stefanieb92
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 62kg
Hoi Allemaal,
Graag wil ik een advies over hoe ik nu bezig ben.
Ik ben sinds 16-02-15 (voor het eerst in mijn leven) begonnen met krachttraining en cardio om wat vet te verliezen.
Helaas met ups en downs. Ik ben begonnen op 69,4 kg. De eerste weken gingen goed en zag ik ''weegschaal'' resultaat. Daarna heb ik erg lang stil gestaan op 66kg. Eenmaal door een plateau heen ging het weer erg goed.(zelfbeeld is nog niet fantastisch) maar het verschil van foto's zie ik wel.
Nu zit ik weer 4 weken op de 64kg, prima resultaat maar ik vind mezelf nog papperig en wil als het even kan natuurlijk veder dalen.
Mijn doel is 10kg vet verliezen dus nu nog +-4kg.
Mijn vraag: is mijn doel niet realistisch?
Ben ik te dik geweest om de huid van mijn buik/benen strak te krijgen?
Aan de ene kant ben ik blij met wat ik behaald heb. Maar je blijft je doelen aanpassen.
Hoe krijg ik een strakker figuur met minder huid/vet en meer lijnen.
Graag hoor ik iets van jullie terug.
Ik zal mijn trainingsschema 3x split, voedingsschema en foto's als bijlage doen.
Graag wil ik een advies over hoe ik nu bezig ben.
Ik ben sinds 16-02-15 (voor het eerst in mijn leven) begonnen met krachttraining en cardio om wat vet te verliezen.
Helaas met ups en downs. Ik ben begonnen op 69,4 kg. De eerste weken gingen goed en zag ik ''weegschaal'' resultaat. Daarna heb ik erg lang stil gestaan op 66kg. Eenmaal door een plateau heen ging het weer erg goed.(zelfbeeld is nog niet fantastisch) maar het verschil van foto's zie ik wel.
Nu zit ik weer 4 weken op de 64kg, prima resultaat maar ik vind mezelf nog papperig en wil als het even kan natuurlijk veder dalen.
Mijn doel is 10kg vet verliezen dus nu nog +-4kg.
Mijn vraag: is mijn doel niet realistisch?
Ben ik te dik geweest om de huid van mijn buik/benen strak te krijgen?
Aan de ene kant ben ik blij met wat ik behaald heb. Maar je blijft je doelen aanpassen.
Hoe krijg ik een strakker figuur met minder huid/vet en meer lijnen.
Graag hoor ik iets van jullie terug.
Ik zal mijn trainingsschema 3x split, voedingsschema en foto's als bijlage doen.