MuscleMeat

Advies cutkuur!

Trainen+

Novice
Waardering
2
Bodybuilders,

Ik wil beginnen met korte cutkuur van 6 weken en zou graag advies van jullie willen krijgen.
Dit zal mijn 3e kuur worden, heb hiervoor 2 bulkkuurtjes gehad met alleen Test e 500mg. De 1e keer ging ik na mijn kuur naturel kuren, en dat ging op zich wel goed. Alleen werd ik niet heel droog, omdat ik anders te veel spiermassa zou verliezen. Nu wil ik zo droog mogelijk worden en hopelijk ook nog wat spiermassa pakken.

In de meeste cutkuren zie ik vaak kortwerkende anabolen die om de dag geprikt moeten worden, daar zit ik wel op tegen. 1 a 2x per week prikken gaat nog wel maar meer dan dat wordt te veel van het goede voor mij, ben niet van de naalden. Heb ook advies gevraagd aan eigen omgeving die gebruiken en die raden mij Test en Tren aan. Tren is natuurlijk niet het lichtste middel, dus twijfel of dat wel slim is omdat ik tot nu toe alleen maar Test heb gebruikt. En ik ben iemand die ook van cardio houdt en Tren heeft best een slechte invloed op het cardio heb ik gelezen op forums.

Nou mijn vraag; welke cutkuur (inclusief nakuur) raden jullie mij aan om in 6 weken zo droog mogelijk te worden zonder spiermassa verlies en hopelijk spiermassa winst?

Heb nog 2 extra vragen:
Is hcg nodig voor zo'n korte kuur?
Met de vorige kuren heb ik gemerkt dat ik acne gevoelig ben, kan ik dan het beste roaccutane gebruiken of hebben jullie ander advies?

Alvast mijn dank voor alle hulp en advies!

In 6 weken ga je wel korte esters moeten doen.. als je 8/9 weken goed genoeg vind zou je eens 250 test met 300 tren e of 400 mast E kunnen proberen.

Hcg is niet nodig ook bij een kuur van 9 weken niet. Kan wel natuurlijk maar als je vorige keer snel hersteld bent dan is dat bullshit

Persoonlijk merk ik pas iets van een week of 3/4. Bij tren merk ik het al iets sneller maar bij week 6 ga je net het gevoel hebben dat het lekker gaat en dan moet je alweer stoppen.

+ dat ik liever wat langer kuur met langere pauzes dan steeds dat on/off zo snel achter elkaar.

Wat merken =/= werkzaam zijn. Vanaf injectie 1 is het werkzaam.

Wat merken =/= werkzaam zijn. Vanaf injectie 1 is het werkzaam.

Laat me raden. Jij hebt nog niet gekuurd maar iets opgevangen hier op het forum.

Als je keelontsteking oid hebt dan krijg je antibiotica.

Dat werkt vanaf dag 1 maar je keelpijn is toch niet over?

Werkzaam zijn en merken zijn 2 verschillende dingen.

Laat me raden. Jij hebt nog niet gekuurd maar iets opgevangen hier op het forum.

Als je keelontsteking oid hebt dan krijg je antibiotica.

Dat werkt vanaf dag 1 maar je keelpijn is toch niet over?

Werkzaam zijn en merken zijn 2 verschillende dingen.
Raad nog maar een keer

• Topic Starter Topic Starter
@newinthegame ja ik ga daarna op vakantie voor 1 tot 2 weken, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet een langere kuurtje wil doen. Dus ik moet perse met korte esters aan de slag? Hoe is dat met pip dan, als je per week zo vaak injecteert voor 6 weken?
Ik heb de vorige 2 kuren wel hcg gebruikt, alleen omdat het nu zo'n korte kuur is twijfelde ik of het wel nodig is.

Merk je met korte esters wel snel dat effect wat je met lange esters pas week 4 voelt?

+ dat ik liever wat langer kuur met langere pauzes dan steeds dat on/off zo snel achter elkaar.
Zou je dit kunnen uitleggen?

@ShadowProject welke kuur raadt jij dan aan?

@newinthegame ja ik ga daarna op vakantie voor 1 tot 2 weken, dat is ook 1 van de redenen dat ik niet een langere kuurtje wil doen. Dus ik moet perse met korte esters aan de slag? Hoe is dat met pip dan, als je per week zo vaak injecteert voor 6 weken?
Ik heb de vorige 2 kuren wel hcg gebruikt, alleen omdat het nu zo'n korte kuur is twijfelde ik of het wel nodig is.

Merk je met korte esters wel snel dat effect wat je met lange esters pas week 4 voelt?

Tis niet optimaal maar maar met trenbolone ace lukt het nog wel met om de dag of zelfs elke 3e dag.

Pip valt juist mee omdat het dan maar 1ml is per keer.

Test E en tren ace is goed te doen op 6 weken. Meer omdat de tren het werk doet. Effect merk je dan na zo'n 10 dagen al wel!
En door de test e kun je gewoon wachten tot na je vakantie om na te kuren.

Bijvoorbeeld maandags 1ml test e en dan om de dag 1ml tren ace is genoeg.

