Ik raad 6 aan, of gewoon lekker test only. Zie het nut van Anavar niet zo in.
Hmmm, is zeker ook een optie. Ik denk wel als ik test only doe dat ik wel een kuur doe van 1 gram per week en dat 12 weken. Hoor goede verhalen hierover
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik raad 6 aan, of gewoon lekker test only. Zie het nut van Anavar niet zo in.
Je zocht een kuur zonder sides toch?Hmmm, is zeker ook een optie. Ik denk wel als ik test only doe dat ik wel een kuur doe van 1 gram per week en dat 12 weken. Hoor goede verhalen hierover
Bedankt voor jullie reacties. Ik overweeg een kuur Anavar + test E.
week 1 tot week 12: 60 mg anavar per dag
week tot week 12: Test e 600 gram per week
is dit een milde massabouwer kuur volgens jullie?
Ik zal finastaride erbij gebruiken tegen het haarverlies

Oke kuur besteld, ik ga het zo dadelijk ophalen... ik heb 5 potjes test e 250mg/12 ml besteld. is dit genoeg voor een kuur van 12 weken? ik wil wekelijks 1 gram injecteren.
Haha was een dom foutje
Kan je dat niet zelf berekenen of je hier 12 weken mee toekomt?
Kan je dat niet zelf berekenen of je hier 12 weken mee toekomt?
Er blijft weinig over als je rekening moet houden met haaruitval.
Ik zit zelf op low test high npp (kortwerkende deca) en zou je dat bijna aanraden, maar ik neem daar ook proviron bij ivm deca d*ck en dat is een dht -> haaruitval.
Je hebt ook nog van die shampoo die goed tegen haaruitval werkt (ben altijd de naam kwijt) en sommigen gebruiken finasteride maar daar kan je echt libido problemen van krijgen.

toch wel lijkt me? Anavar grondstof is duur, vrij logisch dat UG er dan voor kiezen iets anders te verkopen toch. Of begrijp ik je verkeerd
).Om aan echte Anavar te komen is ook helemaal niet zo moeilijk als sommigen hier beweren.

Het lijkt je, dus dat is een aanname.
Ik heb nog geen enkel test report voorbij zien komen die bevestigt dat er een andere stof in zit, daarnaast zou de gebruiker het merken als er een ander middel in zit aangezien elke oral wel zijn specifieke werking en bijwerking heeft. Qua werking zou winstrol er bijvoorbeeld wel voor door kunnen gaan, maar qua bijwerkingen absoluut niet.
Ik heb van verschillende merken 8 weken lang anavar gebruikt en vind het een fijne orals aangezien ik er erg sterk van wordt
en bloedtesten toonden geen verhoogde leverwaarden (moet je eens met winstrol of turinabol proberen voor 8 weken).
Daarnaast zou ik na een week op winstrol al pijnlijke gewrichten en angstgevoelens hebben en van dianabol een dikke kop.
Ik kan me voorstellen dat UG labs er misschien wat minder in doen dan op het potje staat, maar dat er geen oxandrolone acht ik onwaarschijnlijk.
Of er moet een voor ons onbekende stof zijn die dezelfde werking heeft maar goedkoper is, ook prima, heb altijd goeie kracht gains tot nu toe van verschillende merken![]()