MuscleMeat

advies bij kuur??

Niet vergeten dat je de primo hoog moet gaan doseren he. Want met 5 amps van 100mg ga je niet ver komen. Je zult toch zeker naar de 600-800mg per week gaan vooralleer je er iets van merkt. Is een mild middel. En ja, sust en primo zou genoeg zijn, de oxy's hoeven er niet erbij, maar kan je altijd doen.

• Topic Starter Topic Starter
Zal je een eindje op weg helpen bro:

week 1-10 Sustanon 500mg (2x per week 250mg zetten)
week 1-9 Deca 200mg
week 12-15 Nolvadex 40mg 40mg 20mg 20mg

Dank je wel voor het geven van deze schema. Maar wat ik me afvraag is waarom iedereen de primo niet aanraad en deca adviseerd werking is in inprincipe toch het zelfde?

Ik zal het niet klakkeloos overnemen en gebruiken daarom schrijf ik het hier om het te bevestigen. Dus het is geen goed schema. Zou de sust & prim niet genoeg zijn? zonder de oxy? Alhoewel ik gelezen heb dat de oxy vrij vriendleijk is in combi met primo. Maar graag zou ik jullie advies willen.

Waarom lees je nu niet eerst eens sommige AAS profiles...

ironmind the next mod???

undercover modder :D

Hehe, nee zeker niet vriend, maar vaak genoeg zie je hier mensen komen, met hooguit 5 post en nog geen maand actief, die vragen naar schema's...
Dit vindt ik toch vreemd, want als jij bv kurk droog wilt worden of juist veel massa wilt, dan heb je 2 hele verschillende schema's nodig, om je doelen te kunnen bereiken..

Iemand die niet te zwaar wilt worden, kun je natuurlijk geen Test + Deca + Oxy kuurtje gaan voorstellen, of iemand die zichzelf veelste licht vind, een primo + Winny kuurtje...

Daarom moet diegene het zelf gaan opzoeken tussen de posts op dit board of op inet! Zelf kijken, wat wil ik, wat moet ik daarvoor gebruiken en hoeveel Milligrammen heb ik daarbij nodig bij hoeveel weken..
Als je dit weet, heb je je huiswerk gedaan en hoef je deze vragen niet te stellen.

Mensen zijn al bereid geweest zich hier in te schrijven, maar nemen geen moeite meer om zichzelf goed in te lezen en vragen alles aan andere members..

Beste mensen ik heb nu best veel rond gelezen links en rechts en over de stoffen die ik van plan ben om te gebruiken. Nou heb ik mijn schema door advies aangepast en ik zou graag de meningen van mensen willen lezen voordat ik eraan begin. Dat is als volgt:
week 1-2 (frontload) : woensdag : 1amp sustanon (1ml) + 1ml test e +
400 mg primo
zaterdag : 1amp sustanon (1ml) + 1ml test e

week 3-8: woensdag: 1ml test e + 300 mg primo
zaterdag: 1ml test e
week 11-14 : nakuur met nolvadex

Ik kreeg eerst als advies deca te gebruiken in plaats van primo maar als ik de ervaring lees van mensen die deca hebben gebruikt merk ik toch dat het gaat om kwantiteit en niet om kwaliteit zoals bij de primo. Mijn doel is droge spiermassa te verkrijgen en niet "huge" te worden. KLopt mijn keuze dan hierbij om primo te nemen ? Graag hoor ik de meningen van anderen?

Laatst bewerkt:
dank je wel voor jullie meningen :)

Waarom Test E + Sust?

Nog steeds klopt je kuur niet, kerel! (je nakuur klopt wel:P)

-Test E of Sust !

bv:

-Test E @ 500MG | 10 weken.
Primo E @ 400MG | 10 weken.

Ma + Do zet je van beide 1ML in de spuit!

Dan je nakuur.. :rolleyes:

Succes!

