MuscleMeat

Advanced Post Workout - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Advanced_ Post_Workout_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    Advanced Post Workout is een uniek all-in-one supplement dat je lichaam na een training voorziet van alleen de beste voedingsstoffen!

    Advanced Post Workout bevat alleen de allerbeste (en duurste) grondstoffen in hoge en werkzame doseringen. Het is zonder twijfel het beste post workout product op de markt. Advanced Post Workout bevat geen goedkope ingredienten zoals dextrose en maltodextrine. Ook bevat het bewust geen creatine. Advanced Post Workout kan je dus het hele jaar door nemen!

    Voordelen

    Beste post workout product op de markt
    Alleen de beste ingredienten in hoge doseringen
    Extreem snel herstel
    Bouw sneller spiermassa op
    Vollere en hardere spieren
    Bevat het gepatenteerde Vitargo en PeptoPro
    All in one product in de beste verhouding
    Heerlijke tropical smaak
    Na een zware training schreeuwen je spieren om hoogwaardige aminozuren en koolhydraten. Hoe sneller deze voedingsstoffen je spieren bereiken, hoe beter het is. Een supersnelle opname betekent maximale spiergroei en herstel. Advanced Post Workout bevat gepatenteerde ingrediënten (Vitargo® en PeptoPro®) om de snelst mogelijke opname van voedingsstoffen te garanderen. Deze unieke samenstelling zorgt ervoor dat de koolhydraten en aminozuren gelijktijdig en vrijwel onmiddellijk je spieren bereiken. Dit zorgt voor een merkbaar sneller herstel en een toename in spiermassa!

    De ingredienten

    Vitargo® - is het allerbeste product op het gebied van koolhydraten en carbloading. Vitargo wordt supersnel en efficient door het lichaam opgenomen. Het zorgt voor de snelst mogelijke aanvulling van spierglycogeen direct na de training. Vitargo verhoogd je insuline niveau waardoor andere voedingsstoffen (aminozuren, PeptoPro) nog sneller worden opgenomen.

    Waxy Maize - is samen met Vitargo het meest effectieve koolhydraat voor spiergroei. Koolhydraten stoppen na de training direct de spierafbraak. Hierdoor herstel je sneller waardoor je meer spiermassa zult opbouwen.

    PeptoPro® - is een uniek product wat voor meer dan 60% uit di- en tripeptiden bestaat. Het is het allerbeste aminozurenproduct wereldwijd verkrijgbaar. PeptoPro hoeft niet verteerd te worden. Het gaat rechtstreeks je spieren in en zorgt voor een aanzienlijk sneller herstel en meer spiermassa. PeptoPro geeft je vollere en hardere spieren!

    Vrije Essentiele Aminozuren - leiden tot een enorme verhoging van de eiwitsynthese. Hierdoor krijgt de spiergroei een enorme stimulans en wordt je lichaam in een anabole toestand gebracht. De BCAA's beschermen je spieren tegen spierafbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).

    Glutamine Peptide - tijdens zware trainingen heeft het lichaam grote hoeveelheden glutamine nodig die het direct uit de spieren haalt. Hierdoor ontstaat er al snel een tekort. Om dan toch aan glutamine te komen gaat het lichaam spieren afbreken met als gevolg verlies van spierweefsel. Door middel van het innemen van Glutamine kan je dit voorkomen.

    Taurine - bevordert de omzetting van glycogeen in glucose en dat is de belangrijkste brandstof voor de spieren en hersenen. Taurine is dan ook in staat om snel lichamelijke en geestelijke vermoeidheid te verdrijven. Taurine voorkomt op zeer krachtige wijze de aanmaak van melkzuur in de spieren. Dit is een afvalproduct van spierarbeid dat zich langzaam ophoopt en uiteindelijk tot vermoeidheid leidt. Taurine stelt deze verzuring van de spieren uit, waardoor het uithoudingsvermogen toeneemt.

    Arginine - geeft spieren meer volume en zorgt voor een betere doorbloeding (pomp). Arginine ondersteunt de eiwitsynthese - spiermetabolisme, synthese van stikstofoxide, ammoniak ontgifting, coïtusuele functie , de natuurlijke afgifte van groeihormoon en het immuunsysteem.

    Free radical breakdown & minerals - een uitgebalanceerde mix van vitaminen en mineralen die het lichaam beschermen en de opname van voedingsstoffen bevorderd.

    Gebruik

    Neem 2 maatscheppen (70 gram) Advanced Post Workout direct na de training. Meng deze hoeveelheid met circa 350 ml water in een shakebeker. Neem Post Workout alleen op trainingsdagen.

    Supplement Facts

    Inhoud: 2100 gram
    Grootte dosering: 70 gram
    Aantal doseringen per verpakking: 30
    Smaak: tropical fruit

    Samenstelling

    Per 70 gram
    Free essential amino acid & peptide matrix 14 gram
    PeptoPro® 6000 mg
    L-Isoleucine 1000 mg
    L-Leucine 2000 mg
    L-Lysine 1500 mg
    L-Valine 1000 mg
    L-Phenylalanine 750 mg
    L-Threonine 750 mg
    L-Histidine 500 mg
    L-Methionine 500 mg
    Glycogen Reload
    45 gram
    Vitargo® 25 gram
    Waxy Maize 20 gram
    High-potency glutamine matrix 5000 mg
    L-Glutamine 4000 mg
    Glutamine Peptide 1000 mg
    Absorption Support 2500 mg
    Taurine 1500 mg
    Arginine AKG 1000 mg
    Free radical breakdown & minerals 890.95 mg
    Magnesium (Magnesium oxide) 150.00 mg
    Potassium (Potassium citrate) 300.00 mg
    Vit. B1 (Thiamine HCl) 1.75 mg
    Vit. B2 (Riboflavin) 2.00 mg
    Vit. B3 (Nicotinamide) 22.50 mg
    Vit. B5 (D-Calcium Pantothenate) 7.50 mg
    Vit. B6 (Pyridoxine HCl) 4.20 mg
    Vit. B8 (D-Bitiotin) 150 mcg
    Vit. B9 (Folic acid) 250 mcg
    Vit. B12 (Cyanocobalamin) 3 mcg
    Voedingswaarde

