Fitness Seller

advies bij winstrol kuur

eb057880ac9f7348ec523b5598e318cc.jpg

Dagelijks trainen ??? Heb je geen rustdagen dan nodig

• Topic Starter Topic Starter
Daar gaan we weer...

NEE
1. Bulken op 19%
2. 2 jaar trainen
3. Eerste kuur winny injects. Lekkere kennismaking met aas
4. Namen en bronnen mogen niet besproken worden!
5. Zet gewoon 2ml test voor 10-12 weken en nakuren met 20mg Nolva

Hey Rambo ,

Beetje laat maar toch even een vraagje.
Ik zit nu met 89kg op vp 14a15%.
Hoe hoog vp raad je aan voor 2x 250 test ?

Ik ga voor het eerst kuren met:
1-10 test e
1-4 winny
10-14 nolvadex

ps ik wil uiteraard zoveel mogelijk massa overhouden houd dit in dat ik ondanks de aas weer vet aankom ?
uiteraard met een goed voeding schema

---------- Toegevoegd om 07:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:41 ----------

Ik zou voor je begint, eerst cutten tot je op een wat lager vp zit...

Ik ga voor het eerst kuren met:
1-10 test e
1-4 winny
10-14 nolvadex

ps ik wil uiteraard zoveel mogelijk massa overhouden, houd dit in dat ik ondanks de aas weer vet aankom ?
uiteraard met een goed voeding schema.

---------- Toegevoegd om 07:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

Als je winny injectie neemt moet die zowat dagelijks worden toegediend. Kun je net zo goed een korte ester gebruiken met meer resultaten zoals test propionate only of icm winstrol tabs/injects.

Ik ga binnenkort voor het eerst kuren met:
1-10 test e
1-4 winny
10-14 nolvadex

ps ik wil uiteraard zoveel mogelijk massa overhouden houd dit in dat ik ondanks de aas weer vet aankom ?
uiteraard met een goed voeding schema.

Kunt u dat nog 1 keer herhalen? :D:D

fixed!

1-12 test e 500mg EW
1-6 winny 50mg ED
14-17 nolvadex 20mg ED
* hCG is nog een goede aanraden; 2x 500iu/week

Eet veel maar schoon en doe je cardio met regelmaat en je kun prima verder dalen in vet% en nog wat massa pakken.

Succes!

fixed!

1-12 test e 500mg EW
1-6 winny 50mg ED
14-17 nolvadex 20mg ED
* hCG is nog een goede aanraden; 2x 500iu/week

Eet veel maar schoon en doe je cardio met regelmaat en je kun prima verder dalen in vet% en nog wat massa pakken.

Succes!

tnx voor het antwoord,

Maar het is me eerste kuur en wil dit maar 1 keer doen, dus echt wel eruit halen wat erin zit qua gains.
Wat ik me afvraag of ondanks de aas tijdens het bulken vet kan verliezen.

tnx voor het antwoord,

Maar het is me eerste kuur en wil dit maar 1 keer doen, dus echt wel eruit halen wat erin zit qua gains.
Wat ik me afvraag of ondanks de aas tijdens het bulken vet kan verliezen.

Echt bulken en vet verliezen heb ik eigenlijk alleen nog maar met tren gezien. Zoals ik al zei; eet veel maar schoon en doe je cardio met regelmaat en je kunt prima verder dalen in vet% en nog wat massa pakken.

Echt bulken en vet verliezen heb ik eigenlijk alleen nog maar met tren gezien. Zoals ik al zei; eet veel maar schoon en doe je cardio met regelmaat en je kunt prima verder dalen in vet% en nog wat massa pakken.

haha wel als het alleen maar, wat massa is, dan is zo,n aas kuur toch volstrekt onnodig dan zou je dit slechts doen om wat je heb te behouden.

Ik hoor dat ik met deze kuur als ik het goed doe toch wel 5 kg massa kan aankomen ?
ik vind dit best veel, of denk jij dat 5kg overdreven is ?

Laatst bewerkt:
haha wel als het alleen maar, wat massa is, dan is zo,n aas kuur toch volstrekt onnodig dan zou je dit slechts doen om wat je heb te behouden.

Ik hoor dat ik met deze kuur als ik het goed doe toch wel 5 kg massa kan aankomen ?
ik vind dit best veel, of denk jij dat 5kg overdreven is ?

Je kunt best wel 10kg aankomen in je kuur; zal dan zeker niet allemaal vet vrije massa zijn. Als je het goed doet dan houdt je 5kg over nadien. Maar dat ligt helemaal aan jezelf.

10kg aankomen .. Misschien moet je je sprookjesboek wegleggen whahahaha :')

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

5kg met deze kuur kan maar niet ws met hoog vet %

---------- Toegevoegd om 15:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:34 ----------

Wat voor vet percentage raat jij dan aan om te kuren ?

Ik zit nu op 15%

Ja 15% kan maar als je toevallig veel aromatase aanmaakt in je vet weefsel dan krijg je bloat en eventueel b*ch tits - welke tegen te gaan zijn overigens met arimidex en aromasin.

Winny aromatiseert niet dus dat is geen probleem. Testosteron wel helaas.

Deze kuur goed te doen maar zet in op cutten of bulken dan sorteer je meer effect.

Anders genoeg logs gezien waar de totale winst rond de 10kg lag.
Maargoed..

Ja dat mensen dat beweren wil niet zeggen dat dat klopt. Met winny alleen al helemaal niet maar ook met test als kick acht ik het niet erg waarschijnlijk tenzij je ook 3kg vet pakt.

Ja 15% kan maar als je toevallig veel aromatase aanmaakt in je vet weefsel dan krijg je bloat en eventueel b*ch tits - welke tegen te gaan zijn overigens met arimidex en aromasin.

Winny aromatiseert niet dus dat is geen probleem. Testosteron wel helaas.

Deze kuur goed te doen maar zet in op cutten of bulken dan sorteer je meer effect.

Ik ga eind van de maand beginnen dus heb nog mooi 2 a 3 weken om nog wat vet te verliezen.
hopelijk zit ik dan op 12 a 13 %.

Anders genoeg logs gezien waar de totale winst rond de 10kg lag.
Maargoed..

Inderdaad! Ga er zelf ook nog wel eens overheen. Maatje van me is op het moment 13kg in de plus, kwam wel vanuit de cut maar toch

Ja dat mensen dat beweren wil niet zeggen dat dat klopt. Met winny alleen al helemaal niet maar ook met test als kick acht ik het niet erg waarschijnlijk tenzij je ook 3kg vet pakt.

Als eerste kuur kun je echt wel goed massa pakken, 10kg is helemaal geen uitzondering.. je zult het nadien niet overhouden maar in top tijdens je cycle moet dat wel lukken.

"..met test als kick.." Leg dat eens uit man???

Nee je leest het fout want ik ben de komma vergeten

---------- Toegevoegd om 15:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Er moet staan : met test, als kick - waarbij als kick op de winny slaat

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Maar 10kg is echt bizar veel kerel .. Zwaar boven de norm ..

TS weegt 90kg op 17% en heeft nog nooit een kuur gedaan, dan is het echt niet gek dat zijn weeschaal tegen het einde van de kuur 100kg aangeeft.

Genoeg beginners gezien om me heen

Terug
Naar boven