- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Religie gewoon hersenspoeling --> hieronder wat voorbeelden:
Islam: Aanbidt een middeleeuwse pedofiele krijgsheer..., onder het motto van 'Ben je niet hetzelfde als ik, dan mag ik je doodmaken'
Christendom: Aanbidt een martelwerktuig en ze zijn er niet vies van keer op keer martelingen te lezen van ene Jezus C., z.g. 'Zoon Van God'.
Boeddhisme: Aanbidden een vetklep die 20 jaar onder een boom uit zijn neus zat te vreten.
Scientology: Mensen hebben de ziel van een buitenaards wezen die erin gestampt is door ene Lord Xemu.
Mormonen: Geloven het gelul van 1 of andere knakker die tijdens zijn eerste paddo-experiment God claimde te zien.
Jehova's Getuigen: Lees Christendom alleen is het woord 'god' vervangen door 'jehova'.
Jodendom: Geloven dat Adonai de wereld in 6 dagen heeft gebouwd.
Satanisme: Omgekeerde van Christendom, maar dan beter (zeggen ze).
Zo kunnen we alles belachelijk maken, heel easy als je elke vorm van religier verwerpt. Maar laten we het nou eens concreet over de islam hebben.......
Hoe zit het met vrouwen onderdrukken door 35 tafelkleden over ze heen te gooien en ze de hele dag in het huis te houden? Hoe was het ook alweer? Sla uw ongehoorzame vrouw met een dunne stok? Of vrouwen stenigen, wat vind je daar dan van? En zweepslagen voor diefstal? Doodstraf voor homocoïtusuele mannen..
Als je het mij vraagt, is de Islam een geloof dat zich in duizenden jaren niet aan heeft gepast, maar nog steeds bij de mensen van 3000 jaar geleden hoort.
En hoeveel van die zaken vind je terug in de Westerse samenleving? Dat sommige moslims tonen behoorlijk onaangepast gedrag maar moet je dan maar de baby met het badwater weggooien en het doen voorkomen dat iedere moslim een barbaar is?

De uniforme moslim bestaat niet, zelfs bij het lopen rond een grote steen drukken ze elkaar nog dood. Hoor nu al bijna 10 jaar dat de islam Nederland en/of Europa overneemt maar buiten incidenten zie ik toch geen structurele veranderingen die er op duiden dat 'we' echt worden overgenomen. Maar goed volgens sommigen ben je dan een struisvogel.