Hahaha wat een reacties allemaal zeg. Sommige normaal en andere gewoon erg gefrustreerd. In ieder geval degene die normaal hebben gereageerd bedankt en de rest beetje jammer.
Wilde gewoon wat advies en dat heb ik gekregen. Ben geen bodybuilder!!!! Kwam hier voor advies over winstrol en de effecten. Ik kom niet aan omdat ik geen fitnessfreak ben ik doe aan thaiboksen en wat krachttraining maar vooral functioneel trainen. Daarom dat ik in 4 jaar tijd geen beest ben geworden.
Heb gister met een vriendin gesproken die bijna klaar is als dietiste die een schema voor me gat maken gebaseerd op verbruik en mijn doel. Droger worden net dat beetje extra.
Dus mijn vrouwengewicht zal hetzelfde blijven denk ik whahaha wat een uitspraak maar in ieder geval. haters gonna hate
Je komt niet aan omdat je, als ik een wilde gok mag doen en ook al ken ik je niet, gewoon niet de discipline en het doorzettingsvermogen hebt om wél op een degelijke manier aan te komen, want dat is hard werken.
En van het woord dietiste krijg ik kippenvel, kheb er ook een paar rondlopen in mijn familie en die weten doorgaans minder over goed en degelijk eten dan de gemiddelde DBB'er. (ok, een beetje overdreven misschien, maar ver zit ik er niet langs

)
En ik haat niet, ik hoop gewoon dat je nadenkt over sommige van de adviezen die gegeven zijn

. Als je dat niet doet, ook goed, hoe meer skinny superdudes er rondlopen, the more I stand out

! (ja, zelfs met 83 kg val ik op tussen die mannetjes).
Verder geef ik je gelijk dat de reacties van sommigen een beetje overdreven zijn, maar ik begrijp ze meer dan 100%. Het is idd al het 31615613164ste topic met dezelfde vraag en 'problemen' in 2 dagen tijd

. Het begint gewoon een beetje te irriteren

.
Alvast veel succes met wat je ook beslist te gaan doen

!