Cruisecontrol88
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.139
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb ook het gevoel dat als je niet vooruit gaat op 2 a 3 gr gear per week dat je ergens iets fout doet.
Zonder hgh is testosteron boven de 1000mg niet zo zinvol. Dit geldt niet voor andere middelen zoals tren en primo,
maar 1400mg tren per week is wel echt fucking hoog. Ga je flink sides van krijgen. Mast boven de 800 per week heeft volgens mij ook niet echt zin.
Mast prop is ook echt te hoog en zou ik samen met winstrol tot de laatste dag van de wedstrijd mee laten lopen.
Tren ace op 1050mg per week good luck. Lijkt me echt heel gruwelijk hoe je eruit gaat zien, maar de sides pff
waarom met hgh wel meer dan 1000mg test?
en hoezo zijn die doseringen "te hoog", wat betekent dat nou eigenlijk? dat het geen effect meer heeft of dat het te schadelijk is voor je lever?
Groeihormoon verhoogt androgene receptoren dus meer plek voor androgenen.
Zoals ik al in mijn post zeg vind ik mast over de 800mg per week geen toegevoegde waarde hebben en geeft zoveel tren veel bijwerkingen zoals niet kunnen slapen, enorm zweten, hele hoge hartslag, achterdocht, agressie.
Er zijn ook mensen die op 1400 tren geen tot weinig bijwerkingen hebben, maar dat zullen er niet veel zijn.
En alleen 17AA steroiden zijn leverbelastend (zoals oxy, dbol, winstrol, anavar)
Das mooi voor de hobby..