MuscleMeat

Nieuws Advocaat Wilders roept Amerikaanse islamoloog op als getuige in proces

Structureel mensen onterecht ophangen, stenigen, martelen etc vind ik persoonlijk vele malen erger dan de incidenten die jij in vorige post opnoemt.

Als elke vorm van extremisme nou idd tot de wortel kan worden kapotgemaakt zal de wereld een stuk beter eruit zien.

Laatst bewerkt:
Structureel mensen onterecht ophangen, stenigen, martelen etc vind ik persoonlijk vele malen erger dan de incidenten die jij in vorige post opnoemt.

Als elke vorm van extremisme nou idd tot de wortel kan worden kapotgemaakt zal de wereld een stuk beter eruit zien.

Je vergeet dat Christelijke landen ook mensen ophangen en dat Israel een zeer actief assassinatiebeleid voert. Doodstraf is alleen in delen van Europa niet meer zo gangbaar als vroeger....RECENT vroeger....eind jaren 70 (1977) bijvoorbeeld wereden er nog mensen onthoofd in Frankrijk, Eind jaren 60 (68) nog mensen opgehangen in engeland, Ierland en Schotland...Eind jaren 50 nog mensen voor het vuurpeleton in Belgie. Vrij recent gegeven dat we de doodstraf niet meer zo leuk vinden en heeft verder weinig te maken met het Christendom.

NT Romeinen 13: 3-4 onderbouwt de doodstraf en dat wordt nog steeds actief gebruikt als vergoeilijking.

En wat terecht en onterecht is is natuurlijk onderwerp van discussie...

---------- Toegevoegd om 16:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:51 ----------

Het Kruis was geen Christelijk teken. Het kruis is een Christelijk teken geworden omdat Jezus gekruizigd is. Dus at egdeelte klopt en ben ik wel met hem eens...

Maar de implicatie dat lezen over iemands martelgang slecht is...mwah...

kostelijk! Ik wist niet dat er nog tot zo recent mensen onthoofd werden in frankrijk :roflol:

Hamida Djandoubi de delinquent die als laatst de uitvinding mocht uit proberen van ene meneer Guillotine
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

o_e_13_gilotina2.jpg

Terug
Naar boven