.db.
Novice
- Waardering
- 0
Ziet er uit als een gewone gemiddelde shake dus is prima.
Wat eet ik best na de training. Heb nog een klein goestingske. Of neem ik nog een shake.... ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er uit als een gewone gemiddelde shake dus is prima.
Kcal in kcal uit...
Wat solid state op de fiets vind ik persoonlijk heerlijk na een beentraning. HIIT daarentegen is een ander verhaal.
Meer calorieën in je gezicht per dag/week dan je verbrand bepaald of je dikker word danwel niet. Niet of je snelle carbs neemt na training.
Wat eet ik best na de training. Heb nog een klein goestingske. Of neem ik nog een shake.... ?
in een topic las ik dat je bv je verdeling 50%k 30%e en 20%v kan doen. nu ik heb me daar aan gehouden en merk op dat ik per maaltijd wel aan de nodige cal kom maar als ik het uitreken kom ik steeds aan een tekort van men percentage van K,E,V ik zit er steeds een stuk onder.. kan dit kwaad of niet ....?
in de loop van de dag zal ik een voorbeeld nemen van een maaltijd die ik gistren genuttigd heb om aan te tonen wat ik juist bedoel
alvast bedankt
Onmiddellijk na de training, een shake met dextrose. Eén uur na training een volwaardige maaltijd met koolhydraten.
True, belangrijkste blijft nog altijd het aantal kcal. Die percentages gewoon als richtlijn pakken, hier en daar 5% erover of eronder gaat geen wereld van verschil maken.Het belangrijkste is dat je aan het eind van de dag je doel haalt (50/30/20). Je kan deze percentages echter niet altijd als zwart-wit lijn gebruiken (zeker tijdens het cutten met low kcal).