MuscleMeat

Nieuws Advocaat Wilders roept Amerikaanse islamoloog op als getuige in proces

De islam is gefundeerd op basis van haat en prehistorische waarden en normen. Heel het midden-oosten is doordesemt met de oorlog en geweld. Toevallig dat het juist allemaal moslims zijn dat daar regeren... Het bestraffen gebeurt daar nog steeds door steniging of executies. De schending van de mensenrechten is een gedurig besproken punt in die landen. De oorlogen dat daar woeden zijn allemaal gebaseerd vanwege religieuze overwegingen. Dit zie ik toch niet gebeuren hier in Europa of Amerika, waar het christendom de officiele godsdienst is.

Een groot deel van de moslims dat in het westen zijn toegekomen zorgen voor last. De redenen zijn hiervoor simpel en dat is ook gewoon de godsdienst. Moslims hebben gewoon geen degelijke normen of waarden en voeden hun kinderen op in een geweldadige situatie dmv geweld indien ze ongehoorzaam zijn en dit gaat door van generatie op generatie want zo krijgen ze de indruk dat geweld en agressie legitieme redenen zijn om hun wil op te leggen aan anderen. Geen wonder dat zoveel de criminaliteit ingaan. Ik zeg niet dat dit enkel te wijten valt aan hun godsdienst, maar er zeker sprake van een significant verband.

Verder zeg je nog dat het moeilijk is om af te keren van de kerk. Ik vraag me toch af vanwaar je deze informatie haalt want het christom heeft de voorbije decenia een proces van de-institionalisatie doorgaan, waardoor de druk sterk verminderd is van de kerk uit. Het christendom is zeker ook conservatief, maar de gevolgen hiervan zijn nihil in vergelijking met de islam.

Ik heb erg veel christelijke vrienden...ik hoor hoe moeilijk het voor sommigen van hen die dat willen is om zich los te maken en wat, als het ze lukt, de sociale gevolgen zijn. Daar komt mijn info vandaan.

Verder heb je waarschijnlijk het nieuws gemist, maar in de VS predikken ze nog lijfstraffen en in heel erg veel christelijke en joodse landen is het tuchtigen van kinderen nog steeds erg gebruikelijk, het is de overheid die dan vaak moet in grijpen.

Een groot deel van de Moslims is nog altijd een absolute minderheid van alles Moslims...en met die reden past het dus enige nuance toe te passen. Al was het maar omdat ongenuanceerdheid je doel niet bereikt.

Het Christendom is niet geevolueerd, net zo min als het Jodendom...jij constateerd het goed door ontkerkelijking is er een andere maatschappelijke verhouding ontstaan en DIE heeft de maatschappij geevolueerd en het gevaar van religie en de prehistorische ( jouw woorden) kant daarvan afgezwakt. De officiele doctrines zijn nog steeds gruwelijk en als de kerk nog steeds haar machtspositie had gehad dan kan ik je verzekeren dat het niet zo veel had gescheeld.

• Topic Starter Topic Starter
Toch even reageren...

"Het Christendom is niet geevolueerd..."

Er is niet zoiets als hét christendom voor zover ik weet. Je hebt een hoop mensen die gelovig zijn, de ene wat conservatiever, de andere wat progressiever. Evolutie vindt plaats in de hoofden van mensen, nieuwe generaties denken anders. De evolutie gaat wat langzamer bij gelovigen, maar ze is er wel degelijk ;)

Waar het mis gaat is als een stelletje herzenloze dwazen mensen in hokjes willen steken, er labels op willen plakken en ze gemakshalve maar even alle problemen in de schoenen willen schuiven en als enige oplossing zien dat de ander vertrekt ipv normaal na te denken.

Waar het mis gaat , is als in de naam van een religie vrouwen moeten rondlopen in wat het lijkt , grote zwarte onderbroeken

Waar het mis gaat , is als in de naam van een religie er bommetjes hier en daar worden neergelegd

Waar het mis gaat , is als je de islam beledigd het dan geoorloofd schijnt om maar een prijs op iemand zijn hoofd te zetten

Religie is so wie so een probleem, net als politiek.
tip lees is zelf koranlezen

een waarheid als een koe

Ik heb erg veel christelijke vrienden...ik hoor hoe moeilijk het voor sommigen van hen die dat willen is om zich los te maken en wat, als het ze lukt, de sociale gevolgen zijn. Daar komt mijn info vandaan.

