Fitness Seller

Afvallen en spierkweken

Misha87

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
100kg
Goeie morgen mensen van het forum..
zal mij even voorstellen ben misha ben 22 jaar.

ik heb aanleg voor een hele dikke buik terwijl ik niet tot amper snoep!?
ik ben net een jaar het leger uit.
en ben ruim 20/30 kilo aangekomen.

het is net uit met me vriendin en ik ben het zat ik ga aan een nieuwe start beginnen zodat ik volgende zomer zelfverzekerder kan rondlopen in een t-shirt.
en voor de dames natuurlijk.

ik ga volgende week beginnen met fitnessen met mijn neefje die het nu al ruim 2 jaar doet.

Ik wil graag weten wat ik zou moeten doen cutten of bulken?

Volgens mijn moeder en vader heb ik aanleg voor een breed lichaam.
heb een groot bovenlijf en was in mijn tijd in het leger erg breed.
mijn vader trainde vroeger ook veel en was erg breed en ik heb precies de zelfde bouw (mijn vader is ondertussen overleden dus die kan mij ook niet helpen)
maar nu wil ik gewoon afvallen en wat meer spieren kweken en wat minder Bodyvet krijgen want ik zit nu op de 100% ofzo. heb zelf geen idee hoe zwaar ik weeg en hoe veel bodyvet ik heb ga dit morgen laten meten op de sportschool.

mijn voeding dagelijks.

smorgen 2/3 bruine broodjes met kaas/ham geen boter
smiddags 2 broodjes met kaas/ham
Savonds wat de pot schaft veel al gewoon vlees en aardappeltjes met groente..

snoep nooit tot niet maar sport ook niet. (nog niet)

hier wat fotos van mijn lichaam nu
ik hoop echt dat jullie mij wat tips kunnen geven, over mijn voeding.
want ik wil sirieus gaan beginnen met afvallen en spieren kweken.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

En dit is ongeveer mijn doel.. ik kan heel streng voor mezelf zijn als het om eten gaat dus flink ritme er in hebben en 3/4/5 x per week sporten word geen probleem

Alvast bedankt
Misha

• Like
Waarderingen: Ymir
anders gaan eten, meer gaan sporten en ik zou gaan cutten en daarna clean bulken, en lees de stickies

• Topic Starter Topic Starter
anders gaan eten, meer gaan sporten en ik zou gaan cutten en daarna clean bulken, en lees de stickies

ik weet het ik ga een voedings schema laten maken voor mezelf woon ook op mezelf had net me moeder aan de telefoon en zei gaat mij de eerste 5 maanden sponseren (betaald mijn eten wat ik nodig heb per dag als ik straks train)

Trouwens iemand een gokje op hoe veel bodyvet ik heb? euhm, ja heb veel :(

cutten? dan houdt je niks over op een ribbekast na dan. Je bent totaal spierloos dus ga eerst spieren kweken. Lees de stickies goed door. je voeding is echt een ramp.

Blijf die huid goed verzorgen met iets van creme of babyolie want je hebt nu al flinke striae.

je bedoelt die rooie strepen??
of bij de onderkant waar me huis is uitgerekt?

Die uitrek strepen die ontstaan zijn toen je waarschijnlijk in een hele korte tijd een dikke buik gekregen hebt. De rode overdwars strepen stellen niks voor. Die andere zijn blijvend maar trekken wel wat bij als je het goed verzorgt.

oke dus baby olie op smeren is vaseline ook goed? heb daar nog een hele pot van staan

bio oil dat ken ik wel stond ik mee in de hand bij kruidvat jaren geleden voor me eerte tattoo :)
zal dat ook meteen even gaan halen van de week.

wat is het beste om aan te passen aan mijn eet schema?
want wil graag morgen gaan beginnen want morgen is de 1ste dag dat ik ga fitnessen met mijn neefje. we gaan 3/4 dagen per week fitnessen, enig idee wat de cut kan helpen versnellen na eten dan? veel cardio zeker?

Laatst bewerkt:
bio oil dat ken ik wel stond ik mee in de hand met krijdvat jare geleden voor me eerte tattoo :)
zal dat ook meteen even gaan halen van de week.

wat is het beste om aan te passen aan mijn eet schema?
want wil graag morgen gaan beginnen want morgen is de 1ste dag dat ik ga fitnessen met mijn neefje. we gaan 3/4 dagen per week fitnessen, enig idee wat de cut kan helpen versnellen na eten dan? veel cardio zeker?

lees de stickies, meer eiwitrijke bronnen en zo min mogelijk koolhydraten eten, je eet ook niet echt veel, je moet anders gaan eten

lees de stickies, meer eiwitrijke bronnen en zo min mogelijk koolhydraten eten, je eet ook niet echt veel, je moet anders gaan eten

hmm dat zal ik morgen dan wel horen hoe of wat!
heb daar zelf totaal geen idee van eiwitte en koolhydraten enzo.

hmm dat zal ik morgen dan wel horen hoe of wat!
heb daar zelf totaal geen idee van eiwitte en koolhydraten enzo.

Horen? Vriend deze site is praktisch een enorme database, als je een beetje leest weet je al gauw meer dan de rest van de wereld mbt bodybuilding en voeding.

Zoek de voedings en trainingssectie op en lees de topic's bovenaan, alle basisinformatie staat daarin.

was al aan het lezen :p

Ik zou nu niet gaan cutten met dit lichaam hou je niks meer over. Maar ook zeker jezelf niet helemaal vol vreten wat de meeste hier doen. Ik zou ongeveer op de +/- 2500 kcal gaan zitten en dan gewoon lekker fanatiek gaan trainen. En als ik zo kijk zou het inderdaad rond de 25% lichen

Update :

Ik ga zo naar de sportschool, met mijn neefje.
ga ik een trainings schema laten maken met mijn instructor en een eet schema.
zal ook meteen wat meer informatie posten over mijn gewicht en vetmassa etc..
ik zal hier denk elke 4 weken wel een update plaatsen hoe het gaat met de vordering van het trainen en mijn lichaam.

bio-oil staat op mijn boodschappen lijst.

nog bedankt!

Misha

PS, Tips zijn altijd welkom en positief kritiek ook.

Update :

Ik ga zo naar de sportschool, met mijn neefje.
ga ik een trainings schema laten maken met mijn instructor en een eet schema.
zal ook meteen wat meer informatie posten over mijn gewicht en vetmassa etc..
ik zal hier denk elke 4 weken wel een update plaatsen hoe het gaat met de vordering van het trainen en mijn lichaam.

bio-oil staat op mijn boodschappen lijst.

nog bedankt!

Misha

PS, Tips zijn altijd welkom en positief kritiek ook.

Post dan ook gelijk je trainingsschema, de meeste schemas van instructeurs zijn geen ruk waard.

Update:

mijn neefje, is hier net aangekomen en had een flinke pot mee van XXL nutrition Unleash V3.

het geeft een flinke boost voor de training.
is dit aan te raden voor mij?
Foto

Binnekort ga ik ook Whey kopen van XXL en dextrose en inkopen doen kwa eten.
een goed nieuw begin voor volgend jaar en we gaan er voor.

ik zal mijn trainings + voedings schema posten zo dra ik die heb reken op vanavond

Groetjes

Noob misha

Terug
Naar boven