MuscleMeat

Advies

Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
63kg
Beste leden,

Lees al een tijdje op het forum en heb net een account aangemaakt.
Mijn doelstelling is droger worden en harder. Ik heb het probleem dat ik al langere tijd(4 jaar) train alleen dat laatste beetje onderbuikvet en op de heup gaat niet weg.

Nu zei een vriend van me dat ik anders eens aan winstrol moest denken. Heb veel lopen zoeken maar je vindt vooral de bijwerkingen en niet echt specifiek het effect ervan.

Ik ben 1.74m weeg 63 kg ben 23 jaar en mijn stats weet ik niet. Maar heb wel wat vetjes.
Train ma,woe,do thaiboksen en dan 2x in de week hardlopen en kettlebell training. Mijn voeding is niet perfect.

Weet niet of dat dit mij gaat helpen of schaden om droger te worden.Weet nog helemaal niet of ik iets wil gebruiken maar gewoon wat infromatie kan nooit kwaad denk ik. Zou graag jullie advies horen over wat winstrol doet en of het wel logisch om dit te nemen of juist iets anders?

Het is een androgeen dus normaal gezien zou je er toch vet sneller mee moeten gaan verbranden? Is glucosamine echt nodig voor je gewrichten of is genoeg drinken voldoende? Zou hierbij groene thee en omega 3 caps helpen?

Alvast bedankt.

1) Je bent MAAR 63kg, voor jouw lengte veel te laag, je bent skinnyfat, spiermassa heb je bijna niet.
2) Je voeding is slecht
3) Je training is hoogstwaarschijnlijk niet goed
4) ''Droger worden'' voor de zomer, lukt je al niet meer, is te laat, als voeding+training je niet helpt, gaat winstrol je ook niks doen
5) Groene thee en omega 3 gaan je niet helpen om vet te verliezen, een calorie deficit zorgt hiervoor.
6) Lees dit, 't zal je erg veel goeds doen; http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981

Troll

• Topic Starter Topic Starter
@Frank92 ik ben geen troll.
@MIsk Ik wil niet droger worden voor de zomer maar wil dat laatste beetje weg maakt niet uit hoelang het duurt! Alleen ben al zolang bezig dat ik naar andere middelen ben gaan kijken. Maar vind het gewoon anders om iets te gebruiken.

Wat bedoel je met je training is waarschijnlijk niet goed?
En ben altijd al 63 kg geweest ik kom heel langzaam spier aan en langzaam vet eraf.

Zal het gaan lezen! Bedankt voor je serieuze reactie.

verplaats dit topic na een andere sectie en vervang het woordje winstrol door dieet

Zou je toch eens goed gaan inlezen qua eetschemas en trainingen. Als je altijd al 63 kilo weegt, en je traint, wat denk ik om meer spiermassa te krijgen, doe je toch iets, of meerdere dingen niet goed.
Droog trainen bij jouw lengte met 63kilo, dan blijft er weinig van je over denk ik.

Geen anabolen gebruiken en eerst je basis goed hebben en daarmee eens goed verder trainen

Bedankt. Ja ik zal me eerst beter gaan verdiepen in eten. Ik train puur voor mezelf daarmee bedoel ik dat ik daardoor beter in me vel zit. Betere conditie meer energie en fut om dingen te doen. Niet om spieren aan te komen.

Alleen ben nu echt al een tijdje bezig en is gewoon vervelend dat dat onderbuikvet niet weggaat. En nadat mijn maat had gezegd dat ik eens aan winstrol moest gaan denken ben ik bij dit forum terecht gekomen.

Na jullie advies ga ik eerst ff verder inlezen over voeding. Daar mee aan de slag en dan zien we wel weer. Als ik eruit ben zal ik een ander topic openen met een eetschema voor mijn verbruik.

groetjes

Bedankt. Ja ik zal me eerst beter gaan verdiepen in eten. Ik train puur voor mezelf daarmee bedoel ik dat ik daardoor beter in me vel zit. Betere conditie meer energie en fut om dingen te doen. Niet om spieren aan te komen.

Alleen ben nu echt al een tijdje bezig en is gewoon vervelend dat dat onderbuikvet niet weggaat. En nadat mijn maat had gezegd dat ik eens aan winstrol moest gaan denken ben ik bij dit forum terecht gekomen.

