MuscleMeat

Advocaat Enait loopt boos weg uit Pauw en Witteman

Heb deze man aantal malen gesproken op de Erasmus Uni, een rustig en intelligent persoon maar wel één met een vergaande ideologie.

Het mooiste is dat hij in zijn gewaad de unigym betrad maar door de grote stankontwikkeling als gevolg van zijn weinig geventileerd outfit vriendelijk werd verzocht terug te komen in normale sportkleding :roflol:

Jep, zelfs in de gym weigerde hij zijn gewaad af te doen.

???

Dat kan, sterker nog dat móet, maar daarom kan je wel van mening zijn dat de multiculturele samenleving niet werkt.

Tuurlijk kan dat.
Mijn punt was dat je je beter kan focussen op het verbeteren van de samenleving, in plaats van blijven roepen dat het niet werkt (iets wat Wilders doet bijvoorbeeld).

Wilders heeft ook wel zijn visie op het verbeteren van de samenleving, vraag is of die realistisch is, antwoord moet bij intelligente overweging toch een duidelijke nee zijn.

Wilders heeft ook wel zijn visie op het verbeteren van de samenleving, vraag is of die realistisch is, antwoord moet bij intelligente overweging toch een duidelijke nee zijn.

Dat is het punt juist. het is niet realistisch om te vechten tegen een multiculturele samenleving. Omdat hoe je het nou went of keert we leven er in.

Dat is het punt juist. het is niet realistisch om te vechten tegen een multiculturele samenleving. Omdat hoe je het nou went of keert we leven er in.
Hier ben ik het dan weer niet helemaal mee eens... Ik vind vechten tegen de multiculturele samenleving - zoals veel naïevelingen die zich inbeelden - wel degelijk terecht. Maar Wilders vecht op een manier die niet te realiseren is. We gaan die moslims niet meer kunnen wegsturen, we gaan die islam nooit kunnen verbieden, we gaan die Koran nooit kunnen aanpassen laat staan verbieden, en we gaan de Marokkanen die hier geboren zijn niet kunnen terugsturen of fundamenteel anders kunnen behandelen dan Nederlanders.

Echter kritisch blijven, en niet steeds alles pamperen is zeker mogelijk. Assimilatie eisen (voor een groot deel) is wel degelijk een mogelijke keuze. Op voorwaarde dat je bepaalde normen en waarden, bepaalde grondwetten en Europese richtlijnen blijft respecteren.

Deze intelligente man is een predikant, weet precies waar de gaatjes zitten van ons gecodeerde systeem en sprint daar continue op om eraan te vreten.

Nederland is gastheer van vrijblijvendheid, en om deze vrijblijvendheid ook in de toekomst vast te stellen dient er segregatie te worden gemaakt NIET op grond van het staatsrechtelijke gelijkheidsbeginsel maar op de zedenleer van gezond verstand en de evenwichtigheid tussen man en vrouw.

Mohammed hoort thuis in het Midden-Oosten en ter bescherming van de vrouw, het aardewerk van onze voortplanting en haar zorgzaamheid voor onze groeiende semen in haar kwetsbare baarmoeder dient de Islam geclassificeerd te worden als tweederangs in zowel civiel als grondwettelijk opzicht.

Laat de PVV groener worden en ze hebben mijn stem.

Zelfs de Telegraaf doet meer de best dit soort berichten beter te duiden.

Die moslims betalen uiteindelijk net zo veel als de rest van de Duitse burgers hoor, het heet alleen geen 'rente'. Jij denkt dat Duitse bankiers linkse van de pot gerukte knuffelberen zijn of zo?

Niet alleen de Duitse bankiers ;) , in GB gebeurd hetzelfde.

[Link niet meer beschikbaar]

http://www.dailymail.co.uk/news/art...ft-Thatll-200-Lloyds-TSB-15-youre-Muslim.html

http://fredalanmedforth.blogspot.com/2009/08/banken-keine-uberziehungszinsen-fur.html

Ik heb de Deutsche Bank daarop aangesproken, de tomaten waren rijp om te plukken. Per direkt alle rekeningen op stop gezet en ontbonden.

Enait op zich is natuurlijk amper een bewijs te noemen van de houding van moslims in het algemeen.

