1. Ontzet Notitie

Mijn resultaten + advies nodig

Topic in 'Tieners en Beginners' gestart door Woezoe, 14 apr 2019.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. Woezoe

Woezoe Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    67kg
    Ja ik dacht dat ik na een jaar wel genoeg massa had gebouwd, maar ik twijfelde nog wel vandaar dit topic. Dus eigenlijk als ik het goed begrijp is het niet meer haalbaar om deze zomer mijn doelstellingen te behalen al is het maar met minder massa, ook niet met een lichte calorie overschot?

2. Woezoe

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    67kg
    Ik heb het afgelopen jaar heel veel geleerd over voeding! En ja ik houd alles bij via MyFitnesspal. Er stond nog wel wag nuttige informatie die ik niet wist in dat topic, bedankt!

marina1975 vindt dit leuk.
  3. Woezoe

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    67kg
    Klopt, tijdens het bouwen heb ik me ook nooit echt veel gefocust op mijn buikspieren, je traint tevens je core al met een hoop compound oefeningen. Laatste tijd ben ik wel wat meer buikspieren aan het trainen. Maar ik heb het idee dat compound oefeningen meer effect hebben.

4. Big Chungus

Big Chungus Dutch Bodybuilder Elite Member

Leuk Bevonden:
    575
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    13%
    zoals ik al zei, het fysiek wat jij voor ogen hebt (denk ik) zal je minimaal 2 jaar voor gaan trainen

5. Woezoe

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    67kg
    Mijn droom fysiek wat ik voor ogen heb, heb ik inderdaad 2-3 jaar voor nodig. Maar ik heb het over mijn fysiek voor de zomer. Gewoon wat vet eraf, zodat mijn buikspieren iets meer zichtbaar worden. That's all. Ik ben wel realistisch en weet dat ik niet een schredded gozer kan worden, omdat ik die massa nog niet heb. Maar een wat minder buik- en heupvet lijkt me wel te behalen. Dat is namelijk het doel wat ik momenten voor ogen heb. Ik zie mezelf nog totaal niet breed of gespierd in de zomer. Ik snap dat iedereen dit fout vindt, maar voor mij zou het super chill zijn om vanaf het begin te beginnen. En hiermee bedoel ik: (wat) Kennis van voeding, training, ervaring en lichamelijk weinig vet. Helaas heb ik dat laatste nog niet. Het klinkt HEEL gek, maar ik wil gewoon dun zijn in de zomer. En ik begrijp dat het daarna alleen maar beter kan worden door te bouwen. Vandaar dat ik dat daarna doe.

6. Big Chungus

Leuk Bevonden:
    575
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    13%
    Als ik zo naar je foto's kijk denk ik ook niet dat het gaat helpen als je nu gaat zakken in VP om je abs zichtbaar te krijgen, je hebt ze nou eenmaal niet zo goed ontwikkeld. Zelf zou ik gewoon maling hebben aan 'dun' zijn deze zomer en lekker massa gaan kweken :p

7. Woezoe

Leuk Bevonden:
    3
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m79
    Massa:
    67kg
    Hmm, je hebt ook gewoon gelijk hoor maar ik ben nou al 5 weken bezig met lekker resultaat en het is moeilijk om nou de juist beslissing te nemen. Maar ik denk dat ik zometeen even een lekker weight gainer shakeje ga maken Havermout, pindakaas, melk en 2 stukjes banaan. Ik weet ook echt niet wat ik wil... Maar als ik het goed begrijp heb ik een grotere kans dat ik er beter uitzie in de zomer als ik nu gewoon bouw, dan dat ik door blijf cutten?

8. marina1975

marina1975 Never give up! Elite Member

Leuk Bevonden:
    9.079
    Geslacht:
    Vrouw
    Lengte:
    1m68
    Ja. Als je nu gaat cutten wordt je skinny en die abs zullen evengoed niet zichtbaar zijn omdat ze er nog niet zijn. In ieder geval zijn ze nog niet zodanig aanwezig dat ze zichtbaar zijn als je nu afvgaat vallen. Dus lekker bouwen nu en volgend jaar die abs maar eens tevoorschijn halen met een cut.
    Maar oo dan lukt t alleen als je nu goedvgaat bouwen. Dus een goed schema voor trainen en voeding en voldoende rust.
    Dat laatste vergeten velen nogal eens.... ;)

Woezoe vindt dit leuk.
  9. Big Chungus

Leuk Bevonden:
    575
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m81
    Massa:
    88kg
    Vetpercentage:
    13%
    Gewoon boven onderhoud blijven eten en goed trainen, je bent ook 15 jaar dus je lichaam heeft nu ook voeding nodig. En er beter uitzien? tja abs hebben is wel leuk maar brede schouders, een borst en grote rug is veel mooier :rolleyes:

Woezoe en marina1975 vinden dit leuk.
  10. Starx6673

Starx6673 Huge Freak

Leuk Bevonden:
    6.533
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    93kg
    Precies, met abs op dit gewicht blijft er met kleding aan vrijwel niets over. En zomer of niet, het grootste deel van de tijd loop je toch niet in je blote bast rond te paraderen.

Woezoe en marina1975 vinden dit leuk.
  11. RAMONSTER

RAMONSTER Cool Novice

Leuk Bevonden:
    54
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    133kg
    Vetpercentage:
    12%

- Je bent 15 jaar en nog lang niet volgroeid. Pas rond je 20.

- Schei uit met die zieke opsesie van een six-pack...vooral al zo'n jonge leeftijd

- Door dat geouwehoer met proberen te "cutten", terwijl je hormonaal en geestelijk nog in ontwikkeling bent, dat is vragen om depressie of andere ellende.

- Eet gewoon normaal en gezond, ga lekker trainen en aan de gewichten hangen en zorg eerst dat je een fundament hebt om straks op te kunnen bouwen...rond je 18...

- Die laatste foto is niet ripperd, maar anorexia ...kap ermee en geniet...wees een kind

- Daarnaast rijstewafels zijn net zo slecht als een mars...het is zelfs zo slecht dat het voedingscentrum de ouders dringend adviseerde baby's en jonge kinderen helemaal geen rijstewafels te doen.

Ik wil je niet demotiveren, maar inspireren...zoals je nu bezig bent, sloop je jezelf voor de rest van je leven.

Vragen zijn altijd welkom.

Succes kerel. :lifter: :thumb:

Apw vindt dit leuk.
  12. Apw

Apw Cool Novice

Leuk Bevonden:
    137
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    81kg
    Waarom zijn rijstewafels net zo slecht als een mars?

13. SvP0501

SvP0501 Advanced Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    513
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    80kg
    Vetpercentage:
    14%
    @RAMONSTER heeft iets gelezen over een klok en klepel , klepel is hij echter kwijt ..

TE veel rijstewafels zijn slecht K I N D E R E N , dit ivm een hogere concentratie arscenicum , bij langdurig hogere concentratie arscenicum zou dit schadelijk kunnen zijn voor kids ..
    Maar 98 procent hier is geen kind meer , althans op papier en in officiele documenten , het gedrag daarintegen laat anders zien

chrash vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie