XXL Nutrition

Advanced Post Workout - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


[IMGREV]
Advanced_ Post_Workout_XXLNutrition.jpeg
[/IMGREV]
  • Soort supplement: Post-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent?
    Advanced Post Workout is een uniek all-in-one supplement dat je lichaam na een training voorziet van alleen de beste voedingsstoffen!

    Advanced Post Workout bevat alleen de allerbeste (en duurste) grondstoffen in hoge en werkzame doseringen. Het is zonder twijfel het beste post workout product op de markt. Advanced Post Workout bevat geen goedkope ingredienten zoals dextrose en maltodextrine. Ook bevat het bewust geen creatine. Advanced Post Workout kan je dus het hele jaar door nemen!

    Voordelen

    Beste post workout product op de markt
    Alleen de beste ingredienten in hoge doseringen
    Extreem snel herstel
    Bouw sneller spiermassa op
    Vollere en hardere spieren
    Bevat het gepatenteerde Vitargo en PeptoPro
    All in one product in de beste verhouding
    Heerlijke tropical smaak
    Na een zware training schreeuwen je spieren om hoogwaardige aminozuren en koolhydraten. Hoe sneller deze voedingsstoffen je spieren bereiken, hoe beter het is. Een supersnelle opname betekent maximale spiergroei en herstel. Advanced Post Workout bevat gepatenteerde ingrediënten (Vitargo® en PeptoPro®) om de snelst mogelijke opname van voedingsstoffen te garanderen. Deze unieke samenstelling zorgt ervoor dat de koolhydraten en aminozuren gelijktijdig en vrijwel onmiddellijk je spieren bereiken. Dit zorgt voor een merkbaar sneller herstel en een toename in spiermassa!

    De ingredienten

    Vitargo® - is het allerbeste product op het gebied van koolhydraten en carbloading. Vitargo wordt supersnel en efficient door het lichaam opgenomen. Het zorgt voor de snelst mogelijke aanvulling van spierglycogeen direct na de training. Vitargo verhoogd je insuline niveau waardoor andere voedingsstoffen (aminozuren, PeptoPro) nog sneller worden opgenomen.

    Waxy Maize - is samen met Vitargo het meest effectieve koolhydraat voor spiergroei. Koolhydraten stoppen na de training direct de spierafbraak. Hierdoor herstel je sneller waardoor je meer spiermassa zult opbouwen.

    PeptoPro® - is een uniek product wat voor meer dan 60% uit di- en tripeptiden bestaat. Het is het allerbeste aminozurenproduct wereldwijd verkrijgbaar. PeptoPro hoeft niet verteerd te worden. Het gaat rechtstreeks je spieren in en zorgt voor een aanzienlijk sneller herstel en meer spiermassa. PeptoPro geeft je vollere en hardere spieren!

    Vrije Essentiele Aminozuren - leiden tot een enorme verhoging van de eiwitsynthese. Hierdoor krijgt de spiergroei een enorme stimulans en wordt je lichaam in een anabole toestand gebracht. De BCAA's beschermen je spieren tegen spierafbraak (anti-katabool) en de essentiele aminozuren zorgen juist voor spiergroei (anabool).

    Glutamine Peptide - tijdens zware trainingen heeft het lichaam grote hoeveelheden glutamine nodig die het direct uit de spieren haalt. Hierdoor ontstaat er al snel een tekort. Om dan toch aan glutamine te komen gaat het lichaam spieren afbreken met als gevolg verlies van spierweefsel. Door middel van het innemen van Glutamine kan je dit voorkomen.

    Taurine - bevordert de omzetting van glycogeen in glucose en dat is de belangrijkste brandstof voor de spieren en hersenen. Taurine is dan ook in staat om snel lichamelijke en geestelijke vermoeidheid te verdrijven. Taurine voorkomt op zeer krachtige wijze de aanmaak van melkzuur in de spieren. Dit is een afvalproduct van spierarbeid dat zich langzaam ophoopt en uiteindelijk tot vermoeidheid leidt. Taurine stelt deze verzuring van de spieren uit, waardoor het uithoudingsvermogen toeneemt.

    Arginine - geeft spieren meer volume en zorgt voor een betere doorbloeding (pomp). Arginine ondersteunt de eiwitsynthese - spiermetabolisme, synthese van stikstofoxide, ammoniak ontgifting, coïtusuele functie , de natuurlijke afgifte van groeihormoon en het immuunsysteem.

    Free radical breakdown & minerals - een uitgebalanceerde mix van vitaminen en mineralen die het lichaam beschermen en de opname van voedingsstoffen bevorderd.

    Gebruik

    Neem 2 maatscheppen (70 gram) Advanced Post Workout direct na de training. Meng deze hoeveelheid met circa 350 ml water in een shakebeker. Neem Post Workout alleen op trainingsdagen.

