AndroidHealthClinic

Nieuws Advocaat Wilders roept Amerikaanse islamoloog op als getuige in proces

Big-T

Humongous Ruler
Founder
R.I.P.
50.000 berichten 10.000 berichten
Waardering
3.208
Koran nog erger dan Mein Kampf
Ingediend door copywriter op 21 januari, 2010 - 14:52. Gedrag
VS, 2010

De Amerikaanse islamoloog Dr. B. French deed tekstanalyses van de koran en Hitlers Mein Kampf. French concludeerde dat 10,6% van de teksten in de koran haatdragend is tegenover Joden. In Mein Kampf is 6,8 procent van de tekst haatdragend tegenover Joden.
Dr. French is door advocaat Abraham Moskovitz opgeroepen als getuige bij het proces tegen Geert Wilders.
Er zijn diverse Arabische vertalingen van Mein Kampf verschenen en het boek is overal te koop in Arabische landen. Een Turkse vertaling uit 1994 is inmiddels aan de 10e druk toe. De vertaler van de Turkse versie, Mine Toker, zegt dat 'het joodse imperialisme de gehele wereld in zijn greep houdt'. Hoewel Mein Kampf in Turkije inmiddels is verboden, blijft het boek overal te koop en is zeer populair.
In Beiroet staat het anti-Joodse boek The protocols of the elders of Zion nummer één in de boeken-toptien. In Nederland verspreidde de Amsterdamse moskee El Tawheed via internet een Arabische versie van Mein Kampf.
http://www.nieuwreligieuspeil.net/node/3316

Zie ook http://www.trouw.nl/nieuws/nederland/article2967996.ece/Wilders__De_waarheid_mag_gezegd_.html

niks verrassends groteT.

Als je letterlijk de koran vertaalt dan zal je schrikken wat er allemaal instaat.
De tegenstanders van deze stelling zullen dan altijd zeggen dat het aan de vertaling ligt.

Ben blij dat de Thora en bijbel zo vredelievend zijn dan.

We hebben het nu niet over de Bijbel en de Thora maar over de Koran.

Die vergeleken wordt met Mein Kampf terwijl je net zo goed de thora,talmoed en/of bijbel daarmee kan vergelijken. Alle abrahamitische religies hebben iets facistoide in zich.

Zie dat Wilders o.a ook nog Wafa Sultan en Hans Jansen wil oproepen als getuige. Misschien dat hij gelijk andere rabiate moslimhaters kan oproepen. Brigitte Gabriel, Daniel Pipes, Bat Ye'or etc. Wordt echt een kermis zo. Als we dan toch in de termen van Mein Kampf blijven, het zou net zoiets zijn als Hitler die Goring, Himmler, Goebbels, Hess en andere trawanten oproept voor zijn verdediging. Circus Wilders.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Die vergeleken wordt met Mein Kampf terwijl je net zo goed de thora,talmoed en/of bijbel daarmee kan vergelijken. Alle abrahamitische religies hebben iets facistoide in zich.
En moeten we dan niet de vrijheid hebben om dat ook te kunnen zeggen?

En moeten we dan niet de vrijheid hebben om dat ook te kunnen zeggen?

Als je daarnaast ook nog uitspraken doet dat iedere aanhanger van een religie een groot gevaar vormt, aangeeft dat die aanhangers minderwaardig zijn en nog andere denigrerende uitspraken doet niet nee. Dan ben je net zo facistoide als sommige delen van religieuze geschriften of Mein Kampf.

Wilders wordt niet vervolgd voor 1 uitspraak, het gaat om een heel resem aan uitspraken.

Laatst bewerkt:
Als je daarnaast ook nog uitspraken doet dat iedere aanhanger van een religie een groot gevaar vormt, aangeeft dat die aanhangers minderwaardig zijn en nog andere denigrerende uitspraken doet niet nee. Dan ben je net zo facistoide als sommige delen van religieuze geschriften of Mein Kampf.

Wilders wordt niet vervolgd voor 1 uitspraak, het gaat om een heel resem aan uitspraken.

Ooit gehoord van vuur met vuur bestrijden? Prima wat die wilders doet, opzouten met die lui die met dr verstand nog ergens in 1600 ofzo zitten.

Ooit gehoord van vuur met vuur bestrijden? Prima wat die wilders doet, opzouten met die lui die met dr verstand nog ergens in 1600 ofzo zitten.

Ah vermeend fascisme bestrijden we dus met fascisme, lijkt me een strak plan. Ultrazionisme tegen de (radicale) islam, laat beide facistoide ideologieen lekker opdonderen dan.

Ah vermeend fascisme bestrijden we dus met fascisme, lijkt me een strak plan. Ultrazionisme tegen de (radicale) islam, laat beide facistoide ideologieen lekker opdonderen dan.