Inderdaad. Ik ken d'r ook een paar... En wat dat betreft is er in Nederland meer gaande. Ongevaccineerde kinderen, vrouwen worden niet geacht te werken (maar te baren), lijfstraffen, gebedsgenezers en homohaat. Goed, gezien het feit dat dat allemaal nog niet zo gek lang geen gemeengoed meer is, kunnen we het wellicht 'cultuur' noemen. En twee confessionele partijen in de regering zal wellicht ook helpen. Maar dit aan één religie hangen is zwaar onzinnig. Die vriendjes van Wilders zijn niet vies van een cultuur van uitgehuwelijkte mannen en vrouwen. Hebben we ook nog in Nederland hoor. Geen moslims.

Toch even reageren...

"Het Christendom is niet geevolueerd..."

Er is niet zoiets als hét christendom voor zover ik weet. Je hebt een hoop mensen die gelovig zijn, de ene wat conservatiever, de andere wat progressiever. Evolutie vindt plaats in de hoofden van mensen, nieuwe generaties denken anders. De evolutie gaat wat langzamer bij gelovigen, maar ze is er wel degelijk ;)

Prima, ben ik helemaal met je eens...maar dat is ook wederkerig en geldt ook voor de Islam. Er is niet zomaar een Islam, een Jodendom/Zionisme...er zijn altijd gradaties en er is altijd sprake van generalisaties.

;)

Laatst bewerkt:
Prima, ben ik helemaal met je eens...maar dat is ook wederkerig en geldt ook voor de Islam. Er is niet zomaar een Islam, een Jodendom/Zionisme...er zijn altijd gradaties en er is altijd sprake van generalisaties.

;)
Probleem met de islam is dat wij ze nu over ons heen krijgen in een stadium dat we zelf al lang voorbij zijn. Wilders wil dat stadium niet meer beleven en wil daarom geen islam in Nederland.

Secularisatie gaat sneller dan Wilders denkt, het probleem ontstaat bij degenen die kost wat het kost fundamentalistisch willen blijven. Maar in feite speelt dat ook bij fundamentalistische christenen, zo overtuigd van hun gelijk dat alles moet wijken voor hun overtuigingen. Voordeel is dan wel dat christenen het gebruik van geweld bijna totaal hebben afgezworen.

Waar het mis gaat is als een stelletje herzenloze dwazen mensen in hokjes willen steken, er labels op willen plakken en ze gemakshalve maar even alle problemen in de schoenen willen schuiven en als enige oplossing zien dat de ander vertrekt ipv normaal na te denken.

Waar het mis gaat , is als in de naam van een religie vrouwen moeten rondlopen in wat het lijkt , grote zwarte onderbroeken

Waar het mis gaat , is als in de naam van een religie er bommetjes hier en daar worden neergelegd

Waar het mis gaat , is als je de islam beledigd het dan geoorloofd schijnt om maar een prijs op iemand zijn hoofd te zetten

Religie is so wie so een probleem, net als politiek.
tip lees is zelf koranlezen

een waarheid als een koe

Maar je snapt dat dit ook van toepassing is op Christendom en het Jodendom toch? Niets wat je hier beschrijft is uniek voor de Islam...behalve die zwarte onderbroeken....echter als je dat woord vervang in kniekousen en lange rokken tot over de enkels en halsbedekkende kleding dan beschrijf je toch echt Christendom en wat minder gevolueerde Joodse tradities.

Prijs op je hoofd zonder proces....Israel: http://news.bbc.co.uk/2/hi/1258187.stm

Vrouwen in de Bijbel (en ja...zelf POLYGAMIE....ooooeeee ;))

