Fitness Seller

Advies Winstrol-kuurtje

N1ckdm2

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
68kg
Hallo iedereen,

heb al lang op internet zitten zoeken enz... maar ik vind niks concreet terug wat mijn vraag kan beantwoorden!!!

Ik heb last van een soort eczeem (atopisch eczeem). Op zich valt het heel goed mee (vroeger had ik het erg). Ik wil weten of er mensen zijn die dit ook hebben en daarop hebben gekuurd (bij voorkeur met stanozolol) + wat effect dat had tijdens en na de kuur op die "kwaal"...???

Ik heb al een post gelezen van Thanatos die met hetzelfde probleem zat maar ik ben er niet wijzer uit geworden en krijg niet direct een antwoord terug van hem :(

Voor de rest ben ik op de hoogte van de voor en nadelen, voor en tegenstanders van een winny only kuurtje. Sticky's heb ik ook doornomen + veel mensen die ik ken hebben dit al gebruikt dus ik weet deels wel wat ik moet verwachten op 1 zaak na...

Greetz Nick.

Gewoon kuren en zien,en corti zalf smeren..verdwijnt als sneeuw vr de zon!

Wel ff je ervaring delen :D

• Topic Starter Topic Starter
Kies dan geen dht middel, dan vraag je er toch om?

edit: sorry ik dacht dat het om acne ging

Laatst bewerkt:
Kies dan geen dht middel, dan vraag je er toch om?
Mja, moet zeggen dat de paar kg droge spiermassa van winstrol me erg intereseert en dat het dus geen vocht opneemt in tegensteling tot bvb dianabol enz... wil ook geen 10kg ofzo bijkomen...

ik wil gewoon met zekerheid weten of deze effect zullen hebben op mn "kwaal"

Mja, moet zeggen dat de paar kg droge spiermassa van winstrol me erg intereseert en dat het dus geen vocht opneemt in tegensteling tot bvb dianabol enz... wil ook geen 10kg ofzo bijkomen...

ik wil gewoon met zekerheid weten of deze effect zullen hebben op mn "kwaal"

Je kan ook gewoon 500mg test e per week zetten en goed je dieet in de gaten houden. Vocht verlies je sowieso wel na de kuur, maar als je niet overdreven bulkt zulke denk ik wel 4-5 kilo vvm moeten pakken.

Wil trouwens niet zeggen dat je met test e geen pukkels krijgt, maar met een dht variant zoals winstrol, primo, mast zal je het veel sneller hebben.

@Langeman:

wil wel duidelijk stellen dat ACNE niet mijn probleem is he, dit kan mij ook niet schelen dat ik puistn zou krijgen, tis eczeem dat ik niet wil erger maken.

En geloof mij zoiets is voor de rest van je leven dus nu het heel goed meevalt wil ik het echt niet erger maken.

@Langeman:

wil wel duidelijk stellen dat ACNE niet mijn probleem is he, dit kan mij ook niet schelen dat ik puistn zou krijgen, tis eczeem dat ik niet wil erger maken.

En geloof mij zoiets is voor de rest van je leven dus nu het heel goed meevalt wil ik het echt niet erger maken.

sorry bro ik las verkeerd

Ik heb geen verstand van exzeem maar gezien je huid vettiger wordt zal dit gunstig zijn toch?

Ik heb geen verstand van exzeem maar gezien je huid vettiger wordt zal dit gunstig zijn toch?

ja dat is ook mijn redenering maar zeker ben ik niet daar omtrend. Ik heb echt wel gebruikerservaring(en) nodig voor ik eraan zou beginnen!

Tis echt gene lacher als het tegen zit!

ik heb zelf Seborrhoïsch eczeem in me gezicht,ben nu met een winstrol only tab kuur bezig en ,me exceem word er erger van,de plekken in me gezicht worden roder dan normaal.

exceem is echt een hell heb het al 7 jaar en niks helpt er tegen ,vette zalfje's houden vuil vast waardoor het nog meer gaat ontsteken en, alle andere zalven bevatte parabene, alcohol of, parfum wat de huid weer uitdroogt en, irriteert wat het weer erger maakt, cortisone zalf helpt even maar ,dit maakt de huid dunner en, na het stoppen van het smeren komt het 3 keer zo erg weer terug,het enige wat bij mij een beetje helpt is honing op me gezicht smeren,dit bevat geen agressiefe stoffen en,heeft een anti bacteriële werking .

Laatst bewerkt:
nu het wat koeler is trekt de exceem weer weg dus, waarschijnlijk had het meer te maken met het warme weer ,dan zweet je meer en, dus meer irritatie.

Ga gewoon naar je huisarts kerel. Krijg je goed advies en een middel op recept en hoef je niks te betalen, buiten je eigen risico dan.

AAS hebben geen effect op eczeem. Wel kan je allergische reacties krijgen, met name door de benzylalcohol waarmee dit vermengd is en acne... maar da's geen eczeem.

huisarts, dermatoloog ,dieetist, ben ik al tig keer geweest ,daar krijg je te horren dat er niks aan te doen is ,niet elke exceem soort is het zelfde of, op te lossen met een recept ,bij mij is het chronische het heeft te maken met te veel talg aanmaak wat voor irritatie zorgt ,daarnaast zijn er nog veel meer factoren die voor irritatie zorgen ,zweet,scheren, alcohol,suiker,weinig slaap, stress enz.
recepten verminder het exceem maar , genezen het het niet bij mij.

aangezien testosteron voor meer talg zorgt ,kan ik juist goed voorstellen dat bepaalde exceem soorten hier erger van worden ,wistrol is geen testosteron dus wat voor invloed die heeft weet ik iet

Laatst bewerkt:
Probeer anders in zee water te zwemmen, had er eerst ook last van is nu weg maar ik gebruikte er ook zalf bij van de dokter.

Zou gewoon Anavar als uurtje nemen, is goed voor de huid. Word ook gebruikt in het brandwonden centrum. Wie weet heb je er dan geen last meer van. Bedoel als je toch wil kuren...

Terug
Naar boven