    Supplement Facts

    Inhoud: 2100 gram
    Grootte dosering: 70 gram
    Aantal doseringen per verpakking: 30
    Smaak: tropical fruit

    Samenstelling

    Per 70 gram
    Free essential amino acid & peptide matrix 14 gram
    PeptoPro® 6000 mg
    L-Isoleucine 1000 mg
    L-Leucine 2000 mg
    L-Lysine 1500 mg
    L-Valine 1000 mg
    L-Phenylalanine 750 mg
    L-Threonine 750 mg
    L-Histidine 500 mg
    L-Methionine 500 mg
    Glycogen Reload
    45 gram
    Vitargo® 25 gram
    Waxy Maize 20 gram
    High-potency glutamine matrix 5000 mg
    L-Glutamine 4000 mg
    Glutamine Peptide 1000 mg
    Absorption Support 2500 mg
    Taurine 1500 mg
    Arginine AKG 1000 mg
    Free radical breakdown & minerals 890.95 mg
    Magnesium (Magnesium oxide) 150.00 mg
    Potassium (Potassium citrate) 300.00 mg
    Vit. B1 (Thiamine HCl) 1.75 mg
    Vit. B2 (Riboflavin) 2.00 mg
    Vit. B3 (Nicotinamide) 22.50 mg
    Vit. B5 (D-Calcium Pantothenate) 7.50 mg
    Vit. B6 (Pyridoxine HCl) 4.20 mg
    Vit. B8 (D-Bitiotin) 150 mcg
    Vit. B9 (Folic acid) 250 mcg
    Vit. B12 (Cyanocobalamin) 3 mcg
    Voedingswaarde

    Per 100 gram
    Energie 337 kcal / 1415 kj
    Eiwitten 23.4 gram
    Koolhydraten 60.1 gram
    Waarvan suiker 0.5 gram
    Vetten 0.4 gram

  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 3 weken
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Tropical fruit, best lekker en fris
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2 scheppen na de AM training
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis verzending, gratis samples en goodies, uitstekende service
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €54.95 (goed voor 30 workouts)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja, zonder twijfel

Mijn review:


Ik moet toegeven dat ik een tijdje getwijfeld heb om deze aan te kopen vanwege de hogere prijsklasse waar het onder valt maar na een beetje research over de ingrediënten blijkt deze prijs toch prima mee te vallen.
Mn pot is nog niet leeg maar na 3 weken ben ik overtuigd van de werking en dacht ik, laat ik dit even delen met de andere Dbb-members :D

Deze postworkout heb ik vooral na mn ochtendtrainingen (2x na onderdelen en 1x na een strongmanwedstrijd) gebruikt en ik moet zeggen dat ik verbaasd ben van het snelle (nog snellere voor degenen die me kennen) herstel, bij mn avondtrainingen kan ik weer 100% ertegenaan gaan zonder vermoeid gevoel of stramme spieren zonder aan kracht te moeten inboeten (na mn avondtrainingen neem ik trouwens een schepje megagrow, ook een toppertje)

De smaak is gewoonweg goed, fris, beetje een kruising tussen fruitsap en limonade oid, drinkt goed weg en geeft geen zwaar gevoel op de maag, zoals een postworkout hoort te zijn !!

Deze postworkout verdiend, ondanks de iets hogere prijsklasse, zeker en vast een 10 en zal ik in de toekomst blijven gebruiken.
 
Gister een pot van 2100 gram besteld, morgen binnen, ben benieuwd!! :)
 
Heb het binnen! Was eerst wel even verbaasd over dat ik 2 maatscheppen moet nemen ipv 1, blij dat ik 2100 gram besteld heb dan :D

ben benieuwd iig!
 
Komt er nog een keer een nieuwe smaak?
 
Heb het binnen! Was eerst wel even verbaasd over dat ik 2 maatscheppen moet nemen ipv 1, blij dat ik 2100 gram besteld heb dan :D

ben benieuwd iig!

Dat komt omdat je alle stoffen in een volledige dosering binnenkrijgt dan loopt het aantal grammen snel op ;)

Komt er nog een keer een nieuwe smaak?

We zijn daarmee bezig inderdaad, ik probeer een chocolade smaak te laten maken nu of een andere fruit smaak iets met framboos-kiwi. Er zijn maar weinig smaken geschikt voor APWO door de bittere smaak van enkele grondstoffen.
 
Dan toch liever een fruitsmaak ipv chocolade
 
Who cares about smaak, het gaat erom dat het werkt. Vind dat gezeur over smaken altijd zo'n onzin, tenzij het echt is om van te kokhalzen gaat het mij om de werking en is de smaak mooi meegenomen.
 
