XXL Nutrition

Afkeer aan mensen....

wat maakt het nou uit hoe ze er uit zien.
hun hebben gewoon een andere style dan jou,
wat je zelf blijkbaar niet kan begrijpen want natuurlijk kleden sommige mensen zich wel heel overdreven zoals gothics.
maja dat is hun style, en hun voele zich prettig in die kledingsstyle. dus laat ze lekker hun gang gaan.
als ze maar niet lastig doen is alles best toch?

Ik irriteer me ook best vaak aan de mensen die ik op straat (of op andere locaties) tegen kom. Vooral die lui die duidelijk nep zijn. Bijvoorbeeld van die gasten die doen alsof ze enorm dronken zijn, maar zodra hun maatjes even niet kijken gewoon nuchter uit hun ogen kijken. Of van die meiden die er alles voor over hebben om maar binnen het groepje barbiepoppen te passen en met bepaalde gasten gaan alleen maar voor hun reputatie. Ik scheit dus echt op van die fake lui.

Als je je daarmee bezig moet houden dan is het wel triest gesteld met je.

Haha lekkere bump weer, maar jij wilt dus zeggen dat als je je ergert aan iemand dat je meteen op die persoon af stapt en hem verrot scheld en zegt dat ie andere kleren moet dragen :rolleyes:

Als iemand erover begint dan hoort diegene het ook gewoon van mij, maar ik ga niet wijzen naar mensen van jou mag ik niet, jou mag ik niet, jou mag ik niet... etc ;)

idd, beetje een mafk*t deze gozer

ik geef geregeld marrokaantjes sarcastische complimenten m.b.t. hun handtasjes wanneer ik (in niet nuchtere staat) uitga...

its fun... maar als je in de stad loopt is het overbodig, kan je leukere dingen doen. (+ er is geen beginnen aan in rotterdam!!)

die jongens in de gym die denken ze struis zijn,en met appelsienen onder hun armen lopen,eigenlijk vind ik ze eerder zielig :p

die jongens in de gym die denken ze struis zijn,en met appelsienen onder hun armen lopen,eigenlijk vind ik ze eerder zielig :p

Ik loop met citroentjes onder m'n armen, deze absorberen mijn zweet, waardoor ik niet zo ga stinken en op deze manier kan ik lekker trainen. Ben ik nu ook zielig? :(

Lol ff topic van 1 jaar heropenen.:)

Ik loop met citroentjes onder m'n armen, deze absorberen mijn zweet, waardoor ik niet zo ga stinken en op deze manier kan ik lekker trainen. Ben ik nu ook zielig? :(
appelsienentjes heb ik gezegd,jij mag dat wel enkele citroentjes tussen je armen,je kan ze gebruiken,de ene ruikt al wat erger dan de andere he:p

ik heb een afkeer aan mensen die alleen aan zichzelf denken . . .
ik ken er wel een paar en is echt irritant

wat maakt het nou uit hoe ze er uit zien.
hun hebben gewoon een andere style dan jou,
wat je zelf blijkbaar niet kan begrijpen want natuurlijk kleden sommige mensen zich wel heel overdreven zoals gothics.
maja dat is hun style, en hun voele zich prettig in die kledingsstyle. dus laat ze lekker hun gang gaan.
als ze maar niet lastig doen is alles best toch?

gothics zijn gewoon kansloos, en dan lopen huilen als ze worden uitgelachen.

het is trouwens sT, geen style..

Ik vind chinese/aziatische mensen in het algemeen stukken socialer dan westerlingen.

Lol zou ik tog echt eens een keer die rottige stad uit gaan ;)
In een stad zeg je hoi tegen een domme oetlul en je krijgt een kwaaie kop trug
Doe je dat in een dorp maak je goede vrieden

Als ik gewoon in de stad loop ofzo heb ik echt een afkeer aan 75% van de mensen die ik zie, van tokkies tot gangsta supadudes...

ik erger me er ook gewoon aan, als ik zo een debiel aangeklede wigger zie lopen...

wie heeft dit nog meer?

Ja ik heb het ook. Keihard zelfs. Ik ga nooit stappen ofzo want overal waar je komt zijn conformistische mensen. Mensen die denken dat ze heftig zijn omdat ze 20 bier opkunnen en ruzie lopen te zoeken omdat ze zichzelf zo fantastisch vinden. :kots:

Lol zou ik tog echt eens een keer die rottige stad uit gaan ;)
In een stad zeg je hoi tegen een domme oetlul en je krijgt een kwaaie kop trug
Doe je dat in een dorp maak je goede vrieden

:roflol: niet in het dorp waarin ik woon

ik kwam hier wonen en mensen staren alleen maar naar me, totdat je begint te praten, dan zie je ze dneken: verrek...die buitenlander is gewoon een kaaskop:D

ik trek mn bek open en zet mn ebilblik op als ik me erger ipv er een topic op dbb over te openen...

Ik heb ontzettend snel een hekel aan mensen een meestal zit ik dan ook juist.

Terug
Naar boven