[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Genesis 3:16: Adam's role is to be Eve's master. The King James Version (KJV), New International Version (NIV), and Revised Standard Version (RSV) use the term "rule" to describe Adam's role over Eve: "...thy desire shall be to thy husband, and he shall rule over thee." The Living Bible uses the term "master". The Modern Language Bible uses "dominate". By implication, all of their descendents are would have the same power imbalance between spouses.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]A man could marry (literally "become the master of the woman") as often as he desired. In Genesis 4:19, Lamech became the first known polygamist when he took two wives. Subsequent men who took multiple wives included: Esau with 3 wives; Jacob: 2; Ashur: 2; Gideon: many; Elkanah: 2; David: many; Solomon: 700 wives of royal birth; Rehaboam: 3; Abijah: 14. Jehoram, Joash, Ahab, Jeholachin and Belshazzar also had multiple wives.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Genesis 16:2 : Sarah gave permission to her husband Abraham to engage in coïtusual intercourse with her maid, Hagar: "Sarai said unto Abram...I pray thee, go in unto my maid; it may be that I may obtain children by her." Presumably this was done without the consent of Hagar, who had such a low status in the society of the day that she was required to submit to multiple rapes at her owner's command.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Genesis 19:8: The men of Sodom gathered around Lot's house, and asked that he bring his two guests out so that the men can "know" them. This is frequently interpreted as a desire to gang rape the visitors, although other interpretations are possible. Lot offers his two virgin daughters to be raped instead: He is recorded as saying: "I have two daughters which have not known man; let me, I pray you, bring them out unto you, and do ye to them as is good in your eyes." Yet, even after this despicable act, Lot is still regarded as an honorable man, worth saving from the destruction of the city. Allowing one's daughters to be coïtusually assaulted by multiple rapists appears to be treated as a minor transgression, because of the low status of the young women. More details on Genesis 19.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Genesis 21:10: A man could simultaneously keep numerous concubines. These were coïtusual partners of an even lower status than a wife was. As implied in this verse she could be dismissed when no longer needed: Sarah is recorded as saying: "...Cast out this bondwoman and her son: for the son of this bondwoman shall not be heir with my son, even with Isaac." Abraham had two concubines; Gideon: at least 1; David: many; Nahor: 1; Jacob: 1; Eliphaz: 1; Gideon: 1; Caleb: 2; Manassah: 1; Saul: 1; David: at least 10; Rehoboam: 60; Solomon: 300; an unidentified Levite: 1; Belshazzar: more than 1.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]In Exodus 1:15-16, the Pharaoh ordered the midwives to kill all Jewish boys at birth, because of the threat that they might pose to the kingdom. "And he said, When ye do the office of a midwife to the Hebrew women, and see them upon the stools; if it be a son, then ye shall kill him: but if it be a daughter, then she shall live." The girls, being considered less important, were not seen as a threat; they were allowed to live.[/FONT]
topbul1d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Exodus 20 & 21: This is perhaps the most misogynistic pair of chapters in the Bible. A number of verses describe a woman as the property of her father. At marriage, her ownership was transferred to her new husband: [/FONT]
topbul2d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Exodus 20:17 lists the last of the Ten Commandments: "Thou shalt not covet thy neighbour's house, thou shalt not covet thy neighbour's wife, nor his manservant, nor his maidservant, nor his ox, nor his ass, nor any thing that is thy neighbour's." It is important to realize that a manservent and a maidservant were male and female slaves. They were not a hired butler and maid. The tenth commandment forbids coveting your neighbor's house, wife, male slave female slave, animals or anything else that the neighbor owns. The wife is clearly regarded as equivalent to a piece of property.
topbul2d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Exodus 21:2-4: "If thou buy an Hebrew servant, six years he shall serve: and in the seventh he shall go out free for nothing....If his master have given him a wife, and she have born him sons or daughters; the wife and her children shall be her master's, and he shall go out by himself." A slaveowner was permitted to give a woman to his male slave as a wife. There is no indication that women were consulted during this type of transaction. After serving six years, he would leave, but his wife and children would remain slaves of the slaveowner. Again, there is no indication that the woman was consulted on this arrangement,[/FONT]
topbul2d.gif
[FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Exodus 21:7: "And if a man sell his daughter to be a maidservant, she shall not go out as the menservants do." A father could sell his daughter as a slave. Even though a male slave is automatically given his freedom after 6 years, a female slave remained a slave forever.[/FONT][FONT=trebuchet ms,arial,helvetica]Exodus 22:16-17: The first seventeen verses of Exodus 22 deal with restitution in case of stealing, or damage to, a person's property. Verses 16 and 17 deal with the case of a man who seduces a virgin. This was viewed as a property offense against the woman's father. The woman was expected to marry the seducer. If her father refused to transfer ownership of his daughter to the seducer, the latter was required to required to pay money to her father. The money would be in compensation for the damage to the father's property - his daughter. It would be difficult for a non-virgin to marry.[/FONT]

[/FONT]

En zo kunnen we nog wel eventjes doorgaan...maar ik laat het hier even bij voor wat vrouwen en Christendom aangaat.

