XXL Nutrition

Advies nodig.

BrandonGym

Novice
Waardering
0
Lengte
1m82
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hallo Bodybuilding forum!

Mijn naam is Brandon, ik ben 19 jaar oud. Ik train ongeveer al 4 jaar waaronder 2,5 jaar heel sirieus. Ik ben nu bezig met mijn 3e kuur en hier zullen ook enige meningen over zijn, echter heb ik er voor gekozen het op deze manier te doen want ik wil en zal de grootste worden. Mijn vetpercentage is 11% en ik weeg 90 kilo, ik ben 182 groot.

Nou ben ik pas gestart met een kuur:

Test 500mg tren 200mg en mast 200mg, ik zit nu in mijn 5e week en op mijn 3e week begon ik last van mijn gewrichten en had ontzettend veel last van mijn triceps en mijn schouders en na mij goed ingelezen te hebben heb ik er deca bij gezet en mijn klachten namen echter in een week afz (200mg).

Nu is in die korte 2 weken erg snel mijn droge shape weg gegaan en heb ik het gevoel dat ik ter einde raad ben gekomen vandaar mijn vragen:

1. Gaat proviron de vocht weg halen die is ontstaan door de deca?

2. Als ik nu geen deca meer zet komt mijn blessure dan weer terug?

3. Hebben julie een ander middel voor sterkere gewrichten? Ik las ook ergens dat bold hetzelfde effect voor de gewrichten en de pijntjes zou hebben. (ik slik al glusosamine)

mijn blessure is hersteld, misschien had ik kunnen rusten dit heb ik 4 dagen gedaan maar dit is voor mij geen optie.

Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen, ik ben erg dankbaar voor al het advies dat komen zal.

Mvg Brandon

Deca eruit low weight high reps?

Is er weer een die bang is voor een beetje vocht, grote kans dat het komt door een tekort aan vocht en dat het gewrichtspijn is. Mast weglaten en ff 2weken aanzien hoe het dan gaat

lol zag de rest van je post niet. Laat maar weer

Ben je aan het bulken?

Indien ja: waarom zou je er dan mee inzitten dat je droge shape wat minder is?