
Ik hoor graag van u!

Aangezien je een kuurverleden hebt misschien fijn om eens langs te gaan bij de anabolenpoli(zie topic). Krieltje liep daar volgens mij ook ivm problemen met testniveaus. Het is natuurlijk niet zeker of je kuurverleden de rede is van je zeer lage test, maar het kan iig geen kwaad om daar eens langs te gaan. Blijft het een issue kun je altijd later je nog laten doorverwijzen of afspraak maken met een endocrinoloog.

Iedereen is pafferig als hij te weinig beweging heeft en koekjes eet.

Je kan denken dat het zo was maar je hebt het niet laten checken. Meten is weten en nu is het te laat.

---------- Toegevoegd om 00:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:23 ----------

Middelen die je eigen productie weer op gang krijgen is je nakuur.

Aangezien je een kuurverleden hebt misschien fijn om eens langs te gaan bij de anabolenpoli(zie topic). Krieltje liep daar volgens mij ook ivm problemen met testniveaus. Het is natuurlijk niet zeker of je kuurverleden de rede is van je zeer lage test, maar het kan iig geen kwaad om daar eens langs te gaan. Blijft het een issue kun je altijd later je nog laten doorverwijzen of afspraak maken met een endocrinoloog.

Ik heb al op de website gekeken...ik ga er toch maar eens langs...
Het is wel best hi-tech spul.... van het alom bekende nederlandse merk... het zijn oranje doorzichtige capsules... lijken op advil liquid caps...

Voor nu zal het wel een prima oplossing zijn...

Ik krijg het niet maar 1 maand... ik krijg nu voor 1 maand tabs om te kijken hoe het aanslaat... ik heb misschien de indruk gewekt in mijn vorige posts dat ik totaal maar 1 maand behandeld werd.. dat is dus niet het geval...

Ik ga iig maar eens langs de anabolen poli...

Laatst bewerkt:
info andriol

Andriol Testocaps are capsules of Testosterone Undeconoate, an orally active testosterone preperation that helps users gain muscle mass.
Andriol Dosage:
Beginner: Up to 2 x 40mg Capsules Per Day
Advanced: Up to 5 x 40mg Capsules Per Day

This medicine is an androgen hormone used in men to provide testosterone when the body cannot produce enough or in women to treat certain cancers. It may also be used to treat other conditions as determined by your doctor.

Testosterone Undecanoate comes in capusles 40 mg capsules 60/bottle. This product comes under the names Androxon, Undestor, Restandol and Restinsol in Europe and South America. This agent is a revolutionary oral steroid. It is presented in little, oval- shaped, red capsules. Andriol is a unique steroid in that it is not an alpha alkylayted 17 steroid. This all but eliminates its hepatotoxicity.
Andriol is actually contained in a natural ester base, one, which is very easy on the body. This product's advantageous properties are similar to other testosterones in that it promotes rapid strength and weight gains. It, like other testosterones, promotes the storage of glycogen as well as ATP. Andriol does not seem to exhibit the degree of LH and FSH suppression that is seen with other testosterones and androgens.
Aromatization is also minimal with this agent. All in all, Andriol seems to yield gains similar to other testosterone esters, while being safer to administer. This drug has a wide following in parts of Europe where it is available.

If it were around in the United States, it's popularity would be comparable to oral Dianabol. Effective dosages seem to be in the area of 200 mg a day taken in divided dosages. Andriol is a safe oral steroid that does not suppress gonadotrophins.It is absorbed through the small intestine into the lymphatic system, no burden to the liver it is a natural ester added to a synthetic derivative which will nor change liver enzymes. No testicular shrinkage, no reduction on in spermatogenesis will occur with reasonable dosages. Cholesterol triglycerides and total lipids tend to be reduced with long term use of Andriol as opposed to elevated with most oral steroids.

Dit is vast geen bijsluiter.

Vreemde manier van 'bestrijden' heeft die arts..

Ik dacht eerst ook al dat met belgie zijn..:p

OT, jammer dat je geen waarden heb van voor die kuur die je gedaan heb, maar de kans is groot dat je test daardoor zo laag is.

De nakuur met nolva is vaak voldoende maar niet altijd, ikzelf moet echt een anti a en e gebruiken wil ik helemaal herstellen.

Mijn advies, pak lekker een maandje die caps zodat je rustig goede nolva en aromasin kan fixen. En ga daar dan 6 weken op zitten en niet vergete bloed te laten prikken, kan ook particulier he.

als je hiermee je axis kan fixen is het een win situatie, andriool op 27 jaar..

ik zou die topic over power PCT van Mickey86 is lezen. Dat moet je misschien is doen.

mijn advies anabolenpoli amsterdam
je hebt klachten dat staat dus wel vast, en wij kunnen je antwoorden op jouw vragen geven vanuit onze ervaringen.
maar jij en dus wij weten nog steeds niet wat de oorzaak is en dat kan alleen door onderzoek aan het licht komen, dus als je toch een afspaak met je huisarts maakt leg dan die optie van de anabolenpoli voor, en kijk wat hij ervan vindt?

mijn advies anabolenpoli amsterdam
je hebt klachten dat staat dus wel vast, en wij kunnen je antwoorden op jouw vragen geven vanuit onze ervaringen.
maar jij en dus wij weten nog steeds niet wat de oorzaak is en dat kan alleen door onderzoek aan het licht komen, dus als je toch een afspaak met je huisarts maakt leg dan die optie van de anabolenpoli voor, en kijk wat hij ervan vindt?

Voor de anabolen poli heb je geen verwijzing van je HA nodig, gewoon ff een mailtje sturen en je kan er zo terrecht:D ik kon binnen 2 dagen langskomen, zeer te spreken over de arts die daar het spreekuur doet.

loont zeker om er langs te gaan ipv een huisarts die met anriool caps strooit

Terug
Naar boven