XXL Nutrition

advies bij kuur??

Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Beste Mensen ik ben 24 jaar en weeg 80 kg en ben 1.78m lang. Ik wil nu een kuur nemen. Ik heb uit Turkije 5(amps)x 250 sustanon 20 tabletten oxymetholone (50 mg) en 5(amps)x primobolan (100 mg) gekocht. IK heb deze gehaald bij een groot bekend apotheek. Wat ik me nou afvraag is of ik hiermee een kuur kan vormen en of ik er nog wat bij moet halen. Als het gebruikelijk is voor een kuur hoe kan ik het dan beste gebruiken.

My Regards
amusclebuilder

Nee, hier kan je geen kuur mee vormen, het is domweg te weinig.

• Topic Starter Topic Starter
Hoe ken ik het dan het beste aanvullen hoeveel heb ik er nog van het een en ander nodig?

Lees de topics van dit forum en dan kom je al een heel eind!!!

5 amps sustanon en 20 tabs oxy...als het nu nog 50 amps waren en 200 tabs dan zou je al een lekker kuurtje kunnen vormen :D

Zowieso hoort Oxy niet thuis in een eerste kuurtje. Zwaar belastend voor je lever. Primo moet je zowieso erg hoog doseren voordat het zijn werk doet.
Lees ff wat hier en kom met een mooi voorstel en dan zijn er genoeg members die je willen helpen!!!!

tnx folks :D ik kom er wel aan uit ik ga goed rond lezen

Lees idd eerst ff goed rond. Weet wat je doet met aas.

Er zijn hier genoeg die dit in 1 week wegspuiten :D

Beste mensen ik heb eens goed rondgevraagd op forums en gepraat met mensen op de sportschool. Ik heb als tip gekregen :

1-3 wkn 250 mg sustanone 300 mg primobolan (25 mg oxymethanone per dag)
4-8 wkn 500 mg sustanone 300 mg primobolan (25 mg oxymethanone per dag)
waarbij er een nakuur word gevormd met nolvadex

Zou dit goed zijn als een eerste kuur?

Ik wil geen hulk hogan worden :) maar een wat voller en een mooi gedetailed lichaam. Kan ik mijn wens hiermee vervullen :D

Slechte tip heb je gekregen, van die mensen op de sportschool, die kuur ziet er erg k*t uit:
Opbouwen is fout, slechts 8 weken sust is fout, niet genoeg oxy per week + telang (oxy gebruik je 4/5 weken, geen 8), etc..

Maar het is vooral jammer dat je niets met de tips hebt gedaan, die de mensen hierboven vermeld hebben!
Als je even de moeite neemt je goed in te lezen op de materie, dan kom je al een heel eind..

Succes!

ga toch gewoon va deca sustanon in je eerste kuur, ga je nog het hardst van groeien

Slechte tip heb je gekregen, van die mensen op de sportschool, die kuur ziet er erg k*t uit:
Opbouwen is fout, slechts 8 weken sust is fout, niet genoeg oxy per week + telang (oxy gebruik je 4/5 weken, geen 8), etc..

Maar het is vooral jammer dat je niets met de tips hebt gedaan, die de mensen hierboven vermeld hebben!
Als je even de moeite neemt je goed in te lezen op de materie, dan kom je al een heel eind..

Succes!

ironmind the next mod???

undercover modder :D

Zal je een eindje op weg helpen bro:

week 1-10 Sustanon 500mg (2x per week 250mg zetten)
week 1-9 Deca 200mg
week 12-15 Nolvadex 40mg 40mg 20mg 20mg

Tsja, vrees toch echt dat een kant en klaar een schema dumpen voor mensen die er zo weinig van weten verkeerd is.

Tsja, vrees toch echt dat een kant en klaar een schema dumpen voor mensen die er zo weinig van weten verkeerd is.

Dat klopt maar wilde hem toch een eindje op weg helpen. Maar nu is de kans zeker aanwezig dat hij deze klakkeloos overneemt zondere verdere resource te doen!!!

Ik zal het niet klakkeloos overnemen en gebruiken daarom schrijf ik het hier om het te bevestigen. Dus het is geen goed schema. Zou de sust & prim niet genoeg zijn? zonder de oxy? Alhoewel ik gelezen heb dat de oxy vrij vriendleijk is in combi met primo. Maar graag zou ik jullie advies willen.

Terug
Naar boven