XXL Nutrition

Advies 1ste kuur

Bezoekers in dit topic

Doel is dan ook vetverlies.

@ts post je voeding eens, op 1700 val je echt wel af... waarschijnlijk cheat je te veel of klopt je berekening niet.
Wel,
Ontbijt: 22gr havermout 10gr noten en 1,5scoop whey
10u: halve reep carb killa bar van grenade
Middag: 250gr eiwitten, 80gr bruine rijst met broccoli en paprika
14u30: 1,5scoop whey, 15gr noten en 1 appel
18u: (na training) 1,5scoop whey, 20gr maltodextrine en 10gram noten
20u30: 150gr kip met broccoli, paprika en tomaten.

Cheats zijn in normale omstandigheden 1 maaltijd per week.

Allesinds al bedankt voor jullie advies en hulp
 
En tel dat nu eens uit in Kcal?
en eet je iedere dag exact hetzelfde?
 
Hoeveel kcal en hoeveel ekv?
Lijkt een berg eiwit en vet te laag op eerste gezicht.

Reken ook je drinken en bakvet mee.
 
Hoeveel kcal en hoeveel ekv?
Lijkt een berg eiwit en vet te laag op eerste gezicht.

Reken ook je drinken en bakvet mee.
Zou op een 1800kcal 60% E 20% k-v
Ik drink enkel maar 4L water per dag en in het weekend soms een cola zero bijna nooit alcohol.
Bakvet heb ik ook niet want maak alles klaar of in antikleefpan of airfryer.
 
40 gr vet... daar wordt je lijf (hormonen... vetstofwisseling) niet vrolijk van.
Hoeveel val je af per week?
 
Zou op een 1800kcal 60% E 20% k-v
Ik drink enkel maar 4L water per dag en in het weekend soms een cola zero bijna nooit alcohol.
Bakvet heb ik ook niet want maak alles klaar of in antikleefpan of airfryer.

Als je echt 1000% weet hoeveel kcal je eet zonder te gokken zou ik naar de huisarts gaan je eet inderdaad wel te weinig vet niet goed voor de hormonen toen ik nog natural was merkte ik dit meteen als ik dit deed
 
40 gr vet... daar wordt je lijf (hormonen... vetstofwisseling) niet vrolijk van.
Hoeveel val je af per week?
Dat is het net. Helemaal niks! Ik kom niet bij word niet leaner er gebeurd totaal niks. Wel totaal niks is veel gezegd er is wel wat resultaat maar veel te weinig natuurlijk.
Bloedtesten heb ik ook al gedaan bij de huisarts en alles is in orde.

Maar als ik het goed begrijp zitten men macro’s niet goed?
 
Heb je dan bij de huisarts ook je hormonen laten testen?
Standaard bloedtesten is normaal niet meteen hormoonspiegels (tenzij aangevraagd)

Ik denk zelf dat je voor je hele lijf en stofwissling/hormonen beter eerst eens 1 a 2 weekjes op onderhoud moet gaan eten en goed trainen en dan rustig aan weer verlagen en cardio toevoegen.

En lees hier dan even mee. Post 1 en de excel van post 2.
 
Hoeveel keer per week train je? wat voor werk doe je?
edit: je traint bijna dagelijks en soms tweemaal per dag?? op 1700 kcal??
je onderhoud zou al rond de 3500 kcal moeten liggen.
Ofwel klopt je voeding niet, ofwel moet je een andere dokter zoeken....
 
Laatst bewerkt:
100mg winstrol per dag? Oral? Dus jij wil een strip per dag wegwerken?

heb geen ervaring met Winstrol, maar ik heb eenmaal de kracht van kleine 10mg tabletjes in de vorm van oxazepam mogen ondervinden. Kleine tabletjes kunnen grote impact hebben en 100mg winstrol klinkt mij niet als een gezonde inname voor je lever... De meeste beginners gaan op 40-50mg winstrol. Wellicht goed om dat een kans te geven gezien je de kuur toch wel gaat doen?
 
100mg winstrol per dag? Oral? Dus jij wil een strip per dag wegwerken?

heb geen ervaring met Winstrol, maar ik heb eenmaal de kracht van kleine 10mg tabletjes in de vorm van oxazepam mogen ondervinden. Kleine tabletjes kunnen grote impact hebben en 100mg winstrol klinkt mij niet als een gezonde inname voor je lever... De meeste beginners gaan op 40-50mg winstrol. Wellicht goed om dat een kans te geven gezien je de kuur toch wel gaat doen?
Oxazepam vergelijken met Winstrol? :roflol:
 
Oxazepam vergelijken met Winstrol? :roflol:
Niet vergelijken, meer ter aanduiding dat je je kunt vergissen wat een impact zo’n klein tabletje eigenlijk kan hebben. Man, ik had nooit gedacht dat 8 van die mini dingen mij plat konden krijgen... Gues what? Het ziekenhuis was bijna gebeld omdat ze dachten dat ik in coma lag omdat ze me niet wakker kregen. :P Boodschap was enkel; onderschat niet wat zulke mini dingetjes eigenlijk kunnen doen.
 
Hallo!
Ik heb slechts 1 keer gedaan en dit was effectief Test-E (500Mcg)met Winstrol laatste weken (winny was wel oral) 50mg. 8 weken
''nakuur" met proviron (weet hoeveelheid niet meer) laatste 2 weken van kuur en dan nog eens 2 weken na de kuur (dus 4 weken).
testolevels waren terug in orde na 2-3weken.
bloedwaarden/lever laten testen hierna bij huisdokter. leverwaardes waren véél te hoog (mogelijk door die winstrol want ik had af en toe steken in men onderbuik).

m.a.w. Test-E alleen was al goed geweest. Je metabolisme gaat sowieso al omhoog enkel met dit, dus winny vind ik overbodig (zelfs voor vasthouden van vocht, want dit is toch maar tijdelijk :) ).
Maar dit kies je zelf, kan bij jouw misschien juist dat extraatje betekenen.

Denk er wel aan dat je na je kuur ook gewoon goed blijft doortrainen/eten dat je niet crasht, zowel fysiek als mentaal.
 
500mcg test e?
 
Als je 1800 kcal per dag eet en niet afvalt en er is volgens de huisarts niks mis dan klopt 1 van de 2 niet. Of jij telt je kcal niet goed of je huisarts heeft niet goeie check gedaan. Waarom trouwens zo extreem laag in kcal en zorg wel dat je vet binnen krijgt. Weinig vet betekend niet afvallen (dit is echt een ouderwetse denkwijze), vet heb je nodig net als carbs en proteine.

Samen met 300mg lsd, lekker macrodosen (is dat een bestaande term?).
OFFTOPIC: heb niks met alcohol of de meeste drugs, maar een zegeltje op zijn tijd blijft toch magisch <3
 
Back
Naar boven