Kan ook met een insuline spuitje als je niet erg vind om in je schouder te prikken.

In 6 weken ga je wel korte esters moeten doen.. als je 8/9 weken goed genoeg vind zou je eens 250 test met 300 tren e of 400 mast E kunnen proberen.

Hcg is niet nodig ook bij een kuur van 9 weken niet. Kan wel natuurlijk maar als je vorige keer snel hersteld bent dan is dat bullshit

Waarom vind je hcg bullshit?
Wedden dat ts geen bloed test heeft gedaan voor de kuur en erna? ;)

Waarom vind je hcg bullshit?
Wedden dat ts geen bloed test heeft gedaan voor de kuur en erna? ;)

Bij kuurtjes van 6/8 weken hea, nou ik ondervind bij korte kuurtjes geen verschil of ik wel of niet hcg gebruik.

Bij langer gebruik dan blast ik het op het eind. Bijvoorbeeld 2000 iu e3d voor 14 dagen. Dat merk ik veel beter dan 1000 iu per week.

Komt nog bij dat als je nog thuis woont, kinderen hebt of bijvoorbeeld een vriendin die er niet helemaal mee eens is dat je gebruikt. het aardig moeilijk te bewaren is aangezien het in de koelkast moet. ( bij vriendin bedoel ik dan het confronterende van midden in t zicht )

Dat het herstel bevorderd geloof ik direct maar ik kijk vaak naar wat het opbrengt vs moeite.

Nolva/adex preventief in huis hebben vind ik net zoiets. Dat komt niet op die 3/4 dagen aan dat je het al huis moet hebben.

@newinthegame het probleem van vaker prikken is dat ik zelf niet prik, dan moet diegene die mij prikt ook steeds tijd maken wat moeilijk is i.v.m. werk.
Wat voor resultaten kan ik met zo'n kuur verwachten als training en voeding ook goed is? Ik lees ook vaak dat tren zijn werk doet als je niet goed eet, zit daar een waarheid in?
Als ik alsnog kies voor kortwerkende test moet ik dan gelijk beginnen met nakuur? Ik ben al niet van dat prikken, denk dat schouder niet slim is. Plus geen ervaring er mee, weet niet hoe mijn lichaam gaat reageren, de alle 1e injectie in mijn bil had ook een hevige reactie.
Raad je roa aan? Want ben erg gevoelig voor acne.
Dat hcg probleem heb ik, omdat ik nog bij mijn ouders woon en die zijn erg tegen anabolen.

@Pillz voor dat ik begon met mijn 1e kuur had ik wel een bloedtest gedaan.

Zelf leren prikken, ben je niet afhankelijk en kan t feest pas echt beginnen :D

Bij kuurtjes van 6/8 weken hea, nou ik ondervind bij korte kuurtjes geen verschil of ik wel of niet hcg gebruik.

Bij langer gebruik dan blast ik het op het eind. Bijvoorbeeld 2000 iu e3d voor 14 dagen. Dat merk ik veel beter dan 1000 iu per week.

Komt nog bij dat als je nog thuis woont, kinderen hebt of bijvoorbeeld een vriendin die er niet helemaal mee eens is dat je gebruikt. het aardig moeilijk te bewaren is aangezien het in de koelkast moet. ( bij vriendin bedoel ik dan het confronterende van midden in t zicht )

Dat het herstel bevorderd geloof ik direct maar ik kijk vaak naar wat het opbrengt vs moeite.

Nolva/adex preventief in huis hebben vind ik net zoiets. Dat komt niet op die 3/4 dagen aan dat je het al huis moet hebben.
Hij heeft al ervaring met hCG in zijn eerdere kuren. Ofcourse is het geen must maar het versnelt het herstel proces. Waarom zou je het dan nu weglaten? Ook al kuur je maar zes weken. Hoe ondervind je overigens wel of geen verschil of hCG wat doet tijdens een korte kuur? Ballen krimpen is niet echt een goeie indicatie.

dus lekker lange esters pakken, hoef je maar 1x per week te prikken. zo plannen dat je je laatste inject precies voor je vakantie zet en dan nakuren na je vakantie beginnen.... test-e, test-c, sustanon + primo of mast-e en dan +-6weken kei hard cutten

Hij heeft al ervaring met hCG in zijn eerdere kuren. Ofcourse is het geen must maar het versnelt het herstel proces. Waarom zou je het dan nu weglaten? Ook al kuur je maar zes weken. Hoe ondervind je overigens wel of geen verschil of hCG wat doet tijdens een korte kuur? Ballen krimpen is niet echt een goeie indicatie.
Kuren met en zonder hcg en vergelijken

Heb uiteindelijk gekozen voor:

6 weken
1x 250mg Test E
Om de dag 400mg Tren Ace
Om de 3 dagen 1 caps Roa

Nakuur:
4 weken
Per dag 20mg Nolvadex

Wat vinden jullie er van?

400mg tren ace om de dag zal pittig worden denkik. Je bedoeld vast 100mg?

Terug
Naar boven