MuscleMeat

Advies nodig!

Verlengkabel

Novice
Waardering
0
Lengte
1m92
Massa
93kg
Beste mensen van Dutchbodybuilding,

Ik heb een kleine vetlaag op me onderbuik, of laat ik het zo zeggen, als ik van de zijkant ik de spiegel kijk zie ik een platte buik(niet rond of vooruitpuilend), met onder de navel een vetrol die dus wel uitpuilt. Ook wil het begeerde wasbordje niet opkomen, hieronder wat gegevens en over hoe ik train:

3x per week krachttraining:
maandag: Borst, Triceps, en buik.
woensdag: schouders, nek, buik.
vrijdag: rug, biceps, buik.

Verder hardloop ik 5 keer in de week 12-16 km. s'ochtends zonder ontbijt maar wel een eiwitshake ervoor. ik drink tevens elke dag s'ochtends en s'avonds een eiwitshake. ik kick-boks ook 2 x per week.

Ik weeg 93 kg, ben 1,91 m lang, en de laatste keer dat ik me vetpercentage meten was het 11.5%

Mijn doel is om voor Mei een zichtbaar wasbordje te hebben(dus dat rare onderbuikje eraf, en overig vet ook natuurlijk, ik weet dat plaatselijk vet verliezen onmogelijk is haha), maar verder wel gewoon de spieren die ik nu heb nog meer te vergroten, dus eigenlijk 2 dingen tegelijk, hebben jullie nog tips? ik fitness al 2 jaar maar ik heb dat doel nooit kunnen bereiken doordat ik het niet lang genoeg volhou, maar ik ben vastberaden om dat nu wel te doen. Maar is dat dan wel het beste? wil wel het gewenste resultaat uiteraard..

Groetjes

Als je vet 11,5% was, dan was het wel zichtbaar. Hoe gemeten?

Tip van flip: Ga je benen ook eens trainen.

Stelletje homo's, vast geen karma geven :mad:

Ik ga jullie allemaal kapot maken met m'n 8kg dumbbells!

trainen maar :eek:

• Topic Starter Topic Starter
Niemand nog commentaar op het huidige trainingsschema dat ik volg? NIEMAND?! haha, dan weet ik namelijk zeker dat dit goed is en ga ik er echt hard mee door.

Terug
Naar boven