- Waardering
- 964
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 85kg
Ik heb daar zelf heel wat over gelezen en het is heel belangrijk je eigen lichaamsgewicht niet te negeren.
In vele winkels krijg je advies maar dat advies is vaak gebaseerd op raad voor mensen minder dan 80 kilo.
Voor zwaardere mensen moet je gaan voor pocketvering. WAt zeer belangrijk is is het aantal veren per zone, maar ook de dikte van de staaldraad die gebruikt werd voor de vering.
Ik raad meestal iedereen aan de allerhardste matras te kopen die ze kunnen vinden en als ze die na een maand net iets te hard vinden kan je er een iets zachtere topdekmatras op leggen.
Ik zal straks eens een link geven wan wat een zeer goede matras is.
http://www.ikea.com/be/nl/catalog/products/20257725/#/50257719
---------- Post toegevoegd 8 June 2013 om 20:33 ----------
[Link niet meer beschikbaar]
maar als je zo iets koopt, vraag dan naar de verschillende modellen en dikte van de gebruikte staaldraad. Als ze je daar niet op kunnen antwoorden, GTFO en zoek een andere winkel.
Precies dit!!!
Sinds ik een boxspring met hardste pocketvering matrassen en daar op een splittopper nasa traagschuim heb slaap ik als een baby.
Oh man wat een enorm verschil, kan het iedereen aanraden.
In de winkel vroegen ze inderdaad naar ons gewicht, ik was toen 86 kg en kon volgens hun beter de hardste matras met sterkste veren nemen en als ik dat te hard vond moest ik de traagschuim topper aanschaffen.

(bed gaat naar m'n ex)

WTF ,Theun zat vannacht zijn boekhouding door te nemen en de verkoopcijfers