MuscleMeat

Afkeer aan mensen....

Ik heb niet zo snel een afkeer aan mensen. Waar ik alleen niet zo goed tegen kan dat zijn halfbloedjes die zich alleen zwart voelen en die beginnen over slavernij......?

Oh ja ik heb het ook niet zo op mensen die uit de hoogte doen omdat pappie geld heeft , dit terwijl ze zelf niet veel verder gekomen zijn dan de basisschool....

Dikke mensen, bah bah! Het erge vind ik, dat ze ALTYD in de weg lopen! Of je nu in de supermarkt bent, of gewoon in de stad. Ze hebben een soort van aura overzich heen met: "wtf-move-skinny-b*ch"!

En superdudes die je 45 min aanlopen te kijken van: "Ik-ben-gevaarlijk!" daar erger ik me ook zo aan!

Ik vind het juist cool dat er zo veel verschillende mensen rond lopen, zou wat zijn als iedereen er hetzelfde uit zou zien. Kijk ik zie natuurlijk ook zat gasten waarvan ik denk: wtf hoe loop jij er bij. Maar zo lang ze niet te veel attitude hebben en beetje rustig doen is het allemaal prima. Daarom zijn idd opgeschoren mocro's lastig, want die kunnen nooit rustig doen, om de 1 of andere reden hoor je hen altijd al aankomen vanaf 200m.

• Topic Starter Topic Starter
nou idd zeg, heb dat ook, maar niet 75%, das net teveel ;)

ja misschein ook wel 50% hoor, wilde alleen aangeven dat het er veel zijn :P

en heeft niks met zwart of niet zwart te maken, maar van die schreeuwende tokkies, tot hardcore figuren die denken macho te zijn. en die 10jarige gangsta mocros uiteraard :P

Ik herken het gevoel. Zie ook veel mensen op straat lopen waar ik me vragen bij stel. Wat sommigen tegenwoordig doen om op te kunnen vallen... :rolleyes:

Ik vind het juist cool dat er zo veel verschillende mensen rond lopen, zou wat zijn als iedereen er hetzelfde uit zou zien. Kijk ik zie natuurlijk ook zat gasten waarvan ik denk: wtf hoe loop jij er bij. Maar zo lang ze niet te veel attitude hebben en beetje rustig doen is het allemaal prima. Daarom zijn idd opgeschoren mocro's lastig, want die kunnen nooit rustig doen, om de 1 of andere reden hoor je hen altijd al aankomen vanaf 200m.

+1! zo bedoelde ik het nou ook ongeveer :P!

• Topic Starter Topic Starter
Het boeit me (op uitzonderingen na) niet hoe iemand eruit zien, maar meer het gedrag dat (vaak) kenmerkend is voor bepaalde groepen, tokkies zijn zo aso en schreeuwerig als het maar zijn kan, en die bontkraag figuren kijken je altijd zo "nep-boos" aan.

gewoon negeren mac

Guardian, wat voor opleiding doe je of heb je gedaan?

447ij6h.jpg

Je groeit er vast ooit over heen, en zo niet dan behoor jij tot de groep waar ik een grote afkeer tegen heb.

Mwa in son valt het wel mee, ergste wat er hier rondloopt zijn de hardcore gassies.

dat zijn dan ook niet de mensen waar nederland last van heeft.

heb wel een hekel aan mocro's die zwermen door de stad in groepen als een stel irritante k*tmuggen. of van die heavy metal langharige rockers met wijde broeken, of ghotics bahbah.

Het enigste waar ik een schijthekel aan heb zijn school meisjes van een jaar of 16/17/18 die lopen te krijsen als een stel kleuters, voor de rest heb ik weinig last van mensen op straat.

Ach egt ergeren niet, maar ik lig wel in een deuk af en toe om bepaalde mensen, sommige mensen bij mij in de sportschool zijn echt een begrip geworden, er lopen daar figuren rond :roflol:

Zo heeft iedereen ook een bijnaam bij ons :P

En voorderest die Mocro's irriteer ik me wel aan, en ik denk wel is bij sommige mensen van zal jij niet is dit en dat veranderen aan jezelf, bijv vrouwen van 120 kilo met een vies joggingsuit aan en dan kinderen erij, maar ik laat die mensen gewoon in hun waarde voorderest, niemand is perfect.

Het enigste waar ik een schijthekel aan heb zijn school meisjes van een jaar of 16/17/18 die lopen te krijsen als een stel kleuters, voor de rest heb ik weinig last van mensen op straat.

+1 hahaha echt van die gillende pubers die er net achter beginnen te komen dat ze lekker zijn en denken dat ze de wereld in hun broekzak hebben, en een peukie in hun hand, ken 't, is ook irritant ja.

maakt niet uit hoe ze er uit zien of afkomst.blije,scheeuwende,wannab,bigmouth,egotripper,hang jongeren.ik mag ze niet.zelf ben ik van chinese afkomst en ik mag ook veel chinese lui niet.

Terug
Naar boven