Christelijk terrorisme...heeft zelfs zijn eigen wiki ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_terrorism

Ik heb de Koran gelezen, ik heb de Thora en Thalmud gelezen, ik heb de Bijbel gelezen...in meerdere versies inclusief de King James en de Giddeon.

Ik ben redelijk op de hoogte wat waar staat en ik weet precies dat GEEN van deze drie geloven inhoudelijk heel erg verschillen.

Laatst bewerkt:
Ok...hier zijn twee bekende uitspraken van Jezus uit het nieuwe testament,

" I say to you that to everyone who has, more shall be given, but from the one who does not have, even what he does have shall be taken away. As for my enemies who do not want me to reign over them, bring them here and kill them in my presence"
(Luke 19:26-27).

"Do not think that I have come to bring peace upon the earth. I have come to bring not peace but the sword.
For I have come to set a man 'against his father, a daughter against her mother, and a daughter-in-law against her mother-in-law;
and one's enemies will be those of his household."
(Matthew 10: 34-36)

Hier nog een linkje voor meer vredelievende passages in de Bijbel ;)
http://skepticsannotatedbible.com/cruelty/nt.html

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:51 ----------

Probleem met de islam is dat wij ze nu over ons heen krijgen in een stadium dat we zelf al lang voorbij zijn. Wilders wil dat stadium niet meer beleven en wil daarom geen islam in Nederland.

Het probleem is juist dat Wilders contraproductief is....en dus exact teweeg brengt wat hij zegt te willen tegengaan.

Daarbij scheert hij de absolute meerderheid van welwillende Moslims wel over een kam en dwingtt hen dus ook defensief te worden en polariseert hen dus ook

Laatst bewerkt:
Hij richt zijn peilen op de ideologie he, dat hij de moslims zelf haat is iets wat anderen beweren, hij heeft dat zelf nooit beweerd.

Zijn streefdoel is onrealistisch omdat onze Westerse vrijheid nu eenmaal toelaat dat elke ideologie (hoe achterlijk ook) gewoon toegestaan wordt. Maar hij moet gewoon het recht hebben om die ideologie niet te willen stimuleren, te bekritiseren en ja zelfs te beledigen.

Het is ook wel algemeen bekend dat Christenen wat geboden betreft etc alleen maar uitgaan van het nieuwe testament.

Die twee citaten uit het nieuwe testament heb ik even opgezocht... Het eerste citaat komt uit een parabel (een fabel met een morele les). Het tweede citaat is ook symbolisch, hij bedoelt dat mensen altijd zullen blijven zondigen.

Het is ook wel algemeen bekend dat Christenen wat geboden betreft etc alleen maar uitgaan van het nieuwe testament.

Die twee citaten uit het nieuwe testament heb ik even opgezocht... Het eerste citaat komt uit een parabel (een fabel met een morele les). Het tweede citaat is ook symbolisch, hij bedoelt dat mensen altijd zullen blijven zondigen.

Juist! ...MAAAR ze worden bijvoorbeeld wel nog steeds gebruikt door Christenen om geweld te vergoeilijken. Vergeet niet dat het uit context halen van quotes een behoorlijk verkeerd beeld schept.

Om een klein voorbeeld te geven. Zowel Israel, David Koresh, Bush en de pro-life movement alswel de Serven hebben deze quotes gebruikt om legitimatie voor hun geweldadigheden. En dan nog maar te zwijgen over alle Christelijke groepjes die als traditie hebben om de Bijbel zo letterlijk mogelijk willen opvatten.

Dus wat wij zien als parabellen en levenslessen zien zij wel heel degelijk als een directe opdracht.

En daar knelt gelijk de schoen...je kan hele kasten openrukken met citaten uit geloofsboeken over hoe geweldadig een religie wel niet is...en dan maakt het geen klap uit of het om Joden, Christenen, Moslims of Hindoes gaat of voor mij part zevende dags adventisten....geloof=geweld. En als je het fundamentalistisch wilt gebruiken dan doet NIEMAND voor elkaar onder.