Nou 3 dagen genomen, had het eerst in een volle shakebeker gemixed ipv 350 ml, oeps, weet niet of dat veel uit maakt. Tot nu toe merk ik dat mn spieren wel wat opgepompter zijn overdags, ben sinds kort ook gestopt met drinken dus dat kan ook daar aan liggen. Tot nu toe nog niet vaak genoeg gebruikt om er een mening over te geven, dus zal binnenkort nog eens wat posten :)
 
Who cares about smaak, het gaat erom dat het werkt. Vind dat gezeur over smaken altijd zo'n onzin, tenzij het echt is om van te kokhalzen gaat het mij om de werking en is de smaak mooi meegenomen.

Ben het er mee eens dat het om de werking gaat, maar APW gaat na een tijdje toch echt heel erg tegen staan juist vanwege die bitterheid en als er dan nog stukjes in zijn blijven zitten krijg ik dus wel kokhalsneigingen.

Dus ik wacht geduldig op een nieuwe smaak. Chocola zou perfect zijn voor mij :)
 
Ben het er mee eens dat het om de werking gaat, maar APW gaat na een tijdje toch echt heel erg tegen staan juist vanwege die bitterheid en als er dan nog stukjes in zijn blijven zitten krijg ik dus wel kokhalsneigingen.

Dus ik wacht geduldig op een nieuwe smaak. Chocola zou perfect zijn voor mij :)

Bitter? Ik vind het alles behalve bitter. Gebruik voor de training Unleash watermeloen smaak, dat is pas bitter :D
 
Normaal voelde ik me de ochtend na een zware training met opstaan alsof ik overreden was door een vrachtwagen maar met Advanced Postworkout is het alsof ik niet getraind heb.:D
 
Geen last van stukjes, ik doe terwijl ik water bij het poeder doe meteen de boel roeren met een lepel, daarna goed shaken.

Vind het een topproduct, onmisbaar als je lichaam tegen z'n reserves aan het draaien is in een dieet. Smaak is ook prima, niet zo zoet als andere 'bekende' postworkouts maar dat betekent alleen maar dat er in zit wat er in moet zitten.
Als je t niet zoet genoeg vind mogelijk wat minder water gebruiken om het te mixxen.

Door de vitargo voel ik als ik verrot en leeg ben na een kwartier ook echt weer het lampje aangaan.
 
Misschien een domme vraag. Maar aan de achterkant van de pot staat dat je het direct moet innemen na je training, bedoelen ze hiermee zodra ik mn laatste oefening heb gedaan en de kleedkamer instap? Of heb ik nog wel tijd om rustig naar huis te gaan en het daar pas in te nemen...
 
Ik pak het meteen na het sporten, dus zoals je beschrijft 'in de kleedkamer'.

Trouwens een super product! Herstel is beter als in vergelijking met Anabolic Halo van Muscletech. Natuurlijk zit dit ook wel in het prijsverschil, maar ik ga voortaan voor APWO.
 
Ik pak het meteen na het sporten, dus zoals je beschrijft 'in de kleedkamer'.

Trouwens een super product! Herstel is beter als in vergelijking met Anabolic Halo van Muscletech. Natuurlijk zit dit ook wel in het prijsverschil, maar ik ga voortaan voor APWO.

Yep, direct na je training. En na +/- 30-45 min. je whey

Hmm oke, dan heb ik het dus al die tijd fout gedaan, weet niet of dat veel uitmaakt..

En stel nou dat ik cardio na mn KT, dien ik het dan in te nemen na de cardio of na de KT en dat ik daarna ga cardio'en...
 
Hmm oke, dan heb ik het dus al die tijd fout gedaan, weet niet of dat veel uitmaakt..

En stel nou dat ik cardio na mn KT, dien ik het dan in te nemen na de cardio of na de KT en dat ik daarna ga cardio'en...

Het zal waarschijnlijk niet heel veel uitmaken of er 15 minuutjes tussen zitten. Ik neem het zo snel mogelijk na het sporten om de glycogeen waardes en insuline level te herstellen. Hoe sneller, hoe beter lijkt mij.

De vraag van voor of na cardio is een goede. Mogelijk weet René of iemand anders hier een goed antwoord op?
 
zou het helemaal aan het einde van de training nemen.

Dus jij bedoelt als ik klaar ben met cardio? Want stel ik ga bijvoorbeeld een uur fietsen, dan komt heel me bovenlichaam eigenlijk al in die ruststand terecht, als ik het daarna pas neem is het misschien eigenlijk al telaat...
 
Laatst bewerkt:
Een van de weinige supplementen waar ik echt merk dat het zn werk doet, topper deze!
 
Dus jij bedoelt als ik klaar ben met cardio? Want stel ik ga bijvoorbeeld een uur fietsen, dan komt heel me bovenlichaam eigenlijk al in die ruststand terecht, als ik het daarna pas neem is het misschien eigenlijk al telaat...

Hier moet je zelf je weg een beetje in vinden. Momenteel neem ik t op driekwart einde van mn KT met 40 minuten cardio in het vooruitzicht. Dit lijkt voor mij op deze manier prima te werken.
 
Back
Naar boven