Dank je wel Eindelijk iemand die zijn mening geeft over mn laatste bericht. Dus je vind et niet slim. De reden waarom ik dat deed is omdat ik al 5 amps van sustanone heb liggen. Maar zou et ook gewoon kunnen met sustanone alleen heel mijn kuur want ik heb te horen gekregen dat de test e beter is. En wat de frontload betreft het heeft me afgeschrikt nadat ik iemand ben tegen gekomen die het heeft gedaan is nu een lopende puisteneenheid, om de cm een puist. Hoe kan ik het begin anders aanpakken? Ik heb een strip van 20 x 50 mg oxymethanone zoals ik in het begin zei. Zal ik dat niet de eerste 20 dagen erbij pakken dagelijks 50 mg? of alleen de sust 500 mg en primo 400mg?

kan iemand me ff helpen

beste mensen ik doe aan wedstrijden en voor me wedstrijden{thaibox moet ik 10kilo bijkomen ik ben 1.70 en weeg maar 51 kilo ben DUN wil graag bijkomen ik train best veel wat kan ik het beste gebruiken en waar kan ik de regels van het forum vinden?groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
beste mensen ik doe aan wedstrijden en voor me wedstrijden{thaibox moet ik 10kilo bijkomen ik ben 1.70 en weeg maar 51 kilo ben DUN wil graag bijkomen ik train best veel wat kan ik het beste gebruiken groetjes

Je kan beginnen met een eigen thread te starten en als je dat gedaan hebt kan ik je adviseren veel eten te gaan gebruiken. Je moet eten voor massa dit heb je overduidelijk nog niet onder de knie dus ik verwijs je direct door naar het Voedingforum.
[Link niet meer beschikbaar]
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/

Succes. Je hebt nog wel paar weken leesplezier

bedankt voor je reactie :) maar me trainer zei dat ik het beste aan anabolen kon beginnen om snel aan te komen

Anabolen zijn helaas geen wondermiddelen. Anabolen versnellen het normale "aankom" proces. Als je voeding nu dermate ondermaats is dat je nu iniet aankomt gaan anabolen HELEMAAL NIKS voor je doen.
Met anabolen heeft je lichaam namelijk een veeeel hogere energiebehoefte als jij daar niet aan kan voldoen gaat het averechts werken. Dus pas als je kan eten kunnen anabolen iets voor je betekenen en zelfs dan zou ik er ver uit de buurt blijven.
Eventjes kort in jip en janneke taal uitgelegd.

beste mensen ik doe aan wedstrijden en voor me wedstrijden{thaibox moet ik 10kilo bijkomen ik ben 1.70 en weeg maar 51 kilo ben DUN wil graag bijkomen ik train best veel wat kan ik het beste gebruiken al gewist groetjes

:nope:

Niet vragen naar bronnen, kerel!

En open je eigen draadje en niet die van iemand anders verpesten.

Dank je wel Eindelijk iemand die zijn mening geeft over mn laatste bericht. Dus je vind et niet slim. De reden waarom ik dat deed is omdat ik al 5 amps van sustanone heb liggen. Maar zou et ook gewoon kunnen met sustanone alleen heel mijn kuur want ik heb te horen gekregen dat de test e beter is. En wat de frontload betreft het heeft me afgeschrikt nadat ik iemand ben tegen gekomen die het heeft gedaan is nu een lopende puisteneenheid, om de cm een puist. Hoe kan ik het begin anders aanpakken? Ik heb een strip van 20 x 50 mg oxymethanone zoals ik in het begin zei. Zal ik dat niet de eerste 20 dagen erbij pakken dagelijks 50 mg? of alleen de sust 500 mg en primo 400mg?

Mja.. Ik zou die Sust lekker bewaren.
Je heb ook niet veel Oxy's...
Betreft doseringen, daar moet je zelf achter komen, maar 20 dagen is zoiezo te weinig.. Ook bewaren dus!
Verder adviseer ik je toch om je meer in te lezen op de gehele materie, maar je heb je keuze waarschijnlijk al gemaakt.
Dus doe het lekker met Test E + Primo @ 500MG/400MG op 10 weken.
En dan vanaf week 13 t/m 16 nakuren.

Succes!

beste mensen ik doe aan wedstrijden en voor me wedstrijden{thaibox moet ik 10kilo bijkomen ik ben 1.70 en weeg maar 51 kilo ben DUN wil graag bijkomen ik train best veel wat kan ik het beste gebruiken en groetjes

Wat heb jij een k*ttrainer zeg. ZOu em gedag zeggen;)

Terug
Naar boven