Je hebt gelijk, maar met de komst van Moslims krijgt je altijd die 2 procent erbij met dit soort dubbelslachtige ideeën, de onschuldige projectie op hun gezicht om het heimelijke duistere haardvuur wat daaronder zit hier te kunnen implementeren als een Trojaans paard. In opdracht van de profeet waarvoor alles gerechtvaardigd is als het er eenmaal op aan komt.

Als de vraag is aan het Volk der Nederlanden, zijn wij bereid om als Noord-Atlantische beschaving alle Moslims te weren om die 2 procent salafisten buiten onze landsgrenzen te houden? Dan antwoord ik daar ja op.

Een raadpleging onder het Volk met antwoord zal in zekere zin bij de volgende verkiezing aan de oppervlakte komen.

Deze man is een intelligent programmaatje, preventieve uitzetting is een noodzakelijkheid om onze Westerse kern grondvesten volwaardig onaangetast te kunnen laten voortbestaan. Het risico mag niet worden genomen.

Het verschil tussen Zwitserland en Nederland werd in het voorjaar van 1940 pijnlijk duidelijk, sta je slapend en altijd maar onvoorwaardelijk open als gastheer, dan moet je niet gek opkijken als je hele inboedel eens compleet ondersteboven ligt bij het bezoek van primitieve gasten zonder en propere etiquette.

Je kunt makkelijk links zijn zoals ik en een grote waarde hechten aan veiligheid en ongedwongenheid. Altijd maar alles over je heen laten lopen omdat je links bent is grenzeloos naïef.

Die kerel komt regelmatig boodschappen doen en een supermarkt vlak bij waar ik woon.

Dat gebeurt al 50 jaar en er is weinig tot niets veranderd
Ok, dus we moeten ons niet focussen op het verbeteren vand e samenleving? Want roepen dat een multiculti samenleving niet werkt heeft echt zijn vruchten afgeworpen.

sterker de problemen zijn nog erger geworden.
Oke, en in welke mate dan? Heb je hier een bron van?

Zo'n beleid is natuurlijk prachtig als twee partijen het vermogen hebben om water bij de wijn te doen.
Uit de hedendaagse nieuwsberichten kan je opmaken dat het water vooral van Nederland komt.
Ik moest dit stukje even twee maal lezen voordat ik begreep over welke twee partijen je het precies had. Maar zoals ik het begrijp heb je het over Nederland vs. allochtonen?
Tsja, als je uit Venlo komt en je je volledige mening baseert op nieuwsberichten en de berichten die op dbb gespuit worden zou je dit zo kunnen stellen ja. Ik zie dagelijks honderden goed geintegreerde allochtonen. Ook wel mindere, maar om nou te zeggen dat alle water vanuit öns" komt gaat imo wat te ver.

Bij de andere partij gaat het gisten door en word de wijn steeds sterker.
Sterker om hun ideologie te laten domineren net zo goed als Nederlanders hun ideologie willen laten domineren, echter wel in eigen land.
ja, inderdaad. Denk dat elke allochtoon in Nederland sochtends wakker wordt en zich de vraag stelt: Nou mohammed, hoe gaan we vandaag de wereld veroveren?

Natuurlijk is het niet realistisch Marokkanen etc. de deur te wijzen. Dat verwacht het Nederlandse volk ook niet.
Ik hoor dit idee echter wel eens vallen. Ridicuul is het wle inderdaad.

Wellicht is dat bij dubbele nationaliteiten wel mogelijk wanneer daar reden toe is.
Misschien wel inderdaad. Vraag blijft wat we er mee op zouden schieten. Vraag is ook wat de dubbele nationaliteit te doen heeft met goede integratie.

Immigratie stop zou alvast een goede en realistische stap zijn.
Immigranten die evt. nog in aanmerking komen om Nederland te betreden, doorlichten en strengere toelatingseisen stellen.
Zou kunnen inderdaad.

Het verschil tussen een gebruik en een wet.

Omdat Enait de joden weer eens van stal haalt: "Slechts een minderheid van de rabbijnen is van mening dat het dragen van de keppel een gebod uit de Thora is. Meesten zijn van mening dat het een gebruik is, dat de kracht van een wet heeft gekregen. De wet is gecodeerd in Sjoelchan Aroech, Orach Chayim 2:6." http://nl.wikipedia.org/wiki/Keppel_%28hoofddeksel%29

Het lijkt misschien een bijzaak maar ik vind het verschil juist heel belangrijk. Joden leven al eeuwen in Europa en met wat gesjoemel (mooi joods woord, zouden moslims ook zo'n woord hebben, denk het niet!) hebben zij hun culturele gebruiken altijd behouden in het SAMENleven met de christelijke/humanistische traditie in dit land.