Als Christenen allen het NT aanhangen dan moeten ze zich eens afvragen waarom het OT nog steeds in de officiele Bijbel zit en waarom er in preken en geloofsgroepen nog steeds refgelmatig naar wordt verwezen, en waarom hele grote groepen Christenen nog steeds het OT als leidraad gebruiken voor hun levensvies....

Staat het in het geloofsboek dan is het een wezenlijk en nog steeds gangbaar deel van de religie.

---------- Toegevoegd om 15:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Hij richt zijn peilen op de ideologie he, dat hij de moslims zelf haat is iets wat anderen beweren, hij heeft dat zelf nooit beweerd.

Zijn streefdoel is onrealistisch omdat onze Westerse vrijheid nu eenmaal toelaat dat elke ideologie (hoe achterlijk ook) gewoon toegestaan wordt. Maar hij moet gewoon het recht hebben om die ideologie niet te willen stimuleren, te bekritiseren en ja zelfs te beledigen.

Tot op zekere hoogte moet hij dat recht hebben, maar er moet weldegelijk getoetst worden al"s particulieren dat vragen of hij het recht dat hij heeft niet overschreden heeft. Dat heeft niets met politieke showprocessen te maken, maar met het feit dat wij een rechtsstaat zijn en dat iedereen hier rechten heeft.

Als hij daar tegen ageert dan is dat omdat hij diep in de kern gewoon een anti-democratische proto dictator in spee is die niets op heeft met de rechtsstaat.

Daarbij ben ik er niet zo zeker van dat hij zijn pijlen richt op de ideologie...hij gebruikt regelmatig verwijzingen naar alle Moslism en aanhangers van de Islam en niet alleen naar de Islam.

Ik denk toch dat het er bij de Koran wel wat minder dik bovenop ligt dat bepaalde citaten symbolisch zijn... Percentage fundamentalisten ligt bij de Islam ook vele malen hoger dan bij Christenen.

Ik denk toch dat het er bij de Koran wel wat minder dik bovenop ligt dat bepaalde citaten symbolisch zijn... Percentage fundamentalisten ligt bij de Islam ook vele malen hoger dan bij Christenen.

Graag cijfers...want ik denk dat je daar heel erg naast zit.

Heb daar geen cijfers van. Maar mn mening wordt wel aardig gefundeerd door bijvoorbeeld alle aanslagen en bedreigingen van Islamieten, en bijvoorbeeld de beelden uit Moslimlanden nadat die Mohammedcartoons waren gemaakt.

Er zullen ongetwijfeld Christenfundamentalisten zijn. Alleen hoor ik er NOOIT wat over? Kan aan mij liggen, maar ben benieuwd wat voor vreselijke dingen die doen uit naam van hun geloof..

Er zullen ongetwijfeld Christenfundamentalisten zijn. Alleen hoor ik er NOOIT wat over? Kan aan mij liggen, maar ben benieuwd wat voor vreselijke dingen die doen uit naam van hun geloof..

Hun wil opleggen aan niet gelovigen of andersoortig gelovigen. Daar komt dan geen geweld bij kijken maar het blijft wel verdomd irritant.

Hun wil opleggen aan niet gelovigen of andersoortig gelovigen. Daar komt dan geen geweld bij kijken maar het blijft wel verdomd irritant.
Ik doelde eigenlijk wel op geweld inderdaad... Alhoewel ik dat 'de wil opleggen' ook nooit echt ervaren heb...

Bij een Christen stel ik me iemand voor die het tegenovergesteld van geweld naleeft. Zoals die dominee waar die KKK'er het over heeft in dit filmpje (http://www.dumpert.nl/mediabase/611471/c6ab806a/lachen_met_een_ex_kkk_er.html)

Ben benieuwd wat er gebeurd als ik een mohammed pop ga verbranden bij een rabbi in de tuin

Heb daar geen cijfers van. Maar mn mening wordt wel aardig gefundeerd door bijvoorbeeld alle aanslagen en bedreigingen van Islamieten, en bijvoorbeeld de beelden uit Moslimlanden nadat die Mohammedcartoons waren gemaakt.

Da jij er nooit wat over hoort ligt gedeeltelijk aan jou en gedeeltelijk omdat we zo gewend zijn dat dat geweld plaatsviond dat het geen neiuwswaarde meer heeft. En trouwens we hebben geen demagoog die continue elk incident met Christenen aanhaalt.

