XXL Nutrition

Afbeelding op indiaase Dianabol

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Afbeelding op thaise Dianabol

Ik heb geen afbeeldingen dus daarom post ik dit op de "Steroiden" forum.
Iedereen kent die 5 hoekige roze tabletten Dianabol. Op een zijde is een verticale streep om de pil in tweeen te delen. Op de andere zijde staat een afbeelding. Ik weet alleen niet wat het voorstelt. Ik heb het constant onder een lamp bekeken maar ik kon er niets van maken. Eerst dacht ik dat het een cijfer was. Toen kon ik met enige inbeelding een bodybuilder zien die een roeibeweging maakte. Weet iemand dat?
Ik kan geen website vinden van dat farmaceutische bedrijf.

Iron Pump zei:
Ik heb geen afbeeldingen dus daarom post ik dit op de "Steroiden" forum.
Iedereen kent die 5 hoekige roze tabletten Dianabol. Op een zijde is een verticale streep om de pil in tweeen te delen. Op de andere zijde staat een afbeelding. Ik weet alleen niet wat het voorstelt. Ik heb het constant onder een lamp bekeken maar ik kon er niets van maken. Eerst dacht ik dat het een cijfer was. Toen kon ik met enige inbeelding een bodybuilder zien die een roeibeweging maakte. Weet iemand dat?
Ik kan geen website vinden van dat farmaceutische bedrijf.

Dit zij thaibol tabletten van British dragon het logo van de fabrikant staat in de tabletten gestanst en het stelt een draakje voor. Je kunt er voldoende afbeeldingen van vinden op www.bodypage.nl

heeft er mss ook iemand ervaring met deze thaibol, ik ken iemand en die beweerd dat het beter is als de dianabol van bv naposim

is net zelfde als naposim werkende stof is methyl... dus werking zou net zelfde moete zijn. greetz

goed spul!!!!!!

als je de ECHTE kunt kopen heb je zeker goed grij!!
ben erzelf een voorstander van!!

succes

Terug
Naar boven