XXL Nutrition

Advies graag over 1e kuur

BigMaus

Huge Freak
Elite Member
Waardering
121
Lengte
1m83
Massa
110kg
Op dit moment ''worstel'' ik nog met een kleine blessure waar ik nu een beetje omheen moet trainen, maar over een week of 6 ben ik daar vanaf en klaar voor mijn eerste kuur.
Ik ga er vanuit dat ik de echte primo en deca heb, en daar wil ik dus mee kuren.....vrij lichte middelen dus.
Maar.....nu komt het, iedereen vind het veel te weinig!
Mij lijkt het wel ok, maar jullie mening graag...
Mij is in eerste instantie het volgende geadviseerd:

week1. 1primo
week2. 2primo
1deca
week3. 2primo
week4. 3primo
1deca
week5. 3primo
week6. 2primo
1deca
week7. 2primo
week8. 1primo
1deca

Mijn huidige stats:
25 jaar
100 kilo
13% bf
1m83
en train nu 5 jaar

Kun je de doseringen erbij zetten aangezien je verschillende doseringen deca's hebt, dan kan men er hier wat meer mee.

Goeie stats btw!

ik zou er niet aan beginnen BIgmaus, zorgt er eerst voor dat je voeding en training op orde is, je kunt naturel nog veel meer gainen als iknaar je stas kijk. :D ;) geintje makker

Maar het lijkt ook weinig ja. Deca zet je minimaal 1 keer per week en primo kan volgens mij ook wel vaker als 1 keer per week.

• Topic Starter Topic Starter
Shit...vergeten.
Wanneer ik dus 1 primo schrijf bedoel ik 1ml....hetzelfde geld voor de deca.

Pumpin' zei:
ik zou er niet aan beginnen BIgmaus, zorgt er eerst voor dat je voeding en training op orde is, je kunt naturel nog veel meer gainen als iknaar je stas kijk. :D ;) geintje makker

Maar het lijkt ook weinig ja. Deca zet je minimaal 1 keer per week en primo kan volgens mij ook wel vaker als 1 keer per week.

:yell: Begin niet over mijn voeding!!
Is niets mis mee!
Hahaha....eet jij je cornflakes nou maar op. ;)

Navy zei:
Ik denk dat ook de kans groot is dat je blessure weer terug komt in je kuur. als je omhoog gaat in kracht wordt alles zwaar belast. dus daar zou ik in ieder geval mee uit kijken.

Bedankt voor de bezorgheid, maar deze blessure komt niet terug hoor.
Heeft niets met de sport te maken...meer een bedrijfsongelukje.

Bedankt voor de tip iig!
Neem het zeker mee.

Laatst bewerkt:
Iemand anders nog suggesties?

ik ken weinig van primo, maar voor zover ik gehoord heb is die 99% fake en zet je dan minstens 300mg per week. de deca is ook minstens 200mg per week..

in elk geval, veel succes!

ps: leuke kuur wat navy voorstelt, maat van me doet die ook en leuke resultaten tot nu toe...

BigMaus zei:
week1. 1primo
week2. 2primo
1deca
week3. 2primo
week4. 3primo
1deca
week5. 3primo
week6. 2primo
1deca
week7. 2primo
week8. 1primo
1deca

heb ik het hier nu mis, of is dit jou schema:

week1: 100mg primo
week2: 200mg primo en 200mg deca
week3: 200mg primo
week4: 300mg primo en 200mg deca
week5: 300mg primo
week6: 200mg primo en 200mg deca
week7: 200mg primo
week8: 100mg primo en 200mg deca

ik ga ervan uit dat de deca 200mg/ml is en dat het geen redyject (50mg) zijn..

in elk geval, als dit idd je schema is vind ik het pers waardeloos en zou ik het zo doen:

week1-10: 200mg deca
week1-10: 300mg primo

dit is mijn pers mening,

niet slecht bedoeld ;)

groetjes

Primo en deca hebben vullen elkaar niet aan. Dus geen goed idee om deze samen in een kuur te zetten. Trouwens er is weinig "real" primo te vinden op de markt

Over die Primo's gaan DW en ik ons nog ff buigen, DW heeft hierin een voorsprong met z'n batch-kennis maar daarover later meer, want Maus beloofde ons beter pics.

Maar nu dit:

1. Primo en Deca is het láátste combo waarmee je moet kuren!!

2. Je hoeveelheden zijn vèr onder de norm om van AAS-gebruk te spreken.

Hoe leg je dit het makkelijkste uit...

Denk je eens in, dat je suiker en zout in één maaltijd gooit..da's niet te vreten.
Primo is een 'pre-contest'-AAS en heeft dus zuiver cuttende eigenschappen.
De massawinst is gering maar je wordt er wel droog van, hetzij alléén als je mi-ni-maal 300mg per wéék zet zonder dat onnozele opbouwen!
Maar dan de Deca: Die doet precies het tegenovergestelde! Deca bouwt massa op, maar ook redelijk veel vocht. Deca en Primo worden dus twee zogenaamde 'strijdende medicamenten'. Strijdende medicamenten zijn wel het laatste wat je wilt hebben want ze moeten jou helpen i.p.v. elkaar bestrijden.

Bovendien is Deca zéér anabolisch, maar zeer laag androgeen.
Als je een anabool-androgeen effect wilt hebben voor je spieropbouw dan....mis je dus een adrogene stof om die anabole stof aan te jagen. Precies!
Dat wat 90% van de mensen op DBB vergeet!
Deca werkt slechts voor 40% als het in z'n eentje moet werken!!
Deca heeft een androgene partner nodig om tot 'full effect' te komen.
Een geringe hoeveelheid test doet wónderen, wat heb ik veel jongens inderrtijd gesproken die spijt hadden van hun Deca-only kuurtje nadat ze Deca met een klein beetje test hadden geprobeerd.

Dus beste Maus, het laaste wat je moet doen is Primo en Deca in één kuur zetten.
Zonde van je duurbetaalde Primo!

Zet Deca van week 1 t/m 8 op 200mg per week
Zet er Test enanthate of Sustanon naast op resp. 200mg of 250mg (Sust)

Kuur na met Nolvadex en Clomid.

En gebruik die Primo voor een latere knappe droge kuur i.c.m. Winstrol.
Wedden dat je me dankbaar zult zijn?

groet,

DBC01

Ik heb geen ervaring met primo maar weet wel dat het in een massakuur niet veel doet, beter idd voor n test gaan, of dan nog evt eq.

Terug
Naar boven