    Per 100 gram
    Energie 337 kcal / 1415 kj
    Eiwitten 23.4 gram
    Koolhydraten 60.1 gram
    Waarvan suiker 0.5 gram
    Vetten 0.4 gram

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical fruit, best lekker en fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen na de AM training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis samples en goodies, uitstekende service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €54.95 (goed voor 30 workouts)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zonder twijfel

Mijn review:


Ik moet toegeven dat ik een tijdje getwijfeld heb om deze aan te kopen vanwege de hogere prijsklasse waar het onder valt maar na een beetje research over de ingrediënten blijkt deze prijs toch prima mee te vallen.
Mn pot is nog niet leeg maar na 3 weken ben ik overtuigd van de werking en dacht ik, laat ik dit even delen met de andere Dbb-members :D

Deze postworkout heb ik vooral na mn ochtendtrainingen (2x na onderdelen en 1x na een strongmanwedstrijd) gebruikt en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben van het snelle (nog snellere voor degenen die me kennen) herstel, bij mn avondtrainingen kan ik weer 100% ertegenaan gaan zonder vermoeid gevoel of stramme spieren zonder aan kracht te moeten inboeten (na mn avondtrainingen neem ik trouwens een schepje megagrow, ook een toppertje)

De smaak is gewoonweg goed, fris, beetje een kruising tussen fruitsap en limonade oid, drinkt goed weg en geeft geen zwaar gevoel op de maag, zoals een postworkout hoort te zijn !!

Deze postworkout verdiend, ondanks de iets hogere prijsklasse, zeker en vast een 10 en zal ik in de toekomst blijven gebruiken.
 
Kwa smaak vind ik hem echt ranzig mijn shakebeker stinkt erger dan een ongewassen k*t haha. Maar het resultaat mag er zijn goed herstel smaak is niet belangrijk. Herstel is veel veel beter.

You're doing it wrong

Zowel met de beker als met de k*tjes :D
 
Ik neem aan dat je whey post work out kont te vervallen, als je dit neemt want normaal nam ik wms en whey na de training en een uur later een meal.
 
mijn favoriete post workout!

zo'n beetje alles wat er in zit nam ik vroeger altijd los.
 
Vind dit ook een topper.

Had eerst Mega Grow, en moest dus in het begin wel wennen aan de nieuwe smaak.
Maar na later weer een keer Mega Grow genomen te hebben van mijn broertje was die toch wel weer walgelijk zoet.

Mijn mening : Advanced post workout > Mega Grow.
Zowel qua smaak als qua werking.

Edit : niet dat mega grow slecht is, maar advanced post workout is ondanks de hogere prijs naar mijn idee de betere keuze.

Hey,
Ik zit al een tijdje te zoeken voor een goed middel om het meeste uit mn spieren te halen.
Ben oa uitgekomen op post workout, aangezien ik vrij intensief train ( ong keer per week ).
Advanced lijkt me erg goed, alleen het enige is dat er geen creatine inzitten.
Ik zit te twijfelen om die er nu los bij te nemen, en welke dan, of mega grow van XXL Nutiration.
Is creatine xplode van olimp een goeie of weet iemand een betere? En is de supplementen wat ik in gedachte heb goed voor mijn doel?( grotere en snellere spiertoename en herstel )
Overigens gebruik ik nu eiwitshakes.
Thnx:)
 
Heb deze daarjuist nog eens besteld, nu ik terug wat harder kan trainen, ga ik ook terug harder post worken :D
 
René, wanneer komt de grote verpakking weer binnen?
 
Dit kan nog wel een tijdje duren, zo'n 2 weken verwacht ik.
Ik zal er even wat extra druk achter zetten :thumbs:

Volgens mij zag ik de grote potten op FB voorbij komen ?
 
Beste XXL of ander,
Kun je Advanced Post Workout ook combineren met het supplement Epic van Dedicated? Is dit verstandig?Deze moet je voor en meteen na de training nemen dus ik vroeg me af of het dan niet dubbel op is. Al zijn de ingredienten wel verschillent.
APW vooral koolhydraten en aminozuren en Epic toch vooral creatine.
ALvast bedankt.
 
Volgens mij zag ik de grote potten op FB voorbij komen ?

Dat klopt inderdaad :D

Beste XXL of ander,
Kun je Advanced Post Workout ook combineren met het supplement Epic van Dedicated? Is dit verstandig?Deze moet je voor en meteen na de training nemen dus ik vroeg me af of het dan niet dubbel op is. Al zijn de ingredienten wel verschillent.
APW vooral koolhydraten en aminozuren en Epic toch vooral creatine.
ALvast bedankt.

Dat kan zeker samen hoor, ze vullen elkaar goed aan.
 
De samenstelling is erg interessant en superieur ten opzichte van mijn standaard post workout whey shake met banaan wat ik al jaren doe... Misschien toch maar eens proberen :).
 
Back
Naar boven