Zo ook de Hindoes en Boeddhisten, lang leven de multiculturele samenleving. Pasar malam, Chinees nieuwjaar, Loofhuttenfeest allemaal culturele gebruiken die een land in mijn ogen alleen maar meer divers en rijker maken. Maar het gaat dan om flexibele gebruiken niet om de starre wetgeving van het leven van Mohammed. Die starheid biedt geen ruimte voor multiculturaliteit, de Islam eist de ruimte onder het mom van multiculturaliteit maar geeft geen flexibiliteit terug. Het is eisen en niks geven en Enait is daar een extreem voorbeeld van.

Enait zegt volgens mij in het hele interview 1`belangrijke zin en JP is zo gefixeerd op de muts dat hij het niet eens hoort.

Uit respect voor God? Antwoord: Uit respect voor de wetgeving voor God, ik volg de heilige profeet Mohammed........

Met andere woorden Enait ziet de leefregels uit de Islam als wet. Daarover had de discussie moeten gaan en niet het hoofddeksel van die man. Dat was ook de reden waarom hij niet opstaat voor een rechter.

Mijn stelling is dat bevolkingsgroepen die hun geloof en gebruiken als wet zien geen mullticulturele samenleving mogelijk is en zij dus ook niet in het kader van die multiculturaliteit aanspraak zouden mogen maken als het om het opeisen van rechten wat handen geven, opstaan of het dragen van hoofddeksels betreft.

Laatst bewerkt:
Ik heb niks met die bolle maar in deze "verhitte" discussie moet ik hem volkomen gelijk geven. "Dhr" Pauw blinkt sowieso niet uit in zijn journalistieke kwaliteiten. Maar dit was zo slecht en goedkoop het was zo doorzichtig wat hij deed.

Laatst bewerkt:
Leuke wijze om je gasten welkom te heten, je ziet ook iedereen aan tafel zich distantieren van Enait. Logisch dat het hierop uitloopt, en dat is overigens niet de eerste keer bij P&W.

Schitterend wat die Enait ook zegt over de westerse consumptie samenleving als zijn mening over het millieu gevraagd wordt. Hahahaha tis gvd de enige volgevreten vetz*k die aan de tafel zit, maar hij verwerpt de consumptie maatschappij wel :D

Schitterend wat die Enait ook zegt over de westerse consumptie samenleving als zijn mening over het millieu gevraagd wordt. Hahahaha tis gvd de enige volgevreten vetz*k die aan de tafel zit, maar hij verwerpt de consumptie maatschappij wel :D

Misschien is ie goed in dingen ver werpen?

Met andere woorden Enait ziet de leefregels uit de Islam als wet. Daarover had de discussie moeten gaan en niet het hoofddeksel van die man. Dat was ook de reden waarom hij niet opstaat voor een rechter.

Dan moet hij toch maar beter zijn best gaan doen, want het enige land waar de Koran als wet geldt is Saoedi-Arabië.

Dan moet hij toch maar beter zijn best gaan doen, want het enige land waar de Koran als wet geldt is Saoedi-Arabië.

Weet je dat ik liever een streng Soennitisch land heb zoals SA dan halve republieken als Iran, Pakistan, Irak en Afghanistan? Dat zijn typisch die landen waar Moslims op het ene moment trouw aan Allah (swt) zweren en het andere moment tegen elke leer van de Islam ingaan en dan wat eigen zedenleer erbij verzinnen in de naam van de profeet om het eigen belang te dienen en te kunnen ontsnappen aan verantwoordelijkheden.

Het probleem is dat het meeste fundamentalisme uit Saoedi-Arabië komt maar dat land zelf streng tegen terrorisme is en de straffen hoog zijn en opsporing efficiënt is, dus wijken de geboren extremisten uit naar andere landen in de regio om daar verderf te zaaien.

De sharia zuiver gehandhaaft is altijd rust en orde, maar er hoeft maar net van te worden afgeweken en je hebt de poppen aan het dansen. Kortom, in heel het Midden-oosten de sharia zoals SA zou voor het Westen een hoop meer rust betekenen.

Terug
Naar boven