XXL Nutrition

Advies kuur

Alien

Ripped Bodybuilder
Waardering
10
Ik zoek wat advies omtrent m'n situatie. Half juli moet ik een operaties ondergaan en vanaf dan enkele behandelingen met de stof 5FU. Nu moet ik nog aan m'n eerste kuur beginnen (dit word test 500+winny denk ik). Maar ik heb nu dus nog 3 maand eer het zover is en wil nog "iets" nemen. Maar ik wil wel volledig clean zijn voor m'n operatie. Test kuur is dus net iets te lang, nakuur meegerekend. Ik weet niet of ik na mijn operatie nog wel aas zou kunnen/mogen gebruiken door die 5FU (tegen kankergezwellen, nee ik heb geen kanker). Denk ik toch :D
Ik dacht mss aan een clen only om m'n bf wat te laten zakken. Ik ga toch cutten. Wat zou ik allemaal kunnen doen?

wachten tot na je operatie lijkt me het verstandigst

Ik weet niet waaraan je geopereerd wordt, maar wachten tot na de operatie en volledig herstel lijkt me het verstandigst.

ik neem aan dat je die 5FU niet voor voorgeschreven krijgt....

tegen kankergezwellen.

a.s = verhoogde kans op kanker, het zal geen kanker veroorzaken maar een kankercel zal zich wel versnelt ontwikkelen met hulp van a.s

ik zou helemaal niet kuren als ik jou was, of in ieder geval een hele tijd wachten.

dat is hetzelfde als met bloeddrukverlagers aan de speed gaan.

maargoed je moet het zelf weten.

Wachten... en na de herstelperiode alles eens herbekijken.

Ik veronderstel dat je in de weken na de operatie toch niet kan sporten dus heeft het vrij weinig nut om te cyclen, niet?

Trouwens, combinaties van kankerremmende middelen zoals fluorouracil met a.s. zal ook wel ergens een knoop veroorzaken.

Voorzichtig, dude.

• Topic Starter Topic Starter
Operaties is een zeer harde nekkige keloid. Ja net omdat ik mss na die operatie niet meer zou kunnen kuren, wou ik op m'n resterende tijd toch eens proeven. :D

Ik las wel ergens dat hormoon vervanging (hoe noemt dat ook al weer?) soms wordt gedaan na die 5FU.

Wel ik dacht aan clen omdat ik dan toch al lager in bf sta, en dat is ook al iets hé.

Doe toch maar voorzichtig, bro.
Succes verder.

ik zou voorzichtig zijn als ik jou was ;als je toch besluit om wat te doen dan rustig aan .Succes met je operatie.

Nooit alleen Clen gebruiken zonder aas gaat je spieren kosten....

Nooit alleen clenbuterol gebruiken zonder aas gaat je spieren kosten....

Hoe vaak heb je al clenbuterol genomen dan ? Ik al 6 cycles en ik verlies geen zichtbare spiermassa, geen idee waar julie al dat "advies" toch halen. Clen + t3(4) zijn oldschool cutting cycles, alleen op dit board hoor je telkens kerels van die vage bedenkingen uitroepen.

• Topic Starter Topic Starter
Iemand mss een idee voor een korte kuur? Winny only? Var? Clen? Ik noem maar wat.
Korte kuren (een 6 weken, diegene waar Botje zo van houdt :D ) zijn waarschijnlijk niet aan te raden als eerste kuur?

Er is totaal geen probleem tot aan die operatie hoor. Daar moeten jullie geen zorgen over maken. Ik Ken gewoon niet de neveneffecten van aas+5FU. Als hoewel ik denk dat deze niet groot(er) zijn aangezien bij sommige kankerpacienten aan HRT gedaan wordt.

Kerel, je bent 25jr (volgens je gebruikersprofiel). Je bent dus geen klein kind. Doe ff normaal en verstandig. Ik hoef verder niet uit te leggen wat ik hiermee bedoel denk ik zelf.

Terug
Naar boven