AndroidHealthClinic

afgevallen en nu

laterz23

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
92kg
Vetpercentage
12%
hallo,

ik zou me eerst eve voorstellen.

Ik ben ricardo en ben 18 jaar.
Sinds vorig jaar zomer ben ik begonnen met afvallen. ik woog 100 en nu weeg ik nog 75.
alleen mijn probleem is ik heb nog steeds een buik.
ik doe thuis wel buikspier oefeningen en opdrukken ect maar ja dat werk niet echt.

ik wil wel weer op sporten gaan (fitniss)

hoe kan ik dit het beste weg trainen.
kan ik beste nog meer afvallen? of nu beginnen met spieren kweken.
ik hoef niet perse een sixpack of zo als mijn buik maar weg is en er wat gespierder uit zie.

hier 3 foto's 1 foto waar ik totaal ontspannen ben dus alles laat hangen zegmaar.
en 1 waar ik mijn buikspieren aanspan

ik hoop dat de foto's meer duidelijkheid geven

20130829_095531_Lijsterberg.jpg

20130829_095721_Lijsterberg.jpg

20130829_095620_Lijsterberg.jpg

Laatst bewerkt:
Het valt wel mee toch?

Ik denk dat hij graag een wasbordje wilt hebben, je buikvet gaar eigenlijk altijd het laatst en is het moeilijkst weg te krijgen

Gewoon krachttraining doen met een proper eetschema en zo droog mogelijk spieren proberen opbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Ja het is al een stuk minder dan vroeger en ben ik echt al blij mee, maar als ik nu een strak shirtje of zo draag zie je toch dat buikvet en ja daar blijf ik me voor schamen.

Dus het beste is kracht training te doen, en dan moet het van zelf wel weg trekken. Dat het strakker gaat staan, en ik dan in plaats van dik breed ben :)

Heb eigelijk voor de rest weinig vet , alleen nu de buikje nog!

Overgens ik eet te weinig hoor ik

Ochtend
2 broodjes meestal met kipfilet
En glas water

Middag 2 broodjes. Kipfilet of plakje kaas
Met glas sinasappelsap of water ,melk

Avond

Gewoon groentes, en 1 aardappel en stukje vlees

Ik zit met dit echt prop vol. En lijkt me eigenlijk wel genoeg.

Groetjes en alvast bedankt voor de gegeven reacties!

Is niet genoeg, en in feite om nog af te vallen zou je nog lager in kcal moeten eten of meer beweging. Je hebt je voeding te snel te laag gemaakt.

Dus moet ik wat meer gaan ete? Word ik dan niet gelijk dikker ? Of moet ik pas meer eten zodra ik ga trainen.

Wat mij wel op valt is dat als ik 1 dag verkeerd eet ik al snel 1tot 2 kilo zwaarder ben de volgende dag. Je zou denke dat gaat wel weer weg. Maar als ik me na een paar dage nog eens weeg , weeg ik nog 1/2 kilo zwaarder. Durf nu daarom ook bijna geen vette zooi meer te eten omdat ik zo snel aankom als ik een keer vet eet.

Is geen vet maar vocht. En ja, zo snel mogelijk gaan trainen en voedingschema maken.

Bijpassend voedingsschema en knallen man!

heeft iemand toevallig een voorbeeld van een goede eet schema?

Terug
Naar boven