Fitness Seller

Advies

JoshuaK

Novice
Waardering
0
Lengte
1m50
Massa
160kg
Vetpercentage
1%
Goedenavond,

Ik heb een tbol kuurtje achter de rug incl nakuur 6+2 weken nakuur.
Nu zo'n 8 weken later dacht ik, laat ik deze weer doen. Gezien de resultaten en geringe sides.
Nu was ik 1 dag bezig en voelde ik de ochtend erop gevoelige tepels en een hard heel klein stukje onder de tepel. Mij werd toen aangeraden de nolva te pakken tijdens mijn kuur. Dit doe ik nu voor de 3e dag en voel nog niet echt dat het minder wordt. Wist alleen niet dat je gyno kon krijgen van tbol. Zal ik stoppen met de kuur of wat raden jullie aan? Gr en een fijne avond

Waarom in godsnaam weer een oral T-boll kuurtje? Waarschijnlijk ben je nog herstellende......doe het dan goed en zet TEST E 500MG per week! Ik zou stoppen, herstellen en vervolgens kijken naar een stevige massakuur zoals ik net voorstelde. Mocht je doorgaan succes......en wat is een heel klein hard stukje? Een centimeter?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom in godsnaam weer een oral T-boll kuurtje? Waarschijnlijk ben je nog herstellende......doe het dan goed en zet TEST E 500MG per week! Ik zou stoppen, herstellen en vervolgens kijken naar een stevige massakuur zoals ik net voorstelde. Mocht je doorgaan succes......en wat is een heel klein hard stukje? Een centimeter?

Kleiner denk ik nog zelfs. Moeilijk uit te leggen maar dan stop ik idd. Vanwege de goede ervaring de vorige keer. Maar mijn sportkameraad raadde me die test ook al aan voor deze keer. Maar ook vanwege de geringe sides wilde ik de tbol weer. Maar dan schakel ik ook over op de test. Stom, stom dus. Nog advies over de nakuur? Aangezien ik maar 3 dagen was begonnen. Weekje moet dan voldoende zijn toch. En mijn herstel wellicht nog een week of 8 afwachten? Gr en alvast bedankt

De sides van test-e vallen voor de meesten altyd wel reuze meer hoor gwn proberen en oraals zijn leuk en makkelijk maar je zal er lang nie zulke"eind"resultaten van halen als bepaalde injects als test tren deca bijvoorbeeld mijn eerste 3 kuren hadden geen oraals hehe en oraals only zal ik nooit van me leven doen...

De sides van test-e vallen voor de meesten altyd wel reuze meer hoor gwn proberen en oraals zijn leuk en makkelijk maar je zal er lang nie zulke"eind"resultaten van halen als bepaalde injects als test tren deca bijvoorbeeld mijn eerste 3 kuren hadden geen oraals hehe en oraals only zal ik nooit van me leven doen...

Okee, gaan we doen. Nog tips over hoelang ik nu de nolva moet pakken? En op 40 vanwege die harde bultjes of gewoon 20mg voldoende. En na de nakuur, hoelang denk je dat ik kan gaan beginnen met de test. Jaa was idd makkelijk, maar in dit geval echt niet verstandig blijkt. Zonde, heb eindelijk een goed fysiek om te beginnen. Volgende keer echt knallen! Thanks voor de reply

Okee, gaan we doen. Nog tips over hoelang ik nu de nolva moet pakken? En op 40 vanwege die harde bultjes of gewoon 20mg voldoende. En na de nakuur, hoelang denk je dat ik kan gaan beginnen met de test. Jaa was idd makkelijk, maar in dit geval echt niet verstandig blijkt. Zonde, heb eindelijk een goed fysiek om te beginnen. Volgende keer echt knallen! Thanks voor de reply

Laat je bloed trekken 2 weken na het stoppen met Nolva en vraag minstens naar
alat
asat
gamma gt
shbg
lh
fsh
testosteron
vrije testosteron
oestradiol (nog iets dat ik vergeet misschien).
Zonder bloedresultaten is het koffiedik kijken.

Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan. Even laten kijken naar de tepels dat heb je meer zekerheid
het beste zou zijn hem ook te vertellen dat je heb gekeurd is verder helemaal geen issue en je bent echt niet de eerste.
vanuit dat op te biechten kwn je vragen om een bloedtest zeg dat je zekerheid wil. Ik deed het het laast ook zo
Heb je tenminste een gratis bloedtest hehe

ik durf niet te zeggen hoelang nog nolva te nemen..miss gwn todat het weg gaat.. maar miss is het wel geen gyno
20 mg is voldoende

Week 1-12 Test-e 500mg
Week 15-16 nolva 50mg
Week 17-18 nolva 25 mg

ik zou zoiezo als geen bloedwaardes kan laten testen 4 rot 6 weken wachten om de volgende kuur te starten

Laatst bewerkt:
Ik zou voor de zekerheid naar de dokter gaan. Even laten kijken naar de tepels dat heb je meer zekerheid
het beste zou zijn hem ook te vertellen dat je heb gekeurd is verder helemaal geen issue en je bent echt niet de eerste.
vanuit dat op te biechten kwn je vragen om een bloedtest zeg dat je zekerheid wil. Ik deed het het laast ook zo
Heb je tenminste een gratis bloedtest hehe

ik durf niet te zeggen hoelang nog nolva te nemen..miss gwn todat het weg gaat.. maar miss is het wel geen gyno
20 mg is voldoende

Week 1-12 Test-e 500mg
Week 15-16 nolva 50mg
Week 17-18 nolva 25 mg

ik zou zoiezo als geen bloedwaardes kan laten testen 4 rot 6 weken wachten om de volgende kuur te starten

Okee gaan we het zo doen, thanks. Baal wel gruwelijk zeg pffff volgende keer wat meer geduld en geen oral only. Voor die paar kg kan je het beter laten.

Okee gaan we het zo doen, thanks. Baal wel gruwelijk zeg pffff volgende keer wat meer geduld en geen oral only. Voor die paar kg kan je het beter laten.
naja zo ramp is het ook weer niet haha ik denk dat er maar genoeg zijn waarvan hun eerste kuur oraals only waren.. het vaak even eerst een keer uit proberen. Dan lijken oraals ook de veiligere keus voor ze
Oraals vinden de meeste onder ons toch meer iets voor als een extra bij de kuur of een kickstarter
testeseron enanthaat wil welleens pas echt zijn werk daan doen na 3 a 4 weken dus om dan 4 tot 6 weken oraals mee te laten lopen is dan een goeie aanvulling op je kuur.

Lees je eigen ook eens goed in over test http://wiki.dutchbodybuilding.com/Testosteron_Enanthaat

Liever gewoon testosteron als kuurtje. Zal je stukken fijner vinden!

Terug
Naar boven