Abortusklinieken opblazen en artsen vermoorden, Moslims uitmoorden in Bosnie, Moslims vermoorden in Indonesie, Bussen, auto's huizen, winkels etc opblazen omdat de ander niet het juiste Christelijke geloof aanhangt, Collectief aanzetten tot zelfmoorden, Overheidsgebouwen en kinderdagverblijven opblazen (VS), elkaar en moslims aanvallen in Nigeria, bombarderen van consulaten (Rus) ...verkrachtingen, plunderingen massamoord, ontvoeringen etc (LRA)...Ku Klux Klan...

O...en dan heb je natuurlijk nog de WBC....:roflol: :

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar lees snel even die wiki door en dan ben je weer een klein beetje meer op de hoogte.

---------- Toegevoegd om 16:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ik doelde eigenlijk wel op geweld inderdaad... Alhoewel ik dat 'de wil opleggen' ook nooit echt ervaren heb...

Bij een Christen stel ik me iemand voor die het tegenovergesteld van geweld naleeft. Zoals die dominee waar die KKK'er het over heeft in dit filmpje (http://www.dumpert.nl/mediabase/611471/c6ab806a/lachen_met_een_ex_kkk_er.html)

Ben benieuwd wat er gebeurd als ik een mohammed pop ga verbranden bij een rabbi in de tuin

Dat is dus een verkeerde definitie...
Want een Christen is een volger van Jezus, de Bijbel en de kerk. Het is een hele brede en diverse groep aan gelovigen.

Eigenlijk is het wel meten met twee maten. Enerzijds zeggen dat Islam wel zo is en de definitie van Christenen aanpassen aan jouw mening over Christenen.

BTW...KKK-ers zijn ALLEMAAL Christenen! ;) Het is een CHRISTELIJKE organisatie die de Bijbel en de waarden van God volgt. Geloof je niet in God en de Bijbel dan kom je er bij de KKK niet in.

Welke wiki???

En ja ik ken die verhalen natuurlijk wel, heb er alleen nog nooit een nieuwsbericht van gezien.

Ik zeg trouwens ook niet dat alle moslims zo zijn, maar die religie is geen enkel opzicht vergelijkbaar met het Christendom. En het is echt een heel groot deel van de moslims (wereldwijd) die de Koran tot in de puntjes volgen.

Check dit nieuwsbericht (van vanochtend) bijvoorbeeld: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/01/zweepslagen_voor_verkrachte_16.html
Nota bene door een rechtbank veroordeeld...

En wat betreft die KKK. Het ging me meer om de houding van die dominee uit dat filmpje, niet of KKK'ers zelf al dan niet christelijk zijn.

Welke wiki???

En ja ik ken die verhalen natuurlijk wel, heb er alleen nog nooit een nieuwsbericht van gezien.

Ik zeg trouwens ook niet dat alle moslims zo zijn, maar die religie is geen enkel opzicht vergelijkbaar met het Christendom. En het is echt een heel groot deel van de moslims (wereldwijd) die de Koran tot in de puntjes volgen.

Check dit nieuwsbericht (van vanochtend) bijvoorbeeld: http://www.spitsnieuws.nl/archives/buitenland/2010/01/zweepslagen_voor_verkrachte_16.html
Nota bene door een rechtbank veroordeeld...

En wat betreft die KKK. Het ging me meer om de houding van die dominee uit dat filmpje, niet of KKK'ers zelf al dan niet christelijk zijn.

Ik poste een wiki een paar post eerder...volg die link.

Ja...Islam doet gruwelijke dingen. Net als Christenen...ik verwijs natuurlijk bijvoorbeeld naar de zaak waarbij op grote schaal kinderen zijn misbruikt en verkracht. Of in Ierland waar een verkracht meisje gevangenis straf dreigde te krijgen omdat ze abortus had laten plegen.

Geloof is altijd gruwelijk in zijn extremen. Uit naam van God martelen, moorden, onderdrukken geeft je een vrijmacht...het hiernamaals is nl niet te bewijzen en dus zeg je eigtenlijk: ik sta boven wetten!

Daarom moet religie in elke vorm met wortel en tak worden bestreden. Prima als je in God gelooft...maar dat is een subjectieve zaka tussen elk mens

Terug
Naar boven