Yep, heb ik geen problemen mee, alle "extreme" geloofsuitingen zijn voor mij 1 pot nat. Maarrrrr het "ultra"zionisme is het probleem niet zo he, in west Europa.
Of ben jij nog steeds vervent aanhanger van de wassen neus die multiculturele samenleving heet?
Postuum de kogel voor zij die verantwoordelijk zijn voor het open zetten van de poorten van Europa voor de Islam.

Yep, heb ik geen problemen mee, alle "extreme" geloofsuitingen zijn voor mij 1 pot nat. Maarrrrr het "ultra"zionisme is het probleem niet zo he, in west Europa.
Of ben jij nog steeds vervent aanhanger van de wassen neus die multiculturele samenleving heet?
Postuum de kogel voor zij die verantwoordelijk zijn voor het open zetten van de poorten van Europa voor de Islam.

Het ultrazionisme wordt wel een probleem als Wilders het voor het zeggen krijgt. Heb weinig vertrouwen in iemand die ingefluisterd wordt door havikvriendjes in zijn favoriete vakantieland Israel.

De Islam is ook niet het probleem, het probleem zijn radicale gekken die menen dat ze staan voor de ware islam.

Vergis je niet over Wilders en het zionisme.

6a00d8341c60bf53ef01157056777e970b-500wi.jpg

Het ultrazionisme wordt wel een probleem als Wilders het voor het zeggen krijgt. Heb weinig vertrouwen in iemand die ingefluisterd wordt door havikvriendjes in zijn favoriete vakantieland Israel.

De Islam is ook niet het probleem, het probleem zijn radicale gekken die menen dat ze staan voor de ware islam.

Maar je hebt wel vertrouwen in de zittende politiek.....

Probleem is dat er een heel continent is dat rijk gevuld is met van die gekken. Diezelfde gekken proberen hier moskeeen te laten bouwen en vinden hier perfect hoog opgeleide spreekbuizen om de wet die voor een gemiddelde Hollander goed kan werken, hun kant op te buigen.
Vergeet niet, de islamitische jeugd krijgt vanaf dr geboorte er in geprent dat iedere moslim zijn broeder is. Je bent de juigende islamietjes met 9-11 nog niet vergeten toch? Excessen? Reljeugd? Ik ben bang van niet joh.

Maar je hebt wel vertrouwen in de zittende politiek.....

Probleem is dat er een heel continent is dat rijk gevuld is met van die gekken. Diezelfde gekken proberen hier moskeeen te laten bouwen en vinden hier perfect hoog opgeleide spreekbuizen om de wet die voor een gemiddelde Hollander goed kan werken, hun kant op te buigen.
Vergeet niet, de islamitische jeugd krijgt vanaf dr geboorte er in geprent dat iedere moslim zijn broeder is. Je bent de juigende islamietjes met 9-11 nog niet vergeten toch? Excessen? Reljeugd? Ik ben bang van niet joh.

Vooral bang blijven dan:D De uniforme moslim bestaat niet, zelfs bij het lopen rond een grote steen drukken ze elkaar nog dood. Hoor nu al bijna 10 jaar dat de islam Nederland en/of Europa overneemt maar buiten incidenten zie ik toch geen structurele veranderingen die er op duiden dat 'we' echt worden overgenomen. Maar goed volgens sommigen ben je dan een struisvogel.

Religie gewoon hersenspoeling --> hieronder wat voorbeelden:

Islam: Aanbidt een middeleeuwse pedofiele krijgsheer..., onder het motto van 'Ben je niet hetzelfde als ik, dan mag ik je doodmaken'
Christendom: Aanbidt een martelwerktuig en ze zijn er niet vies van keer op keer martelingen te lezen van ene Jezus C., z.g. 'Zoon Van God'.
Boeddhisme: Aanbidden een vetklep die 20 jaar onder een boom uit zijn neus zat te vreten.
Scientology: Mensen hebben de ziel van een buitenaards wezen die erin gestampt is door ene Lord Xemu.
Mormonen: Geloven het gelul van 1 of andere knakker die tijdens zijn eerste paddo-experiment God claimde te zien.
Jehova's Getuigen: Lees Christendom alleen is het woord 'god' vervangen door 'jehova'.
Jodendom: Geloven dat Adonai de wereld in 6 dagen heeft gebouwd.
Satanisme: Omgekeerde van Christendom, maar dan beter (zeggen ze).

Zo kunnen we alles belachelijk maken, heel easy als je elke vorm van religier verwerpt. Maar laten we het nou eens concreet over de islam hebben.......

Hoe zit het met vrouwen onderdrukken door 35 tafelkleden over ze heen te gooien en ze de hele dag in het huis te houden? Hoe was het ook alweer? Sla uw ongehoorzame vrouw met een dunne stok? Of vrouwen stenigen, wat vind je daar dan van? En zweepslagen voor diefstal? Doodstraf voor homocoïtusuele mannen..

Als je het mij vraagt, is de Islam een geloof dat zich in duizenden jaren niet aan heeft gepast, maar nog steeds bij de mensen van 3000 jaar geleden hoort.

Terug
Naar boven