Na jullie advies ga ik eerst ff verder inlezen over voeding. Daar mee aan de slag en dan zien we wel weer. Als ik eruit ben zal ik een ander topic openen met een eetschema voor mijn verbruik.

groetjes

Sla die maat maar op zn gezicht dan ;). als hij je dat nu voorstelt, dan weet ie er evenveel van als jou (niet dat ik er een alleswetende wandelende encyclopedie ben, maar toch..) Eten jongen, eten, eten, eten.. Ohja, en ETEN!

Hahaha dat zal ik doen. Ik weet er ook niks van daarom dat ik jullie advies ook opvolg. Wil alleen het beste voor me lichaam en niet snel resultaat en daarna inkakken!

1) Je bent MAAR 63kg, voor jouw lengte veel te laag, je bent skinnyfat, spiermassa heb je bijna niet.
2) Je voeding is slecht
3) Je training is hoogstwaarschijnlijk niet goed
4) ''Droger worden'' voor de zomer, lukt je al niet meer, is te laat, als voeding+training je niet helpt, gaat winstrol je ook niks doen
5) Groene thee en omega 3 gaan je niet helpen om vet te verliezen, een calorie deficit zorgt hiervoor.
6) Lees dit, 't zal je erg veel goeds doen; http://forum.bodybuilding.com/showthread.php?t=121703981

eigenlijk niets aan toe te voegen..

1)
4) ''Droger worden'' voor de zomer, lukt je al niet meer, is te laat, als voeding+training je niet helpt, gaat winstrol je ook niks doen===-is nog genoeg tijd met goed dieet etc.
5) Groene thee en omega 3 gaan je niet helpen om vet te verliezen, een calorie deficit zorgt hiervoor.- ====BS , is met onderzoek aangetoond dat omega 3 + groene thee wel helpt bij vetverbranding.

ga ff lekker bijdehand lopen doen knuppel

- Is nog genoeg tijd met goed dieet etc.
- BS , is met onderzoek aangetoond dat omega 3 + groene thee wel helpt bij vetverbranding.

Je quote me met hier en daar een failure, maargoed. Onderzoek blahblah, ga maar even boven onderhoud eten met groene thee en omega3, kunnen we eens leuk zien als hoeveel efficiënter het is dan gewoon een calorie deficit.

Genoeg tijd? OP heeft barre verstand van wat hij aan het doen is, het is Juni, Juli/Augustus zijn de zomermaanden, met het verstand dat OP heeft, gaat hij het niet redden.

Als het net zo'n zomer wordt als vorig jaar heeft TS nog een jaar om strandklaar te worden dus genoeg tijd ;)

@Frank92 ik ben geen troll.
@MIsk Ik wil niet droger worden voor de zomer maar wil dat laatste beetje weg maakt niet uit hoelang het duurt! Alleen ben al zolang bezig dat ik naar andere middelen ben gaan kijken. Maar vind het gewoon anders om iets te gebruiken.

Wat bedoel je met je training is waarschijnlijk niet goed?
En ben altijd al 63 kg geweest ik kom heel langzaam spier aan en langzaam vet eraf.

Zal het gaan lezen! Bedankt voor je serieuze reactie.

Hoe kun je dan al 4 jaar trainen en nog steeds op hetzelfde gewicht zitten ??
Zelfs zonder goeie voeding pak je wel wat kilo's lijkt me ???

WTFFFF, zijn we daar alweer

Jij bent een schande voor alle bodybuilders, kerels zoals jij geven anabolen en bodybuilding een slechte naam.

Ga eten 10x anaboler dan winstrol op dat vrouwengewicht.

Jij bent een schande voor alle bodybuilders, kerels zoals jij geven anabolen en bodybuilding een slechte naam.

Ga eten 10x anaboler dan winstrol op dat vrouwengewicht.

Zie niet in waarom een jongen die advies vraagt over anabolen terwijl hij er duidelijk geen verstand van heeft bodybuilden een slechte naam geeft. Jongens zoals jou, die bij het minste of geringste een roid rage krijgen en iemand voor rotte vis uitmaken, geven bodybuilding en anabolen een slechte naam. Doe eens normaal man.

Zie niet in waarom een jongen die advies vraagt over anabolen terwijl hij er duidelijk geen verstand van heeft bodybuilden een slechte naam geeft. Jongens zoals jou, die bij het minste of geringste een roid rage krijgen en iemand voor rotte vis uitmaken, geven bodybuilding en anabolen een slechte naam. Doe eens normaal man.
:bang:

Kerel dit is het 1000ste topic net voor de zomer. Dit is typisch weer een gevalletje dat voor de zomer ff breed wil worden. ik ken de typetjes van bij mij in de fitness en ik heb er mijn gedacht over mag jij van denken wat je wil hoor.

Terug
Naar boven