Fitness Seller

advies gevraagd

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit wordt pas mijn eertse massa kuur. Zelf train ik al bijna 6 jaar.
Kan alles dan in 1 spuit?
 
Of het allemaal in 1 spuit kan ..hangt van de concentratie af maar normaal gezien wel.

(Behalve de winny natuurlijk tenzij je tabs neemt)
 
Let wel even op met die ganabol! Daar is veel brol (nep) van op de markt! Kontroleer alles goed.
Persoonlijk had ik die test zelfs wat hoger durven houden!
 
Front load voorbeeld

De volgende grafieken heb ik laatst voor Levrone@ uitgerekend

De eerste is een test enanthaat kuur van 750 mg per week met front load van 1000 mg de 2e is de zelfde kuur maar dan met frontload van 2000 mg

horizontaal de tijd in dagen, verticaal het aantal mg enanthaat dat vrij in het lichaam aanwezig is.

[Abeelding niet meer beschikbaar]

[Abeelding niet meer beschikbaar]

belangrijk hierbij is dat test enanthaat een lang halfleven heeft wat de noodzaak van een frontload groter maakt.
 
Originally posted by SQUAT

Persoonlijk had ik die test zelfs wat hoger durven houden!
Yep m2

2 redenen: het is een eerste kuur, en het doel is vooral droge massa.

Maar heb de aanpassing gemaakt nu.
 
Ik heb zelf nog wat verder gezocht en ben wat interessants tegengekomen. Ik heb gezien dat je i.p.v test ook dianabol kunt gebruiken. Want wanneer je dianabol combineert met equipose krijg je ook droge spiermassa. Dit heb ik gelezen op de volgende pagina:[Link niet meer beschikbaar]

Maar mijn vraag is nu hoe zit het dan met de bijwerkingen die ik kan verwachten? Zelf dacht ik aan de eerste 6 weken ganabol samen met dianabol en de laatste 6 weken met ganabol en winstrol.

Laat je menig weten aub.
 
MAar admin en dbc01 bedankt voor alle hulp. Nu weet ik dat mijn kuur super zal worden.
 
Re: voorbeeld droge massa met test

Originally posted by admin
Week 1 : (FL) 600-800 mg Equipoise + 1000-1500mg Test Enth /wk (1-2 inj./week)
Week 2 : (FL) 600-800 mg Equipoise + 1000-1500mg Test Enth /wk " stacked met 75mg Proviron /ED
Week 3 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 4 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 5 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 6 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50-75mg Proviron /ED
Week 7 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 8 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 9 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 10 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 11 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 12 : 300-400 mg Equipoise + 500-750mg Test Enth /wk stacked met 50mg winny /ED
Week 13,14 : -
Week 15 : 50mg Nolvadex /ED icm met 4x5 gram creatine /ED
Week 16 : 40mg Nolvadex /ED icm met 3x5 gram creatine /ED
Week 17 : 25mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 18 : 20mg Nolvadex /ED icm met 2x5 gram creatine /ED
Week 14-18 : 2.5-3 gram vit C /ED

Kcal: 5000-6000 /ED
Proteïne: 4-5 gram / kg BW /ED


([Link niet meer beschikbaar])


Admin, waarom staat de proviron erbij ?? Zo verminder je toch je gains.....

Het is toch beter om helemaal geen proviron/clomid/nolva tijdens je kuur te gebruiken.........

Nolva bij de hand is toch voldoende ?


Groet Levrone@
 
Re: Re: voorbeeld droge massa met test

Originally posted by Levrone@



Admin, waarom staat de proviron erbij ?? Zo verminder je toch je gains.....

Het is toch beter om helemaal geen proviron/clomid/nolva tijdens je kuur te gebruiken.........

Nolva bij de hand is toch voldoende ?


Groet Levrone@

Originally posted by Nigger
Ik wil redelijk aankomen in droge spiermassa. Dus niet al het overtollige vet en vocht die je krijgt bij dbol. Kan iemand hier misschien een schema plaatsen?

Ennuh stel dat ik geen test pak ,,,,wat kan ik dan wel verwachten?

Proviron voorkomt waterretentie en een teveel aan oestrogene vetwinst.
Het zal hier eerder een toevoeging zijn dan een beperking.
 
Re: Re: Re: voorbeeld droge massa met test

Originally posted by admin




Proviron voorkomt waterretentie en een teveel aan oestrogene vetwinst.
Het zal hier eerder een toevoeging zijn dan een beperking.

Je hoeft het dus niet te gebruiken tijdens een test kuur ???

Tenzij je een reden hebt als nigger....

Ben je het wel met me eens dat het je kracht vermindert als je het gebruikt tijdens een kuur. ?
 
Proviron is een steroide, 1 die anti-estrogeen werkt.

Bovendien is het actief aan de AR en bindt het daar sterk.

Anabool is het direct niet , maar indirect kan het je CZS versterken en je kracht doen toenemen, niet zoals bij d-bol maar op een andere manier. (d-bol bindt niet aan de AR)
Het enige wat er veranderd is dat je spierhardheid verbeterd maar je volume minder zal zijn.
Daarom in echte massa cycles overbodig, maar in cycles waar kwaliteit primeert, een goede extra.
 
Oke allemaal bedankt. Ik ga deze kuur gewoon samen met proviron gebruiken. Want ik hoef niet zo overdreven aan te komen in massa. Zolang maar het grotendeels droge spiermassa is.
 
Ik heb dese kuur ook gevraagd aan dutchbb van de site bodypage. Ik kreeg dese reactie terug:
Ik zou deca nemen i.p.v. equipoise en dan 400 mg/week. De kuur zou ik niet langer dan 8 wqeken doen. In week 5 en 6 om de vier dagen dus elke vijfde dag 1500 iu HCG om je ballen aan de gang te houden. Als je korter kuurt kan je erder weer beginnen, bovendien vermindert je receptorgevoeligheid, je krijgt de eerste 4 weken de meeste aanwas op deze manier. Na de kuur afkuren met Clomid..lees het artikel: HCG en Clomid in gebruik en afbouw..maar eens.. Bijwerkingen ontstaan in tegenstelling tot de gangbare mening niet door de hoogte van de doses maar door de lengte van gebruik....


Iemand nog op of aanmerkinengen. Ik weet effe net wat ik moet denken. Help eens bro. En hij zegt dat nakuren met clomid het beste is
 
Jaja deca ipv EQ...

8 ipv 12 weken...

HCG heb je in een lichte kuur niet nodig, en met EQ (wat niet erg drukt op je axis) al helemaal niet.

Gelooft ook nog altijd dat clomid 1 of ander magisch pilletje is dat (ondanks net dezelfde soort) anders werkt dan nolvadex???

De vent weet echt waarover hij praat moet ik zeggen....

Ik begrijp eigenlijk niet waarom je telkens van gedachte veranderd hoor, je hebt een goede kuur. Doe ze dan ook ineens goed.
 
e

ey mang swa, fawaka???
wat zijn je stats?
 
Neeh admin is was alleen benieuwd wat hij ervan dacht. NIet dat ik dingen ga veranderen ofsow. mIjn besluit is vast
 
Zou je hier ook bijv. anadrol bij de eerste 4 weken aan kunnen toe voegen?
 
Yep..als je massa wil kan je de eerste weken (4-6) 100-150 mg 'drol
 
Maar dan heb je toch meer vet en vocht dan kwaliteit spiermassa? Of zie ik het verkeerd?
 
Natuurlijk, maar ook meer spiermassa, die mogelijk blijft als je dieet goed blijft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven